Pajslupula
Beginner
- Učlanjen(a)
- 05.10.2024.
- Poruke
- 50
- Pohvaljen
- 123
Evo 78 na banjici nema vec pola sata. Uzas!
87 drzi kosmaj bar za sadaSad računam. U NBG ima 70 solo BMC-ova. Ako rade samo na linijama 68, 71, 74, 75, 76 i 87, ima ih baš mnogo viška. Da li se planiraju nove linije ili pojačavanje trenutnih? Iskreno, meni nije jasno gde će GSP sa ovim brojem vozila i brojem linija koje su im ostale.
Добро нам дошао батоPozdrav svima, dugo pratim ovaj forum pa bi bio red da se i ja učlanim na isti
Kao redovan korisnik linije 84 mogu ti reći da je sa GSP-om UZAS. Idu 2 za redom pa je nema skoro pola sata i tako celo prepodne, prave veće pauze pa je samim tim veća guzva u autobusu već na okrertnici. Razumem nekad zbog guzve i tako to ali da stalno tako idu nije uredu. Tako da sam danas shvatio koliko je GSP katastrofa to jest koliko je Dumeco bio odličan na 84. Koliko sam video na aplikaciji ni na 71 i 58 nije bilo ništa bolje.I na 84?
O ovome ja pričam, ima dosta slučajeva gde su privatnici bolji od Gsp-a i obrnuto. Totalno je glupo i nepotrebno da se raspravljamo ko je bolji jer je svuda drugačije. Postoje linije koje plaču za Gsp-om poput 48, a ima i onih koji će plakati za privatnikom zbog Zemuna i njihovih kanti, kao i neadekvatnih vozila za gradske linije. Takođe imamo i slučaj 37, gde su konačno dobili zglobna vozila, a ne bi ih dobili nikad da je ostao privatnik, iako je linija imala odlične privatnike sa dobrim vozilima.Kao redovan korisnik linije 84 mogu ti reći da je sa GSP-om UZAS. Idu 2 za redom pa je nema skoro pola sata i tako celo prepodne, prave veće pauze pa je samim tim veća guzva u autobusu već na okrertnici. Razumem nekad zbog guzve i tako to ali da stalno tako idu nije uredu. Tako da sam danas shvatio koliko je GSP katastrofa to jest koliko je Dumeco bio odličan na 84. Koliko sam video na aplikaciji ni na 71 i 58 nije bilo ništa bolje.
Šta meni znači zglob na 37 kada se solaći voze u konvoju, oba natrpana i onda zglob dreždi prazan, a 40% je i dalje malo.Takođe imamo i slučaj 37, gde su konačno dobili zglobna vozila, a ne bi ih dobili nikad da je ostao privatnik, iako je linija imala odlične privatnike sa dobrim vozilima.
Hajmo malo da budemo realniji - 37 je dosta komplikovana linija sa mnogo zagušenja na svojoj trasi. Sve druge slične linije funkcionišu po istom principu konvoja.Šta meni znači zglob na 37 kada se solaći voze u konvoju, oba natrpana i onda zglob dreždi prazan, a 40% je i dalje malo.
moraće da stave zglob na 75 kad budu predali 52 i 88, jer će im ostati 30+ slobodnih zglobova. I ne bi bilo loše da NBG uzme 27E.Hajmo malo da budemo realniji - 37 je dosta komplikovana linija sa mnogo zagušenja na svojoj trasi. Sve druge slične linije funkcionišu po istom principu konvoja.
Slažem se da je 40% malo, ali realno, većina ni tih 40% nije dobila. Koristim 27E često i ne znaš koliko bih voleo da ona bude pokrivena sa zglobnim vozilima makar i u tom procentu. Isto važi i za 75 koju ne koristim, ali sam upoznat sa njenim funkcionisanjem. 27E je uništena 2016. prebacivanjem u Kosmaj, a 75 2018. dolaskom BMC-a. Od tada do danas je bilo silnih tumbanja po pogonima, ali te dve linije već godinama ne uspevaju da ugledaju neke bolje dane. 27E sa Kosmajem ni nema priliku, a 75 je prosto osuđena na solo autobuse. Ako se nešto na njima ne promeni predajom 52 i 88, slabe su šanse da će u skorije vreme imati priliku za poboljšanjem. Do sada ono što je GSP preuzeo, samo 35 i 37 imaju redovna zglobna vozila makar na određenom delu polazaka. Prava je sreća što je Nbg uopšte i preuzeo deo polazaka s obzirom da je 37 bila u celosti planirana za Kosmaj. Jednostavno, previše je solo autobusa, a GSP više nema većinu tih linija koje su zahtevale solo vozila. Kosmaj je imao viška solaća još kad su predali 53 i 89, a kamoli sad.
75 je nepodnošljiva u špicu i pogotovo uveče kad se vraćaju učenici desete, devete gimnazije. I ne bi bilo loše da predajom 52 i 88, stave solarisa na 75, jer 75 zahteva samo 9 vozila.U 75 nisam imao tih problema, mada nisam je nešto koristio u špicu.