To je gotovo još pre godinu dana kad je uvedena starosna granicaBolje da ih nikome ne daju nego da ih remontuju pa da nastave da voze jos u Beogradu, ne zelim da se drndam po raspalim bmc-ovima
88 nece do nove godine.Počele su obuke Strelinih vozača trasom 52.
У ово могу поверовати јер Стрели фали доста зглобова док они дођу то ће бити то.88 nece do nove godine.
Pa Strela naravno. Ko bi drugi kupio to.Dakle 100 komada Skoplje, plus 60 Novi Sad, jedina lepa vest, pored one da se vraca Litas Pozarevac!
Sto se tice ostalih 40 komada, Suboticki buduci fantomski prevoznik ce biti u obavezi da gradska vozila budu niskopodna, dok ce Ikarbuse povuci uveliko iz saobracaja. Od njih 40 sigurno ce neki put Subotice.
Od budućeg prevoznika se ne traži nijedno zglobno vozilo. "Analizom" subotičkih linija ne postoji potreba za zglobovima, tako da će sve trenutno zglobne linije (1A, 6 i 16) postati solo bez povećanja broja vozila.Sto se tice ostalih 40 komada, Suboticki buduci fantomski prevoznik ce biti u obavezi da gradska vozila budu niskopodna, dok ce Ikarbuse povuci uveliko iz saobracaja. Od njih 40 sigurno ce neki put Subotice.
elektronika zabagovala. Pogotova su ta vrata sklona tome, jer su na senzor. Evo juče na zglobnom konektu četvrta vrata nisu mogla da se zatvore, a vozač nije mogao da ih zatvori jer su na senzor a inače se ne zavisno zatvaraju od ostalih vrata.
I solarisi su kad su došli imali probleme sa elektronikom i veliki problem sa vratima. Sećam se 2013. na 75 je vozač izbacio ljude kod SC 11.april zbog vrata.verovatno elektronika brljavi, nema tu neodržavanja nakon mesec dana.
Trebaće im bar još godina ili dve da srede održavanje i da bude na tom nivou na kom je bilo na 860.Održavanje i stanje vozila im je sve gore, grizu previše nego što realno mogu. Opada taj nekadašnji sjaj sa 860.
"Da je GSP biti lako, GSP bi bio svako." Tako nekako.