Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Pod drugom tezom sam mislio na obim posla, jednostavno nije isto držati jednu liniju ili par njih parcijalno i uzimati čitave poteze koji zahtevaju dosta toga. Tek će još slabosti da iskaču u budućnosti, a vozila biti još gora i razdrndavija. Do 50 autobusa je lako držati, ali iznad toga je neka druga priča, nijedan prevoznik u Srbiji do sada nije pokazaouključujući i famozni GSP) da može da se nosi sa velikim poslovima.

Ne verujem da će ići na bolje, ista priča u Kg ili još bolje u Nišu gde im se vozila raspadaju već nekoliko godina, oni na ceo posao gledaju kao čist biznis, ništa više od toga.
Uostalom videćemo sve za 3-4 godine, stanje vozila i ostalo.
 
Svi koji su se tako nekontrolisano i pod mutnim radnjama širili su na kraju postajali manji nego ikad ili su čak i prestajali da postoje. Strela uživa trenutno u svojoj ekspanziji koja se od beogradskih trocifrenih linija i pojedinih dvocifrenih polako širi na druge gradove u Srbiji, ali imam jak osećaj da će se jednog dana raspasti kao kula od karata. Mislim da će biti presrećni ako im u budućnosti i početnički potez 800 ostane.
Pogledajte Lastu i Mobi Litas. Kakve su to firme bile do pre samo 10 godina, a danas Lasta puštena niz vodu, a Mobi Litas od nekadašnjeg nosioca konkursa za privatnike do prevoznika koji uopšte više ne učestvuje u beogradskom javnom prevozu.
 
Mobilitas i Lasta ne mogu da se porede sa imperijom koju sada ima Strela u Beogradu. Od Strele se pravi Novi Gsp. Ja sam lično Strelom zadovoljan, jer da nije Strele, mi ovaj broj polazak u Vinči ne bi dobili za 3 života, a naročito vikendom.
 
Dakle 100 komada Skoplje, plus 60 Novi Sad, jedina lepa vest, pored one da se vraca Litas Pozarevac!
Sto se tice ostalih 40 komada, Suboticki buduci fantomski prevoznik ce biti u obavezi da gradska vozila budu niskopodna, dok ce Ikarbuse povuci uveliko iz saobracaja. Od njih 40 sigurno ce neki put Subotice.
60 Solarisa direktno ide u JGSP Novi Sad, bez posredstva privatnih lica. Pre dolaska idu u SDT na remont.
Pored toga i 100 onih za Makedoniju, 40 Solarisa će najverovatnije biti rashodovano budući da se trenutno raspolaže sa oko baš 160 ispravnih jedinki.
Dobrim remontom u SDT-u, Solarisi mogu još 10 godina. I ako ne mogu da verujem na šta je Novi Sad spao, 60 zglobova dosta će pomoći da se promeni struktura vozila na linijama, tj. da solo postane zglobna.
 
60 Solarisa direktno ide u JGSP Novi Sad, bez posredstva privatnih lica. Pre dolaska idu u SDT na remont.
Pored toga i 100 onih za Makedoniju, 40 Solarisa će najverovatnije biti rashodovano budući da se trenutno raspolaže sa oko baš 160 ispravnih jedinki.
Dobrim remontom u SDT-u, Solarisi mogu još 10 godina. I ako ne mogu da verujem na šta je Novi Sad spao, 60 zglobova dosta će pomoći da se promeni struktura vozila na linijama, tj. da solo postane zglobna.
Jesu Solarisi istrošeni, ali će mnogo značiti Novom Sadu, naročito ako im odrade dobar remont u SDT-u. Uz to je teren u Novom Sadu znatno lakši nego u Beogradu i to će im dodatno produžiti radni vek. Po meni su Solarisi odlična stvar za Novi Sad, dok ona nabavka Hess Scania nema nikakvog smisla, vozila stara 16 godina, ovlašćeni servis ne postoji u Srbiji i upitno je gde će i kako nalaziti delove za ta vozila. Ali i te Hess Scanie su sigurno bolje od starih Neobusa jer su te buseve ipak održavali Švajcarci, a uz to imaju i klimu.
 
