Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Harmonika na 48
IMG_20240920_074839.jpg
 
Земунци су на линији 48, поред овог, послали и новији Ик 218 3263 из 2017. По мом мишљењу, 48 треба да остане status quo, а рецимо линије 25, 32, 58 и 82 оду код приватника, са тим да 58 буде електробус, јер улази у централну зону.
 
Земунци су на линији 48, поред овог, послали и новији Ик 218 3263 из 2017. По мом мишљењу, 48 треба да остане status quo, а рецимо линије 25, 32, 58 и 82 оду код приватника, са тим да 58 буде електробус, јер улази у централну зону.
Mislim da je svakom prosečnom putniku linije 48 svanulo kako im je GSP na liniji, pogotovo što nakon 9 godina ponovo mogu da vide zglobno vozilo na svojoj liniji. Verovatno većina misli da je ovo trajno, tako da mogu misliti mrak na oči kad liniju opet preuzme privatnik.
 
@Bender Rodriguez
Не говорим због загађења у центру, иако мислим да је загађен више него што треба, што је друга тема, него због нове уредбе да приватник не може у централну зону, у којој пролази линија 58 ако није електробус. Тако би линија 79 постала електробус. Због свог, релативно слабог интервала, 58 и није толико оптерећена и она је у суштини, допунска линија 23, 37 и 88, иако има одличну трасу. Линија 58 иде Гсп-у, а линија 48 иде опет приватнику, конкретно Луи травелу, који није најбољи превозник, са комплет соло возилима. Свакако, линија 48 је оптерећенија од 58. Одатле проистиче предлог да 58 постане електробус.

@Alex_BG
Слажем се од речи до речи. Чим раде и после пар дана, значи да на 48, не само да могу да саобраћају зглобови, него и да су потребни.
 
Privatnik može biti eventualno korumpiran, pokvaren čovek, ali da je lud, ili bi propao sa biznisom, ili bi bio u vrhu Napredne stranke. Od elektobusa po putničkom kilometru su skuplji samo helikopter i taksi, ako govorimo o javnom prevozu. Ako bi nekom greškom grad dao specijalne subvencije za elektrobus, moguće ako je gradska uprava napredna. A ako bi o isplativoj kocesiji i za grad i za privatnika, a da prevoz ipak bude električni, to bi bio trolejbus tipa Zemun-centar-Mirijevo u ekonomičnom modelu preko Pop Lukine, Uzun Mirkove, Vasine, sa skretanjem u Despota Stefana na trgu (relativno skromni dodatni radovi na nekim raskrsnicama). Ovo je primer.
 
Ако су електробусеви толико скупи по километру зашто су Ћурдић и Транспродукт узели да их возе на 35, 59, 79?
 
Земунци су на линији 48, поред овог, послали и новији Ик 218 3263 из 2017. По мом мишљењу, 48 треба да остане status quo, а рецимо линије 25, 32, 58 и 82 оду код приватника, са тим да 58 буде електробус, јер улази у централну зону.
58 ce ici GSPu, 79 je privatnik nzm iz kog razloga,ali kazu da ce biti busevi na struju na toj liniji
 
Svi pogoni sem Kosmaja imaju zglobove,Kosmaj ce na 63 i 93 staviti bar 14,15 solaća i tako otvoriti prostor za ove akrobacije....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Ma ne mogu zglobovi na 25 i 26. Nešto mi to nije logično. Eventualno 37 može. A isto nema logike da uzmu 27, pre 27E.
 
Ovo je od neke cirkusantske firme koja pravi onu zgradurinu na početku Ustaničke, prekoputa Specijalnog suda.

Isti ovi magarci su ostavljali isti ovaj autobus parkiran na zelenoj površini ovde. Možda su napokon popili kaznu od bumbara pa više ne parkiraju tu.

Mada ništa od toga ne objašnjava zašto im ovi radnici uskaču u vozilo u letu. Neka debilna firma očigledno.
 
58 ce ici GSPu, 79 je privatnik nzm iz kog razloga,ali kazu da ce biti busevi na struju na toj liniji
Зато што је намештено за Ћурду. Приватник може возити кроз тзв. зону 1 уколико поседује електрична возила.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ако су електробусеви толико скупи по километру зашто су Ћурдић и Транспродукт узели да их возе на 35, 59, 79?

Zato što u Srbiji postoji averzija prema svemu novom, itekako su isplatljivi, samo je nabavna cena veća u odnosu na klasičan bus.

Biće sve više električara u Beogradu u budućnosti, a možda i na neke druge pogone, ko zna.
 
Ne znam kako električni autobus može biti manje isplativ od dizelaša, a pored poprilično jeftinije struje, zasigurno je električar i dosta jeftiniji za održavanje. Neće se gradski elektro autobusi puniti na super brzim punjačima na autoputu, nego bi logično to moglo da se radi po znatno povoljnijim tarifama u sopstvenim garažama sa svojom infrastrukturom, a uz eventualno dopune putem pantografa na terminusima, ako im se doda i ta mogućnost. Tu bi verovatno dopune bile malo skuplje, al opet ne znam po kom ovdašnjim modelu možemo tvrditi da je električar toliko manje isplativ od čistog dizelaša.
A sa tom raspodelom linija su dosadni više. Neka se već jednom dogovore. Drago bi mi bilo da Kosmaj i Novi Beograd dele 37. Dobro će doći neki zglob svakako. Na kraju mi Kosmaj opet ima baš malo linija, a veliki je to pogon.
 
Vrh