Stabilizovala se 18ca malo.
Stabilizovala se dok ne izlaze matori zglobovi, videćemo ponovo cirkus u septembru, možda veći nego ikada do sad.
Obojici. Juče solo M na 18, danas solo BMC na 88, solo kolona od 52 i pre septembra napravi klon 53.
Inače primećujem da kad se solo BMC napuni oko 50% svi se straphengeri grupišu oko vertikalnih šipki. Izuzev naslonjienih na horizontalnu šipku uz prozor naspram srednjih vrata stvara se rupa ko u zglobu 18-metatskog. Na pun raspon bez sedišta između levih točkova nema nijedna vertikalna šipka. Ne zna se koji je gori. Šije ih i MAZ po ergonomiji.
Takođe vidim da nove Kobre imaju verziju sa natrpanim sedištima do pola drugih vrata što smanjuje taj raspon ali opstruira predvratni prostor uz povećanje uskog prolaza i pored drugih vrata pomerenih za pola modula nazad.
Nove Akie još i gore, s 29 sedišta "totalno higerizovane" uzevši u obzir položaj srednjih vrata neznatno ispred polovine osovinskog razmaka. Dijametralno različit od 2+1/1+1 CityClass-a, kao da su ih sad uzeli za poteze, pa bacili u grad.
Kao da to nije dovoljno u Požeškoj izbacili gasne traktorske prikolice, a pljunuli gomilu ojađenih Solarisa u međuvremenu slanih gde god se stizalo, istih onih koji nisu normalan servisni i higijenski tretman videli u poslednjih godinu dana i više. Još ako usile raskupusane Higere na 37 i ostale koje dobija GSP pa na*ebali smo skroz.
Kod pola privatnika klime greju kao u zemunskim Ikarbusima, čak i u najnovijim vozilima. Nedovoljno ih kontrolišu iako je najavljen tropski septembar.
Kako vreme odmiče sve je manja verovatnoća da ćemo dočekati prevoz dostojan čoveka bez metroa i metrolikog BG voza sa tramvajem u drugom, a autobusom tek u trećem planu. Zapravo iz godine u godinu zatečeno stanje kulminirano 18-icom izaziva sve veći pesimizam.