Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 16 5,1%

  • Ukupno glasača
    311
Sad računam. U NBG ima 70 solo BMC-ova. Ako rade samo na linijama 68, 71, 74, 75, 76 i 87, ima ih baš mnogo viška. Da li se planiraju nove linije ili pojačavanje trenutnih? Iskreno, meni nije jasno gde će GSP sa ovim brojem vozila i brojem linija koje su im ostale.
87 drzi kosmaj bar za sada
 
Nije neka slika, ali da se zabeleži prvog dana rada 3318 na 71 :)
1000021755.jpg
 
Kao redovan korisnik linije 84 mogu ti reći da je sa GSP-om UZAS. Idu 2 za redom pa je nema skoro pola sata i tako celo prepodne, prave veće pauze pa je samim tim veća guzva u autobusu već na okrertnici. Razumem nekad zbog guzve i tako to ali da stalno tako idu nije uredu. Tako da sam danas shvatio koliko je GSP katastrofa to jest koliko je Dumeco bio odličan na 84. Koliko sam video na aplikaciji ni na 71 i 58 nije bilo ništa bolje.
 
Kao redovan korisnik linije 84 mogu ti reći da je sa GSP-om UZAS. Idu 2 za redom pa je nema skoro pola sata i tako celo prepodne, prave veće pauze pa je samim tim veća guzva u autobusu već na okrertnici. Razumem nekad zbog guzve i tako to ali da stalno tako idu nije uredu. Tako da sam danas shvatio koliko je GSP katastrofa to jest koliko je Dumeco bio odličan na 84. Koliko sam video na aplikaciji ni na 71 i 58 nije bilo ništa bolje.
O ovome ja pričam, ima dosta slučajeva gde su privatnici bolji od Gsp-a i obrnuto. Totalno je glupo i nepotrebno da se raspravljamo ko je bolji jer je svuda drugačije. Postoje linije koje plaču za Gsp-om poput 48, a ima i onih koji će plakati za privatnikom zbog Zemuna i njihovih kanti, kao i neadekvatnih vozila za gradske linije. Takođe imamo i slučaj 37, gde su konačno dobili zglobna vozila, a ne bi ih dobili nikad da je ostao privatnik, iako je linija imala odlične privatnike sa dobrim vozilima.
 
Takođe imamo i slučaj 37, gde su konačno dobili zglobna vozila, a ne bi ih dobili nikad da je ostao privatnik, iako je linija imala odlične privatnike sa dobrim vozilima.
Šta meni znači zglob na 37 kada se solaći voze u konvoju, oba natrpana i onda zglob dreždi prazan, a 40% je i dalje malo.
 
Šta meni znači zglob na 37 kada se solaći voze u konvoju, oba natrpana i onda zglob dreždi prazan, a 40% je i dalje malo.
Hajmo malo da budemo realniji - 37 je dosta komplikovana linija sa mnogo zagušenja na svojoj trasi. Sve druge slične linije funkcionišu po istom principu konvoja.
Slažem se da je 40% malo, ali realno, većina ni tih 40% nije dobila. Koristim 27E često i ne znaš koliko bih voleo da ona bude pokrivena sa zglobnim vozilima makar i u tom procentu. Isto važi i za 75 koju ne koristim, ali sam upoznat sa njenim funkcionisanjem. 27E je uništena 2016. prebacivanjem u Kosmaj, a 75 2018. dolaskom BMC-a. Od tada do danas je bilo silnih tumbanja po pogonima, ali te dve linije već godinama ne uspevaju da ugledaju neke bolje dane. 27E sa Kosmajem ni nema priliku, a 75 je prosto osuđena na solo autobuse. Ako se nešto na njima ne promeni predajom 52 i 88, slabe su šanse da će u skorije vreme imati priliku za poboljšanjem. Do sada ono što je GSP preuzeo, samo 35 i 37 imaju redovna zglobna vozila makar na određenom delu polazaka. Prava je sreća što je Nbg uopšte i preuzeo deo polazaka s obzirom da je 37 bila u celosti planirana za Kosmaj. Jednostavno, previše je solo autobusa, a GSP više nema većinu tih linija koje su zahtevale solo vozila. Kosmaj je imao viška solaća još kad su predali 53 i 89, a kamoli sad.
 
