Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 289 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    304
Prateći pisanja na forumu i višemesečnu situaciju sa konvojima na mnogim linijama sa kojima sam se i lično susreo, čini mi se kao da je u pitanju tihi štrajk vozača.
Не бих се изненадио да је то у питању јер овде ће више бити Шри Ланчана него наших возача.
 
Prateći pisanja na forumu i višemesečnu situaciju sa konvojima na mnogim linijama sa kojima sam se i lično susreo, čini mi se kao da je u pitanju tihi štrajk vozača.

Dobar vic, voze onako kako im javljaju dispečeri iz matičnih firmi i po svom nahođenju. (Barem kod privatnika)
0 repsekta za korisnike usluga, ne možemo im ništa.

Spasao se onaj koji pobegao iz Beograda.
 
Kakva je situacija na 26?
Screenshot_20241019_115128_edit_1303218595103536.jpg
Screenshot_20241019_115216_edit_1303210473680831.jpg


Делује више него одлично што се тиче реда вожње (такође умрежени на апликацију) верујем да су на линији хигери и икербуси соло пошто их је Космај узеи. Можда неко ко се возио зна дал раде дисплеји на возилима.
 
Sad računam. U NBG ima 70 solo BMC-ova. Ako rade samo na linijama 68, 71, 74, 75, 76 i 87, ima ih baš mnogo viška. Da li se planiraju nove linije ili pojačavanje trenutnih? Iskreno, meni nije jasno gde će GSP sa ovim brojem vozila i brojem linija koje su im ostale.
 
I BMC i Higeri se planiraju za rashod uskoro, pošto nisu CNG. Mada solo CNG Otokar su naručili samo 50 pa stvarno ne znam šta planiraju.
 
Sad računam. U NBG ima 70 solo BMC-ova. Ako rade samo na linijama 68, 71, 74, 75, 76 i 87, ima ih baš mnogo viška. Da li se planiraju nove linije ili pojačavanje trenutnih? Iskreno, meni nije jasno gde će GSP sa ovim brojem vozila i brojem linija koje su im ostale.
Постоји прича да ће НБГД узети целу 37, мада искрено не верујем док не видим.
 
Јел на 307 остао исти број возила као пре или се повећао?
 
Моје мишљење на 307 возачи доста опрезнији него гсп возе спорије не крећу на жуто све у свему доста опрезније изгледа
 
Sad računam. U NBG ima 70 solo BMC-ova. Ako rade samo na linijama 68, 71, 74, 75, 76 i 87, ima ih baš mnogo viška. Da li se planiraju nove linije ili pojačavanje trenutnih? Iskreno, meni nije jasno gde će GSP sa ovim brojem vozila i brojem linija koje su im ostale.
Бмц неће још дуго замениће их отокари нови ако не ове онда следеће године када се буде радила нова набавка од 250 возила...
 
Pogledajte prilog 216167Pogledajte prilog 216168

Делује више него одлично што се тиче реда вожње (такође умрежени на апликацију) верујем да су на линији хигери и икербуси соло пошто их је Космај узеи. Можда неко ко се возио зна дал раде дисплеји на возилима.
U 14:44 standardno kao privatnik, ovako:
Screenshot_20241019-144429.jpg


Skoro pa Gomilaniš-Ekspres. Ako se išta promenilo značajno je povećana gužva u skučenim Higerima (što će se nastaviti dok ne dobiju Otokare).

Na 30 je ista priča, samo što je rotacija obrnuta. Od tri vozila jedno vidljivo na aplikaciji (P22021), isto kao GSP. Nijedna 30-ica i konvoji 26-ica. Verovatno standardno izostaje kao Kosmaj. Imam info da je viđen nemanjićko plavi Transjug, ali ne i broj ili tip. Možda je baš taj. Ne znam ni da li su svi novi Otokari ili Kobre ili su napravili paprikaš od linije s pišljiva tri vozila kao što je Kosmaj (daleko mu lepa kuća) decenijama radio nakon rashoda Sanosa. Ako jesu, great then, we're screwed.

A ustvari pošto su s*ebali i 37 tek će sa 52 za*rati kad stave više solo nego zglobnih pri jačem taktu. Ima da se remete još više, da u solo bude još veća gužva, a zglobovi za ukras da vrte poluprazni (kao na 53 pre 15 godina).

Znači farbanje na prvom, kvalitet usluge na 51. mestu. Evo baš u cezi pomenute 30 iako je takt ostao ogroman za gradsku liniju (zapravo povećan sa 18 na 20min novom revizijom reda vožnje) niko da se seti da praistorijske pečurke bez klupe zameni novom nadstrešnicom, niti da već jednom postavi displeje (i održi ih u funkciji) na nazovi terminusu Medaković 2.
 
Poslednja izmena:
Vrh