Svi koji su se tako nekontrolisano i pod mutnim radnjama širili su na kraju postajali manji nego ikad ili su čak i prestajali da postoje. Strela uživa trenutno u svojoj ekspanziji koja se od beogradskih trocifrenih linija i pojedinih dvocifrenih polako širi na druge gradove u Srbiji, ali imam jak osećaj da će se jednog dana raspasti kao kula od karata. Mislim da će biti presrećni ako im u budućnosti i početnički potez 800 ostane.
Pogledajte Lastu i Mobi Litas. Kakve su to firme bile do pre samo 10 godina, a danas Lasta puštena niz vodu, a Mobi Litas od nekadašnjeg nosioca konkursa za privatnike do prevoznika koji uopšte više ne učestvuje u beogradskom javnom prevozu.
Ја не видим шта људе боде оволико Стрела, тренутно стварно пружају коректну услугу на толико линија. (Нарвно увек има мана које се порпављају у ходу). Што се тиче одржавања то неће бити проблем кад буду изградили још неку гаражу.
 
ni ja ne vidim što im daju toliko poverenja kad se jasno pokazuje kakvi su i kakvo im je poslovanje. bitno da će oni do ekspa verovatno dobiti 1000 novih vozila pa se neće ni osetiti ako jedno 300 od ovih 400 ili koliko već sad ima, ispadne iz stroja.
 
Ја не видим шта људе боде оволико Стрела
ma pusti zle ljude. zavide im na njine uspjehe. nego, zašto tebe potresa to što svi ne dele mišljenje vas nepristrasnih i istinoljubivih korisnika? nije valjda da će talasi hejta da uruše jednu takvu imperiju? evo, ima saveta i da ih pustimo godinu-dve da srede održavanje, da im dozvolimo da preuzmu sve druge prevoznike i njine garaže, pa će sve to da legne na svoje. tako treba, konstruktivni predlozi za poboljšanje položaja... strele. samo mirno i pustimo institucije i strelu da rade svoj posao.
 
Poslednja izmena:
Ја не видим шта људе боде оволико Стрела, тренутно стварно пружају коректну услугу на толико линија. (Нарвно увек има мана које се порпављају у ходу). Што се тиче одржавања то неће бити проблем кад буду изградили још неку гаражу.
Jer gaze druge zarad mafije koja vodi tu firmu i trajaće dok je ove bahate vlasti. Pošteno i zakonski sigurno nisu dobili tendere i kupovali autobuse. Grad umesto da je doveo u red GSP, a nije da nije moglo, oni pune dzepove mafiji, a i sebi naravno. Ta ista mafija je godinama urušavala Lastu, Arivu i sada GSP. Proći će i njihovo, možda i brže nego što mislimo.
 
Стварно не видим како им је услуга коректна. На доста линија не поштују ред вожње линије које треба да буду 100% зглобне су 10% злобне (што се двовратни цитаро шаље на 601 је недопустиво), не појављују се на праћењу, и итд. Ми смо се изгледа навикли на толико лоше превознике да превозник као Стрела може некоме да делује коректно иако уопште није.
 