Hajmo malo da budemo realniji - 37 je dosta komplikovana linija sa mnogo zagušenja na svojoj trasi. Sve druge slične linije funkcionišu po istom principu konvoja.
Slažem se da je 40% malo, ali realno, većina ni tih 40% nije dobila. Koristim 27E često i ne znaš koliko bih voleo da ona bude pokrivena sa zglobnim vozilima makar i u tom procentu. Isto važi i za 75 koju ne koristim, ali sam upoznat sa njenim funkcionisanjem. 27E je uništena 2016. prebacivanjem u Kosmaj, a 75 2018. dolaskom BMC-a. Od tada do danas je bilo silnih tumbanja po pogonima, ali te dve linije već godinama ne uspevaju da ugledaju neke bolje dane. 27E sa Kosmajem ni nema priliku, a 75 je prosto osuđena na solo autobuse. Ako se nešto na njima ne promeni predajom 52 i 88, slabe su šanse da će u skorije vreme imati priliku za poboljšanjem. Do sada ono što je GSP preuzeo, samo 35 i 37 imaju redovna zglobna vozila makar na određenom delu polazaka. Prava je sreća što je Nbg uopšte i preuzeo deo polazaka s obzirom da je 37 bila u celosti planirana za Kosmaj. Jednostavno, previše je solo autobusa, a GSP više nema većinu tih linija koje su zahtevale solo vozila. Kosmaj je imao viška solaća još kad su predali 53 i 89, a kamoli sad.
moraće da stave zglob na 75 kad budu predali 52 i 88, jer će im ostati 30+ slobodnih zglobova. I ne bi bilo loše da NBG uzme 27E.
 
Ma 75 je pesma u odnosu na 27E. Išao sam relativno često potezom Dom omladine - Mirijevo. U špicu popodne u Jovanke Radaković nema izlaza ako ne stojiš na vratima. Tek kasnije krene da se prazni pa možeš da se pomeriš. U 75 nisam imao tih problema, mada nisam je nešto koristio u špicu. Ne kažem da ne treba zglob, nego samo da sam sa 27E imao mnogo gora iskustva :)
 
Ma naravno, verujem ti, pa nije džabe decenijama na njoj bio zglob. Ali isto tako bi morali da nađu i zglobove za 27E. Da se ja pitam zglobni bi bili i 45, 46, 47, 48, 53, 55, 59, 71, 72, 74, 75, 78, 84, 89, 96, ali ne pitam se. :D
 
Proklet bio onaj ko stavi pretesne debilne Higere na 26. I još više proklet bio svako ko je učestvovao u njihovoj nabavci.

Takođe mi je neverovatno da se mentoli nisu setili da odšrafe držače onih bangavih ručki u srednjem delu tako da mogu da se POMERE duž rukohvata umesto da smetaju i kače po licu svakoga višeg od prosečnog kineza...
 
U 67 kad ima 40-50 ljudi, deluje da je krcat. Odavno govorim da je Higer autobus sa kapacitetom midibusa. Biće veselo na 26 na primer. :D
 
Što je zanimljivo u električnim Higerima ima sasvim solidno prostora za stojanje (EKO2).

Deluje kao da su zasrali sa konfiguracijom u dizel modelima kada su poručivali, jbg međudržavni ugovori "samo nek se vrti".
 
I na32 su stavili usrane Higere i uništili su liniju. Danas u pravcu ka gradu nema nijednog 40 minuta i onda se odjednom pojave dva vozila, pa minut kasnije još jedan, pa onda još jedan. Znači 4 vozila su se bila nakupila tamo u onim sokacima Višnjice gde okreću.

Još jedna linija uspešno uništena.

Bravo SNS! Bravo GSP! Bravo DJP! Bravo Šapke!
Vi ste mentolčine nad mentolčinama. Napokon možete da se pohvalite roditeljima da ste u nečemu prvi, pa makar to bila i mentalna zaostalost.

Seme vam se zatrlo.
 
To je možda bilo zbog ceremonije kod groblja i Besmrtnog puka. Mislim, prosto mi je neverovatno da su toliki specijalci da tako kratku i efikasnu liniju unište :D
 
Pa koliko sam ja čuo, Nelečeni je polagao venac na Avali, a ne u Ruzveltovoj.

A ovo što sam na doživeo je bilo sad oko 19h. Mislim da su sve manifestacije i cirkusi završeni do tad.

Mislim 32 je i pre ovog zadnjeg prevrtanja linija bila mlitava, ali ovo sad je još gore.

25 i 26 su isto usrali sa Higerima i GSP vozačima koji voze kao da su dementni. Nije problem u godinama - ima raznih uzrasta , čak preovlađuju sredovečni. Nego likovi prosto ne umeju da voze brže od 20. Pre neki dan sam uveče, radnog dana, čekao 26 20 minuta a onda putovao do centra pola sata. Jer likovi prosto ne umeju da voze.Naravno, Higer krš je bio prepun jer 4 sedišta u centru zauzimaju prostor za 10 stajaćih ljudi.

A ima jednom i da im odšrafim one kretenske držače za ručke pa da mogu da se pomeraju, a ne da se taru o lice ljudima.

Debilna kršina od autobusa za debilno preduzeće u debilnom gradu.
 
Vrh