Gradski čelnici pritiskaju koga treba uz dogovor. Nemoj misliti da oni zadaju rokove i daju linije iz potpuno nezavisnog i nepristrasnog proračuna. Činjenica je da Strela grabi mnogo više nego što može da procesuira. Lepo ljudi pišu. Moraju ispuniti sve uslove od preuzimanja linija, a ne u hodu. Zašto je sve moralo tako na divlje i na brzinu?. Rekao samo Šapić tako, kako da ne.Та возила није лако набавити чисто да знаш, друга ствар град је притиснуо да се што пре расподела обави и зато се то десило и ако уз доста одлагања и по оним датумима се преузимале линије. Не тражим оправдања само причамо чињенице, а то како им плаћају то ме не занима немам утицај на то.
A dok je kosava radila na 73 na liazima nikom nije smetalo ili Dumeco sa kobrama na 706.Dok je bila pod GSP-om, 73 je uvek bila zglobna
Шта је тренутно проблем они немају неки мањак возила него фале само зглобови и искрено не верујем да их ови плаћају за зглоба јер нису глупи и знају да тих аутобуса нема довољан број, а други град је одобрио да то изгледа тако, није Стрела сама то спровела. Сада ко коме ту улази у сусрет то је већ за анализу. 90% Срелиних линија боље фукнционише него када је ГСП био превозник са својим отпадамо на 600 и 700 потезима. За 100 не знам шта су пуштали и како су радили јер га не користим.Bitno da su ugrabili posao i da prazne budzet, prvo nabavi vozila pa radi. Nadam se da će neko jednog dana na robiju i zbog ovih mahinacija sa javnim prevozom.
Господине то није питање за форум и то нико не зна шта је позданине приче, можемо само нагађати. Стрела има капацитет само је потребно прилагођавање и да стигне тај котигент возила још.Gradski čelnici pritiskaju koga treba uz dogovor. Nemoj misliti da oni zadaju rokove i daju linije iz potpuno nezavisnog i nepristrasnog proračuna. Činjenica je da Strela grabi mnogo više nego što može da procesuira. Lepo ljudi pišu. Moraju ispuniti sve uslove od preuzimanja linija, a ne u hodu. Zašto je sve moralo tako na divlje i na brzinu?. Rekao samo Šapić tako, kako da ne.
Апсолутна истина, а напада се сада превозник само због имена Стрела, који бар шаље боље аутобусе. Бар се не смрзавати зими и неће бити превруће летиA dok je kosava radila na 73 na liazima nikom nije smetalo ili Dumeco sa kobrama na 706.
I gsp je slao solo buseve na 73.
Сад пуштају Конекто и зглобни и соло и по неку Кобру.Dugo već je bio loš 73. I dok su radili privatnici, prvi polazak je GSP držao sa solaćem 295. Posle kad je bio skroz GSP, bilo je dosta krševa. Sad se više ne vozim pa ne znam.
Mogli bi i na 24 da je i dalje solo linija. Pre nego što su na njoj vozili mutanti i 112, redovni su bili O405.Dok je bila pod GSP-om, 73 je uvek bila zglobna. Ovo je bolest šta rade sa 601, jedina češća linija za satelitski grad od 20.000 stanovnika kao što je Surčin i istovremeno jedina koja ih vozi i preko Save do nekog šireg centra, tu bi apsolutno bio opravdan i dvozglobni bus samo da su saobraćajnice šire. Dvovratni solaći su dovoljni da voze na čisto lokalnim linijama kao što su 57, 20, 30, 34, 36, 700, i nigde više.
Naprdnjački privatnici su postali kancerogeno tkivo na autobuskom podsistemu Beograda.
Naravno da nije lako nabaviti i upravo zato ih je i trebalo nabaviti na vreme, pogotovo jer su mnogi od njih znali šta preuzimaju. Strela je imala mogućnost da sama bira šta želi da preuzme. Čak im je i taj tender stranka obezbedila, jer oni na poslednjem tenderu nisu ni trebali da učestvuju, već je njihov monopol trebao da stane sa potezima 100 i 700. I kad im stignu ti zglobovi jednog lepog dana, oni naravno ne mogu odmah na linije sa granice, već postoji određena procedura pre puštanja u saobraćaj.Та возила није лако набавити чисто да знаш, друга ствар град је притиснуо да се што пре расподела обави и зато се то десило и ако уз доста одлагања и по оним датумима се преузимале линије. Не тражим оправдања само причамо чињенице, а то како им плаћају то ме не занима немам утицај на то.
