Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
После се путници жале да су им седишта неудобна.
1732355213149.png
 
Divota. Šipke papagaj žute i crvene, priority sedišta takođe u sukobu novom šemom. Nova vozila već iz fabrike kao zamackani Solarisi.

U takvim slučajevima ih (taj pogrešni lot) lepo odbiješ, pošalješ na lager da ih uzme recimo Niš (kao što je i Beograd svojevremeno uzeo solo ko zna čijih), tražiš novu šemu i isti ili (za odbijen lot) manji broj u odgovarajućoj šemi uz odgovarajuću ugovorom prediviđenu nadoknadu i ćao.

Vidim ima jedno sedište više nazad uz dva manje napred gde je natrćena blokada izlaza na iovako jedno krilo. U normalnim gradovima je tako uglavnom kod trovratne specifikacije sa ulazom na cela prednja, dok je u verzijama na ulaz na sva opcionalna pregrada prednjih vrata u sklopu upravljačnice. Ljudi i dalje uglavnom ulaze radi kupovine karata kod vozača, ili kada nije gužva izlaze u cilju pretrčavanja u drugo, ispred zaustavljeno vozilo na slaboj liniji.

Ako išta drugo bar kod zadnjih vrata ima više mesta i dodatnu šipku, ali nije dobro da po nalogu Gangul-paše novobeogradskog Beograd finansira R&D za ikarbusovsko izbacivanje prototipova proizvođaču čiji džep puni i tursko ministarstvo odbrane. Ovo više nije samo lokalna specifikacija, nego strukturalna izmena motornog dela.

Mini konvoj na liniji 37. Naravno oba autobusa su skoro pa prazna.

Pogledajte prilog 220341
A zamisli sad iza treći prazan solo manijak ih sustigne, a iza njega krcat solo. Kad sam lajao da se ne mešaju babe i žabe upravo sam na to mislio. Mogu da se poremete, da se prate neusklađeni ili da neujednačeno voze. Kad su vozila ista, pa još i veća razlika u opterećenju između polazaka ne bude tako ekstremna.
 
То је BMC Procity+18 CNG, разлика је само у једном седишту више, нова табла и одређене компоненте су пребачене на кров. Исто њесра слично паковање.
 
Koji je naziv vrste buseva kojih je sve više u zadnje vreme gde su šipke mnogo visoko, maltene na plafonu nedostižne i za visoke ljude , izuzev onih glupih hvataljki koje se klizaju, ljudi nemaju za šta da se uhvate u gužvama, ako su blizu srednjih vrata, izuzev za međunožje sap(a)utnika.
Zaustaviti uvoz i upotrebu te vrste (kao i plavo nevidljivo murijaško farbanje) i zameniti za normalne ili modifikovati te sa nižim šipkama!
 
verovatno je Otokar u pitanju, mada može biti i rakija. ali njih nema još toliko plavih za razliku od otokara
 
Pre će biti da je Rakija. One imaju visoke šipke a hvataljke klizaju. Otokar ima niže postavljene šipke i hvataljke koje su polufiksirane (mogu da se pomeraju ali ako ih baš cimneš jer su zakačene za plastično "kućište").

Kad smo kod toga, trebalo bi usloviti da svi autobusi imaju takve hvataljke. Daleko su bezbednije i korisnije od običnih. Higeri i Otokari ih imaju u osnovnoj ponudi, mada sigurno idu uz bilo koje vozilo na zahtev kupca.
 
Jasno je da ne postoji nikakav standard pri kupovini autobusa, verujem da bi mogli da uvezu autobus bez ikakvih šipki, ne bi bio problem.

Čiji je standard da autobus pali sva 4 žmigavca kad stoji na stajalištu? To sam prvi put video kod BMC, i nebrojeno puta sam pokušao da obiđem autobus na stajalištu jer sam mislio da je pokvaren. Kad sam se navikao da tako stoje u stajalištu zadesilo se da je stvarno pokvaren a ja čekam da pokupi putnike.
 
Čiji je standard da autobus pali sva 4 žmigavca kad stoji na stajalištu? To sam prvi put video kod BMC, i nebrojeno puta sam pokušao da obiđem autobus na stajalištu jer sam mislio da je pokvaren. Kad sam se navikao da tako stoje u stajalištu zadesilo se da je stvarno pokvaren a ja čekam da pokupi putnike.
E, bravo. Ja sam bio u istoj situaciji kada su BMC tek stigli. Bio sam u autu iza busa koji je dao sva 4 u stajalištu. A ja sedim u autu niže, u visini garažnog broja i ne vidim da u busu ima putnika...Misleći da je u kvaru, obišao sam ga u punoj liniji i naravno sačekala me je policija i dobio sam ozbiljnu kaznu. Pisao sam i žalbu saobraćajnoj inspekciji da to nije po propisu i da vozilo u stajalištu treba da daje desni žmigavac. Odgovor nisam dobio a žalba vezana za kaznu je rešena kao neosnovana pošto nisam imao dokaz da je vozilo davalo sva 4 iako sam naveo da je to standardna funkcionalnost na tom tipu vozila... i ništa, platih kaznu 15 000 i 4 poena... došao mi BMC glave.
 
Заправо, мислим да је по закону да у току пријема путника мора да се упале сва четири показивача правца, чак и аутомобили. Мислим да сам то једном и прочитао у радном упутству ГСП-а у једном аутобусу пре 10-ак година.
 
Ik 112M su zadužili, većinom na 25 i 26, tako da očekujem Ik 112Le na 74, jer će ih ostati dosta pošto su pustili trolejbuse do Banjice i tu više ne rade Le na privremenoj liniji 41A.
 
Vrh