Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.939
- Pohvaljen
- 23.183
Pod drugom tezom sam mislio na obim posla, jednostavno nije isto držati jednu liniju ili par njih parcijalno i uzimati čitave poteze koji zahtevaju dosta toga. Tek će još slabosti da iskaču u budućnosti, a vozila biti još gora i razdrndavija. Do 50 autobusa je lako držati, ali iznad toga je neka druga priča, nijedan prevoznik u Srbiji do sada nije pokazaouključujući i famozni GSP) da može da se nosi sa velikim poslovima.
Ne verujem da će ići na bolje, ista priča u Kg ili još bolje u Nišu gde im se vozila raspadaju već nekoliko godina, oni na ceo posao gledaju kao čist biznis, ništa više od toga.
Uostalom videćemo sve za 3-4 godine, stanje vozila i ostalo.
Ne verujem da će ići na bolje, ista priča u Kg ili još bolje u Nišu gde im se vozila raspadaju već nekoliko godina, oni na ceo posao gledaju kao čist biznis, ništa više od toga.
Uostalom videćemo sve za 3-4 godine, stanje vozila i ostalo.