Видим да не разумеш мајсторе једини који је крив за ово је град, уговори су потписани летос и приватници не могу да улазе у набавку возила док се не потпише уговор и ако су знали шта преузимају или не. Док се не озваничи ни један превозник неће да улази у набавку јер у тој набавци учествује и град својим новцем ако ниси знао.Naravno da nije lako nabaviti i upravo zato ih je i trebalo nabaviti na vreme, pogotovo jer su mnogi od njih znali šta preuzimaju. Strela je imala mogućnost da sama bira šta želi da preuzme. Čak im je i taj tender stranka obezbedila, jer oni na poslednjem tenderu nisu ni trebali da učestvuju, već je njihov monopol trebao da stane sa potezima 100 i 700. I kad im stignu ti zglobovi jednog lepog dana, oni naravno ne mogu odmah na linije sa granice, već postoji određena procedura pre puštanja u saobraćaj.
Ne znam kako je to grad njih pritisnuo s obzirom da nisu preuzeli linije 01.09. kad su trebali, već mesec do dva posle. Na prethodnoj preraspodeli niko nije morao da bude pritisnut. Prevoznici su znali da od 01.01.2016. moraju da preuzmu određene linije i tu nije bilo ni dan ranije ni dan kasnije. Svi do jednog su 01.01.2016. preuzeli sve linije za koje su bili u obavezi da ih preuzmu, a sada bi neki da izgleda dobijaju pare od Grada, a da im linije održava neka humanitarna ustanova koja pokriva njihov bezobrazluk, nespremnost i neodgovornost, a ta humanitarna ustanova je naravno GSP Beograd.
Ne brini se, Strelu niko ne pritiska. Da ih pritiskaju, ne bi više ni mogli da preuzmu 88, a 73, 101, 601 i 706 bi izgubili zbog nepoštovanja ugovorenih obaveza.
Ne bi trebalo da nabave vozila, jer ako nabave vozilaBitno da su ugrabili posao i da prazne budzet, prvo nabavi vozila pa radi. Nadam se da će neko jednog dana na robiju i zbog ovih mahinacija sa javnim prevozom.
Nije bas najbolje upoznat u ugovor, Strela ništa ne krši jer postoji u ugovoru stavka da se zglobno vozilo može zameniti solo vozilom uz odobrenje sekretarijata, ali se polazak plaća po ceni koja je predviđena za solo vozilo. Takođe je rok za preuzimanje 90 dana od potpisivanja ugovora, tj negde krajem godine i imaju lufta do tada. Strela je trebala da dobije ta zglobna vozila još negde u julu/avgustu, ali se očigledno kasni sa isporukom i to nije do njih. Jedino gde su kršili ugovor je u par situacija gde su solo autobus zamenili minibusom, što nije dozvoljeno, a desilo se na 706.Видим да не разумеш мајсторе једини који је крив за ово је град, уговори су потписани летос и приватници не могу да улазе у набавку возила док се не потпише уговор и ако су знали шта преузимају или не. Док се не озваничи ни један превозник неће да улази у набавку јер у тој набавци учествује и град својим новцем ако ниси знао.
Друга ствар тај исти град је дозволио такво селективно преузимање линија (што је на крају исапло и добро). Не само због кашњења или неоспосбољености нових возила и мањка возача код приватника, него и због техничких ствари попут дисплеја и гпс система, куповине карата итд.. Чак ни то није било довољно неким превозницима да пусте комплетно сервисрано ново возило и то је за осуду. Стрела је имала проблем (и не само они) са тим и тај се проблем још решава са гпс системом. Имала је проблем и са потезом 700 када је узела још у јулу са малтене аутобусима који су тек стигли и нису имали дисплеје неких 7-10 дана и то баш под пристиском града који је само хтео да пусти нова возила и ако је гсп могао да вози бар још 15 дана док се поменута возила среде. Град притиска приватнике да преузму само због нових возила и ту је имало тог луфта где се вршило све сукцесивно, али зато им и попуштају у многим стварима око аутобуса.