Ја не видим шта људе боде оволико Стрела, тренутно стварно пружају коректну услугу на толико линија. (Нарвно увек има мана које се порпављају у ходу). Што се тиче одржавања то неће бити проблем кад буду изградили још неку гаражу.
Niko ne osporava da je Strela u pogledu održavanja, modela vozila, uvođenja i produžavanja linija itd. na samom vrhu među privatnicima.
Ono što bode oči je da se jedna mala firma kroz godinu i po dana sa jednog poteza proširila na veliki deo grada i planira se širenje na još više gradova. Umesto unapređenja GSP-a, kupovine kvalitetnih vozila za isti, povećanja plata vozačima, unapređenja uslova rada, uvođenja novih linija i zapošljavanja više voznog osoblja, GSP je zarad Strele i drugih namerno uništen i doveden u poziciju manjinskog prevoznika.
Bode oči što bi ta Strela mogla da pukne zajedno sa SNS-om koji ju je i doveo do pozicije koju ima. Strela ne može da glumi GSP jer je taj GSP građen i stvaran decenijama da bi bio velika i jaka firma, a jedna vlast ga je upropastila, jer se nijedna prethodna vlast nije toliko osilila na gradski prevoz zarad ličnih interesa.
Ljudi u GSP-u koji su pokušavali da ukažu šta se radi i sprema su dobijali otkaze.
Lično nemam razloga toj Streli da želim loše poslovanje, ali upamtite da bi mogli da dožibe fijasko zajedno sa SNS-om čime bi njihove linije bile možda u goroj poziciji od Lastinih.
 
Стварно не видим како им је услуга коректна. На доста линија не поштују ред вожње линије које треба да буду 100% зглобне су 10% злобне (што се двовратни цитаро шаље на 601 је недопустиво), не појављују се на праћењу, и итд. Ми смо се изгледа навикли на толико лоше превознике да превозник као Стрела може некоме да делује коректно иако уопште није.
Treba da im stigne oko 60 zglobova i to će im resiti problem sa tim. Morali su da preuzmu linije iako nisu spremni,jer su naterani na to od strane grada, da bi se gradonacelnik hvalio velikom revolucijom u javnom prevozu. Njima ugovor važi 10 godina i svejedno je da li će preuzeti linije odmah, ili za 3 meseca, a bilo bi im bolje za ugled firme da linije preuzmu potpuno spremni.
Poenta zašto ljudi ne vole Strelu je upravo ovo o čemu @Alex_BG prica. Prosto nije normalno da jedna firma sa 60 vozila pređe na 500 u roku od godinu ipo dana. Jedan Barbados radi decenijama, pa je sa 3 vozila prešao na 8 i verujem da je to njima veliki poslovni uspeh i proširenje rada. Takođe su im prihodi bolesni i takav procenat prihoda iz godine u godinu bukvalno nema nigde u normalnim državama.
 
Treba da im stigne oko 60 zglobova i to će im resiti problem sa tim. Morali su da preuzmu linije iako nisu spremni,jer su naterani na to od strane grada, da bi se gradonacelnik hvalio velikom revolucijom u javnom prevozu. Njima ugovor važi 10 godina i svejedno je da li će preuzeti linije odmah, ili za 3 meseca, a bilo bi im bolje za ugled firme da linije preuzmu potpuno spremni.
Прво они су знали и већ набављали возила увелико за потезе 100 и 700 пре него што се знало за тендер, могли су да се снађу за зглобове, ја желим да кажем како они на пример се због тога не могу још сматрати коректним превозником, као и због тога што возе аутобусе пуне путника на бензинску пумпу, што не укључују праћење, итд.
Poenta zašto ljudi ne vole Strelu je upravo ovo o čemu @Alex_BG prica. Prosto nije normalno da jedna firma sa 60 vozila pređe na 500 u roku od godinu ipo dana. Jedan Barbados radi decenijama, pa je sa 3 vozila prešao na 8 i verujem da je to njima veliki poslovni uspeh i proširenje rada. Takođe su im prihodi bolesni i takav procenat prihoda iz godine u godinu bukvalno nema nigde u normalnim državama
Ја свакако не волим стрелу и због тога, али то су други људи исто написали што је други корисник рекао да су коректан превозник, ја сам само хтео да скренем пажњу да не ваљају као превозник, поред тога што је у питању мафија.
 
a bilo bi im bolje za ugled firme da linije preuzmu potpuno spremni
Zašto to do sad nisu radili? Zato što su im "prigradski" potezi nebitni. Nek se sija 88 sa nekim fensi Citarom, ali na 600 i 700 busevi sa dvoje vrata na linije koje su po ugovoru zglobne. Bez praćenja, naravno. Pola godine kasnije. Dobri su u smislu modela autobusa i tu se priča završava.
 
