Divota. Šipke papagaj žute i crvene, priority sedišta takođe u sukobu novom šemom. Nova vozila već iz fabrike kao zamackani Solarisi.
U takvim slučajevima ih (taj pogrešni lot) lepo odbiješ, pošalješ na lager da ih uzme recimo Niš (kao što je i Beograd svojevremeno uzeo solo ko zna čijih), tražiš novu šemu i isti ili (za odbijen lot) manji broj u odgovarajućoj šemi uz odgovarajuću ugovorom prediviđenu nadoknadu i ćao.
Vidim ima jedno sedište više nazad uz dva manje napred gde je natrćena blokada izlaza na iovako jedno krilo. U normalnim gradovima je tako uglavnom kod trovratne specifikacije sa ulazom na cela prednja, dok je u verzijama na ulaz na sva opcionalna pregrada prednjih vrata u sklopu upravljačnice. Ljudi i dalje uglavnom ulaze radi kupovine karata kod vozača, ili kada nije gužva izlaze u cilju pretrčavanja u drugo, ispred zaustavljeno vozilo na slaboj liniji.
Ako išta drugo bar kod zadnjih vrata ima više mesta i dodatnu šipku, ali nije dobro da po nalogu Gangul-paše novobeogradskog Beograd finansira R&D za ikarbusovsko izbacivanje prototipova proizvođaču čiji džep puni i tursko ministarstvo odbrane. Ovo više nije samo lokalna specifikacija, nego strukturalna izmena motornog dela.
Mini konvoj na liniji 37. Naravno oba autobusa su skoro pa prazna.
Pogledajte prilog 220341
A zamisli sad iza treći prazan solo manijak ih sustigne, a iza njega krcat solo. Kad sam lajao da se ne mešaju babe i žabe upravo sam na to mislio. Mogu da se poremete, da se prate neusklađeni ili da neujednačeno voze. Kad su vozila ista, pa još i veća razlika u opterećenju između polazaka ne bude tako ekstremna.