Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 271 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 14 4,9%

  • Ukupno glasača
    285
Za sve se generalno raspisuje tender u GSP, čak i za najsitnije delove, tako da ništa čudno. Čak ne smeju da menjaju stakla sami u garaži nego sarađuju sa nekom staklarom iz Pančeva.

Za svako državno preduzeće je tako, jbg neko se snađe više, a neko manje..
Delovi su obično najviše problem, iz iskustva Srbijavoza.
 
Ako sam dobro video, nijedan GSP-ov Conecto nije izašao danas, s' time je epoha visokopodnih autobusa završena... Naravno, bez ijednog sačuvanog jer nismo normalan svet....
 
Stabilizovala se 18ca malo.

Stabilizovala se dok ne izlaze matori zglobovi, videćemo ponovo cirkus u septembru, možda veći nego ikada do sad.
Obojici. Juče solo M na 18, danas solo BMC na 88, solo kolona od 52 i pre septembra napravi klon 53.

Inače primećujem da kad se solo BMC napuni oko 50% svi se straphengeri grupišu oko vertikalnih šipki. Izuzev naslonjienih na horizontalnu šipku uz prozor naspram srednjih vrata stvara se rupa ko u zglobu 18-metatskog. Na pun raspon bez sedišta između levih točkova nema nijedna vertikalna šipka. Ne zna se koji je gori. Šije ih i MAZ po ergonomiji.

Takođe vidim da nove Kobre imaju verziju sa natrpanim sedištima do pola drugih vrata što smanjuje taj raspon ali opstruira predvratni prostor uz povećanje uskog prolaza i pored drugih vrata pomerenih za pola modula nazad.

Nove Akie još i gore, s 29 sedišta "totalno higerizovane" uzevši u obzir položaj srednjih vrata neznatno ispred polovine osovinskog razmaka. Dijametralno različit od 2+1/1+1 CityClass-a, kao da su ih sad uzeli za poteze, pa bacili u grad.

Kao da to nije dovoljno u Požeškoj izbacili gasne traktorske prikolice, a pljunuli gomilu ojađenih Solarisa u međuvremenu slanih gde god se stizalo, istih onih koji nisu normalan servisni i higijenski tretman videli u poslednjih godinu dana i više. Još ako usile raskupusane Higere na 37 i ostale koje dobija GSP pa na*ebali smo skroz.

Kod pola privatnika klime greju kao u zemunskim Ikarbusima, čak i u najnovijim vozilima. Nedovoljno ih kontrolišu iako je najavljen tropski septembar.

Kako vreme odmiče sve je manja verovatnoća da ćemo dočekati prevoz dostojan čoveka bez metroa i metrolikog BG voza sa tramvajem u drugom, a autobusom tek u trećem planu. Zapravo iz godine u godinu zatečeno stanje kulminirano 18-icom izaziva sve veći pesimizam.
 
Ne znam šta i kako, ali 18ca u Stepi sa svih strana bije, ne pamtim frekventniju liniju u VS, meni se sve čini da mnogo brže idu preko VS nego preko Kumodraške i da je to glavni uzrok veće frekventnosti. Trg Oslobođenja - Darvinova Pošta 7 minuta lagano izvlače.
E sada veže 3 Higera zaredom i bude jako čupavo. Autokomanda sa solo 18 je jako kritična pa tamo do Zemuna.

E sada to je sve više moj lični utisak.
 
Ne znam šta i kako, ali 18ca u Stepi sa svih strana bije, ne pamtim frekventniju liniju u VS, meni se sve čini da mnogo brže idu preko VS nego preko Kumodraške i da je to glavni uzrok veće frekventnosti. Trg Oslobođenja - Darvinova Pošta 7 minuta lagano izvlače.
E sada veže 3 Higera zaredom i bude jako čupavo. Autokomanda sa solo 18 je jako kritična pa tamo do Zemuna.

E sada to je sve više moj lični utisak.
Ne bih se bunio da joj to bude redovna trasa.
 
Vrh