Zašto to do sad nisu radili? Zato što su im "prigradski" potezi nebitni. Nek se sija 88 sa nekim fensi Citarom, ali na 600 i 700 busevi sa dvoje vrata na linije koje su po ugovoru zglobne. Bez praćenja, naravno. Pola godine kasnije. Dobri su u smislu modela autobusa i tu se priča završava.
Busevi sa dvoje vrata zato što su preuzeli poteze na silu bez zglobnih vozila. Biće zglobova i na prigradskim linijama kad im stignu sva zglobna vozila koja trebaju da im stignu. Ovako mogu da šalju i solo, uz odobrenje sekretarijata koje su sigurno dobili. Za 88 čekaju zglobove jer znaju da na takvu liniju ne mogu da natrpaju solo autobuse, kao što će uraditi na 52.
 
ma pusti zle ljude. zavide im na njine uspjehe. nego, zašto tebe potresa to što svi ne dele mišljenje vas nepristrasnih i istinoljubivih korisnika? nije valjda da će talasi hejta da uruše jednu takvu imperiju? evo, ima saveta i da ih pustimo godinu-dve da srede održavanje, da im dozvolimo da preuzmu sve druge prevoznike i njine garaže, pa će sve to da legne na svoje. tako treba, konstruktivni predlozi za poboljšanje položaja... strele. samo mirno i pustimo institucije i strelu da rade svoj posao.
Како сте ограничени нико никог не преузима, град доноси одлуке. Што се тиче гараже направиће нову сигурно. Немам проблем са другачијим мишљењем, али доста њих коментарише напамет са неким преубеђењем...
 
Jer gaze druge zarad mafije koja vodi tu firmu i trajaće dok je ove bahate vlasti. Pošteno i zakonski sigurno nisu dobili tendere i kupovali autobuse. Grad umesto da je doveo u red GSP, a nije da nije moglo, oni pune dzepove mafiji, a i sebi naravno. Ta ista mafija je godinama urušavala Lastu, Arivu i sada GSP. Proći će i njihovo, možda i brže nego što mislimo.
Ко је урушио ГСП? Колико видим гсп вози најпрометније линије и то ускоро са све новим бусевима и граде им нову гаражу на Новом Београду, купују трамваје... Шта је ту упропаштено. Стари икербуси који су се распадали у којима је зими било хладније него напољу, а лети си могао ручак да крчаш у њима...
 
Стварно не видим како им је услуга коректна. На доста линија не поштују ред вожње линије које треба да буду 100% зглобне су 10% злобне (што се двовратни цитаро шаље на 601 је недопустиво), не појављују се на праћењу, и итд. Ми смо се изгледа навикли на толико лоше превознике да превозник као Стрела може некоме да делује коректно иако уопште није.
Поштуј ти ред вожње на линији 601 кад заглаве на аутопуту у правцу ка Београду на води... Шта фали Цитару има више седиште, ко да су важна трећа врата људима који путују до Сурчина важније да седну. За зглобне се слажем ал није да их има мање од тога кад је гсп одржавао ту линију...
 
Шта је ту упропаштено.
Аутобуски превоз масивним довођењем кинеских и турских кршева, недовољни број зглобних аутобуса, тролејбуски систем, а сад и трамвајски где се исто доводе турци, старосна граница на возила која комотно још неколико година могу радити (Солариси). Видећеш кроз пар година, зајебаће и те старе икарбусе
 