Друга ствар проблем са возилима и возачима да је гсп упадао је имамо само ЦЛЦ ГРУПА (и ако су они последњи преузели своје линије, сем 70) на новим линијама да знам и то је опет град натерао гсп да се изађе у сусрет привантнику.
Не могу да изгубе нешто што им је град дозволио, а то је да возе те линије које си навео са мањком зглобова и то је то. Зглобови ти се од набавке могу чекати и до 6 месеци и више. Да су их у мају поручили питање да ли би стигли на време за расподелу која од почетка није била дефинисана тачно и померана је месецима као и потписивање уговора.
Imajući sve to u vidu, predlažem da Grad otkupi Ikarbus od Kineza, kupi licencu od CAF-a na Urbino III generacije (na sve verzije, sa pravom izmene poput promene agregata ili promene dimenzija u cilju boljeg pokrivanha potreba lokalnog tržišta)i nabavi potrebne uređaje i alatne mašine, uđe u saradnju sa Skanijom u cilju ponude modela na alternativni pogon (koji bi vizuelno bio nalik varšavskom Euro 6 Urbinu III). I najvažnije od svega da 2/3 vozila GSP i privatnih prevoznika moraju biti domaća ne-dizel, ne-električna, a ostatak električna od proizvođača osnovanog na tlu EU (ne kineski BYD iz Mađarske).
NE, NIJE SAMO GRAD KRIV! za ove tendere smo mi ovde na forumu znali pre godinu (i po) dana, a kamoli oni koji verovatno nešto mute (osnovane sumnje). uredno su kasnila vozila iako se donekle znalo čak i ko šta preuzima, a o vremenu preuzimanja da ni ne govorim. nije grad to izmišljao (raspored po linijama ko će gde), već su se oni interno konsultovali sa prevoznicima i pričali o tome i dogovorali mesecima unapred....Видим да не разумеш мајсторе једини који је крив за ово је град, уговори су потписани летос и приватници не могу да улазе у набавку возила док се не потпише уговор и ако су знали шта преузимају или не. Док се не озваничи ни један превозник неће да улази у набавку јер у тој набавци учествује и град својим новцем ако ниси знао.
grad je to dozvolio jer potpisavši ugovor sa njima, znajući da nemaju drugi izbor jer neće imati ko/šta da vozi putnike...Не могу да изгубе нешто што им је град дозволио, а то је да возе те линије које си навео са мањком зглобова и то је то.
Samo smenom, mada kad pogledaš na šta nam liči skupština, ne bi me čudilo da se neko umeša sa strane (padale čitave ideologije, gubile se teritorije). Dosta se pritiska nabilo ispod čepa samo u drugoj polovini ove godine.Volim da čitam tvoje postove i analize, ali verujem da si i sam svestan koliko je ovo nerealno u trenutnoj situaciji. Iskreno ne mogu ni da zamislim.
*Nemanjićko* plavuS obzirom koliki je debil Šapić, ne cudi ni sto su ljudi poveravali. Svašta od onoga sto je uveo ili planira da uvede je bizarno. Kada je prvi put izasla vest da će bojiti autobuse u plavo, mislio sam da je neka sprdnja
Naprdnjaci inače toliko drže do nasleđa Nemanjića, da su još pre nekoliko godina osnovnu školu u Rasu(današnjem Novom Pazaru) nazvali po njihovom prijatelju šeiku finansijeru UČK-a Bin Zajedu, a ona se do tada zvala po Svetom Savi. SNS i jeste političko krilo UČK-a, pošto 12 godina otkako su na vlasti njihov program sprovode u delo. Zna li se hoće li i ove nove turske tramvaje farbati u plavo kada stignu, ili su ih već naručili u toj boji?*Nemanjićko* plavu
склоп људи који ће да напишу амин испод слике од иконе, јер ће их она спасти на фејсбуку...Najjace sto su ljudi poverovali u komentarima hahahabababa