Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Rade ukrstanje mreze kod “Londona” pa idu autobusi na 22,29,41.
 
IMG-20240721-WA0023.jpeg
 
601 baš i nije, u jutarnjem i popodnevnom špicu za vreme zimskog reda vožnje je pakao, ako neko iz zadnjeg dela autobusa želi da izađe moraće svi da izađu, nije to baš praktično za Beograd.
Dvovratni solo busevi voze kao gradski prevoz u Užicu i Pančevu, zglobnih naravno ni nema u gradovima te veličine. Ona klošarska raspala SNS firma Pantransport iste takve minijaturne buseve šalje i na skoro sve međumesne linije, ko šljivi zakonsku zabranu stojanja putnika u vozilu tokom međumesne vožnje, zabole ih. Jedini izuzetak su beogradski polasci, mada sam ih lično viđao čak i na BAS-u.

Sekta planski uništava apsolutno sve vidove javnog prevoza, ne bi li narod kroz određeno vreme lakše progutao njihovu kompletnu privatizaciju i prelazak u šape mafije i bratije.
 
Poslednja izmena:
Tako je, zakon namesten da se glupavi kombi racuna kao autobus, sranje. Tokom poslovanja bivseg Atp Panceva, kako je koji autobus crkavao nije bilo dozvoljeno narucivati delove da bi ga popravljali, sem za 12 Turskih BMC Probus smeca, redovno pun IK-103P je bivao zamenjen minibusem na udarnim polascima. Taj trend je sad u Lasti postao normala, Berkhofe su zamenili tim usranim kombijima... Ljudi iz Beograda putuju ka Banatskim selima u kombiju. Cudno mi je da Strela nije umesto SNS Pantransporta uzela celo Pancevo, mozda ce za 5-6 godina kad ovima istekne ugovor.
 
Jel beše u tom Pantransportu udeo firme ima i neki privatnik koji saobraća u Beogradu?
 
Sekta planski uništava apsolutno sve vidove javnog prevoza, ne bi li narod kroz određeno vreme lakše progutao njihovu kompletnu privatizaciju i prelazak u šape mafije i bratije.
Па и одговарало би им да се јавни превоз у потпуности укине, елиминисали би се расходи, а још би се више возила кола. Мени се баш чини да се зато намерно оволико улаже баш у аутопутеве.
 
Не чини ти се. То је случај са свим колонијама и води се од стране светске банке.
 
Koliki udeo tu ima Apex? Da li su njihovi neki autobusi ili kontrolišu naplatu karata?
 
Нема шта да било која раскрсница јесте или није за забрану блокирања. Пише све лепо у ЗОБС, члан 49. Предвиђена је и казна од 5000 динара, само да је неко наплати.
А колоне, ако тако гледаш, онда треба да се укину сви семафори, само онда нико у јутарњем шпицу не би могао да се укључи у Пожешку.
Колона до Кијевске већ постоји (не сад за време летњих одмора, али ето је опет од септембра). Буде некад колона и даље, од окретнице до Ђорђа Огњановића.
Pa znaš kako, u tome je problem što moraš sve da crtaš kako oportunistima koji krše propise tako i lenčugama što isti ne sprovode. Ameri ti sve lepo obeleže (horizontalnom i vertikalnom signalizacijom), postave kamere, slikaju te i kazne pljušte. Sve im polazi za rukom bez genija poput Šapića koji zaključuje kako grad ne može da kažnjava samog sebe, ali zato što uvek imaju nekog iznad njega sa dozvolom da kažnjava direktore gradskih organa i preduzeća.

Ja ipak ne bih rekao da je poenta ukidanje nego optimizacija pristupa, inače hroničnog problema sredina sa velikom stopom rasta. Upravo je Požeška samo jedan primer kako grad u 2024. koristi infrastrukturu pogodnu za obim saobraćaja iz 1964. gde postojeći režim u posmatranim uslovima dovodi do usporenja na pravcu, odnosno izaziva knock-off/domino efekat na okolnoj mreži (konkretno u slučaju P. Mećave Požeška>Gogoljeva gde istom prolaze samo konvoji u određeno vreme zbog te raskrsnice).

S tim u vezi u slučaju zadržavanja statusa quo profila ulice cilj bi trebalo da bude veći kapacitet obezbeđen povećanjem protoka ulivanjima samo na predviđenim adekvatno dimenzionisanim mestima (proširenja u zoni raskrsnica i ispred semafora, za šta na nesreću Požeške ima mesta samo na štetu tramvaja i trotoara).

Takođe ne treba poistovetiti kolonu u pokretu i statičnu kolonu zbog toga što prva zahvaljujući velikom razmaku između vozila u pokretu obezbeđuje povremena zaustavljanja, što nije slučaj sa preopterećenom semeforskom deonicom. Uz to, ne treba brkati duge kolone u pokretu između semafora na većoj udaljenosti (Trebevićka-Đ. Ognjanovića) pri manjem opterećenju sa onim na ekstremno malim razmacima posle ulivanja Kneza Višeslava čak i za Beograd.

Uzevši taj faktor u obzir gore ti je kod parka na par stotina metara nego ceo kilometar do Žarkova pa bi bilo kudilamo lakše da su bar deo solo linija pomerili u Lješku. Onda bi i tramvaj i autobus mogli biti sprovedeni bašticama sa dužim stajalištima, s tim da bi preostali saobraćaj ostao na jednoj traci po smeru kao u V. Stepe.
 
Ne znam koliko je moje zapazanje tacno, da li se to putevi popravljaju pred dolazak privatnika na tim linijama, da ne bi unistavali svoja vozila? Ili je to samo neka od mojih teorija?
 
Ne znam koliko je moje zapazanje tacno, da li se to putevi popravljaju pred dolazak privatnika na tim linijama, da ne bi unistavali svoja vozila? Ili je to samo neka od mojih teorija?

Činjenica je da su konačno sredili (polu)žutu traku na Brankovom kada je Strela preuzela potez 700.

Čudna slučajnost. 🙂
 
Ne znam koliko je moje zapazanje tacno, da li se to putevi popravljaju pred dolazak privatnika na tim linijama, da ne bi unistavali svoja vozila? Ili je to samo neka od mojih teorija?
Mogu reći da ti je zapažanje tačno, jer su pred dolazak Strele na potez 600 uradili nov asfalt u većini Vinogradske ulice za koju su mediji pisali da je ulica sa najviše rupa u Beogradu, a pred dolazak na potez 700 rađeni su putevi u Batajnici, kao i haotični putevi u Batajnici, Plavim Horizontima i Zemun Polju gde je čak i okretnica urađena.
 
Sta znaci “kvazimercedes”?
Pošto vidim i da hibride nazivaš “kvazihibridima” a verovatno pojma nemaš da postoje dve vrsta hibrida, pa bi molio da mi objasniš šta to znači “kvazimercedes”? Jako me interesuje, a verujem i ostale članove.
 
Mogu reći da ti je zapažanje tačno, jer su pred dolazak Strele na potez 600 uradili nov asfalt u većini Vinogradske ulice za koju su mediji pisali da je ulica sa najviše rupa u Beogradu, a pred dolazak na potez 700 rađeni su putevi u Batajnici, kao i haotični putevi u Batajnici, Plavim Horizontima i Zemun Polju gde je čak i okretnica urađena.
И сад се ради окретница код железничке станице у Батајници...
 
Vrh