Niko ne osporava da je Strela u pogledu održavanja, modela vozila, uvođenja i produžavanja linija itd. na samom vrhu među privatnicima.
Ono što bode oči je da se jedna mala firma kroz godinu i po dana sa jednog poteza proširila na veliki deo grada i planira se širenje na još više gradova. Umesto unapređenja GSP-a, kupovine kvalitetnih vozila za isti, povećanja plata vozačima, unapređenja uslova rada, uvođenja novih linija i zapošljavanja više voznog osoblja, GSP je zarad Strele i drugih namerno uništen i doveden u poziciju manjinskog prevoznika.
Bode oči što bi ta Strela mogla da pukne zajedno sa SNS-om koji ju je i doveo do pozicije koju ima. Strela ne može da glumi GSP jer je taj GSP građen i stvaran decenijama da bi bio velika i jaka firma, a jedna vlast ga je upropastila, jer se nijedna prethodna vlast nije toliko osilila na gradski prevoz zarad ličnih interesa.
Ljudi u GSP-u koji su pokušavali da ukažu šta se radi i sprema su dobijali otkaze.
Lično nemam razloga toj Streli da želim loše poslovanje, ali upamtite da bi mogli da dožibe fijasko zajedno sa SNS-om čime bi njihove linije bile možda u goroj poziciji od Lastinih.
Све у овој држави функционише на такав начин где "мање" фирме долазе до налог скока упадајући у државне комбинације, али то није разлог мрзети некога... То је могао бити и неки други превозник, до душе нису они једини превозник који је олако добио повећање линије. За људе који се возе је најважнија услуга и овај твој први део текста. Понављам не слажем се да је ГСП уништен (доживљава реорганизацију), плате им нису проблем ни мало, возе најоптерећније линије, кроз неки период ће скроз обновити возни парк, трамваји, нова гаража на НБ...
Не треба гледати Стрелу као конкурентску фирму, потезе 100, 600 и 700 је дала политика града (као и потезе 300, 400, 500). Напомињем на свим овим потезима по мени треба возити приватници. На пример не свиђа ми се што ће 52, 88 као и пре тога линија 56 на пример бити приватна.
 
Poslednja izmena:
Прво они су знали и већ набављали возила увелико за потезе 100 и 700 пре него што се знало за тендер, могли су да се снађу за зглобове, ја желим да кажем како они на пример се због тога не могу још сматрати коректним превозником, као и због тога што возе аутобусе пуне путника на бензинску пумпу, што не укључују праћење, итд.

Ја свакако не волим стрелу и због тога, али то су други људи исто написали што је други корисник рекао да су коректан превозник, ја сам само хтео да скренем пажњу да не ваљају као превозник, поред тога што је у питању мафија.
Где да се снађу за зглобове није то пијаца дечко, шта су требали да купе бмц на које толико кукате сви? За мало боља возила потребно је и време неко.
 
Zašto to do sad nisu radili? Zato što su im "prigradski" potezi nebitni. Nek se sija 88 sa nekim fensi Citarom, ali na 600 i 700 busevi sa dvoje vrata na linije koje su po ugovoru zglobne. Bez praćenja, naravno. Pola godine kasnije. Dobri su u smislu modela autobusa i tu se priča završava.
Причате као да на тим линијама нема ни један зглобни аутобус, а друго јер бољи распали икербус на 706 или краћи бус ал нов... Колико знам иду често на свим линијама па се не осети нека превелика гужва сем у шпицу, свакако ће бити боље са зглобовима кад стигну.
 
Аутобуски превоз масивним довођењем кинеских и турских кршева, недовољни број зглобних аутобуса, тролејбуски систем, а сад и трамвајски где се исто доводе турци, старосна граница на возила која комотно још неколико година могу радити (Солариси). Видећеш кроз пар година, зајебаће и те старе икарбусе
По мени се БМЦ није показао лоше прво онај соло који ево после 7-8 година вози океј скроз да је могло бити боље могло, али могло је и одржавање бити бољи за то је потребан озбиљан погон који ће добити и који ће бити главни. Зглобни бмц сасвим солидан (има мана наравно) видећемо њега после још неколико година вожње. Отокари соло ће бити освежење за гсп по мени. Трамваји не знам и не разумем се какви су турски, ал биће бољи од тренутких старих крнтија из прошлог века малтене 😅
Троле су у распаду и да се ја питам ја бих то заменио ЕКО бусевима (али не хигерима), али не питам се.
 
Vrh