Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 270 95,4%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,6%

  • Ukupno glasača
    283
Evo od juče slika.
Radovi deluju kvalitetno ali jako sporo, pa očekujem završetak tamo 2030te 🤣

Slika iz Ikarkrša #3211
Screenshot_2024-07-28-18-31-54-916_com.miui.gallery.jpg
 
С обзиром да Ћурда има дизеле осим 79 њему територијално од гараже највише одговара потез 300 тако да можемо и њега очекивати мада чисто сумњам ако Престоничко и Сага набаве довољан број возила онда од њега нема ништа.
57 vozila je potrebno, Presto ima malu garažu i teško da Saga i Presto mogu da obezbede više od 45 vozila, pa i da sva raspoloživa vozila stave na ta dva poteza, moraće još neko da se ubace, a bilo bi odlično kad bi se i Ćurda ubacio sa Otokarima, onda bi mi sa poteza 300 čak i najbolje prošli od svih. Još sada Ćurda gubi 35 i moraće da se uglavi negde, a moguće da će im ponuditi potez 300.
 
Сага и Престо су вероватно, само нагађам да не будем нападнут, набавили више возила него сада што имају како би себи обезбедили више полазака.

Ћурду треба најурити.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Сага и Престо су вероватно, само нагађам да не будем нападнут, набавили више возила него сада што имају како би себи обезбедили више полазака.

Ћурду треба најурити.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Saga i Presto imaju zajedno 47 vozila i fali im jos 15-16 da preuzmu ceo potez, ako racunamo i predvidjene rezerve. Njima od tih 47 vozila otpada samo 6 Prestovih Ikarbusa, jer sve sto je registrovano od 1.1.2017 moze da radi u prevozu naredne 3 godine od potpisivanja ugovora. Zanimljivo je sto od tog ostatka vozila oni nemaju nista novo i morace da nabave dosta novih vozila i onda ce samim tim lagano pokriti ceo potez 300. Moguce je da ce izbaciti 11 Mazova koje imaju i onda ce im ostati 36 vozila, sto znaci da ce bar jos toliko novih morati da kupe i imace 70+ vozila, sto je i vise nego dovoljno za ceo potez.
 
Pre će biti da planiraju nekome da ih prodaju/doniraju, čisto sumnjam da od ovih štetočina može da se očekuje da sačuvaju neko vozilo za muzej.
Bolje i da ih poklone nekom, nego bace na otpad kao što se očekivalo da će uraditi za sve Japance i kao što su do sada radili sa svim Ikarbusima. Bilo bi lepo ako se neko javio gsp-u sa namerom da neki od autobusa otkupi i sredi.
 
Šta sam ja upravo procitao, jezivo… još im daju ideje
 
dajem bubreg da je nateran da napiše tako nešto da bi ostao na toj poziciji.
 
@Vinča307
Pa vidi, što je najgore verujem da bi se dobrom delu građana ovog grada i dopao ovaj scenario. Zvuči jezivo, mislim i jeste, al realno ima delimično istine da se u firmi nakupilo svega i svačega. No, naravno da nisam takvog stava. Daleko od toga. Na kraju sve to piše jedan Nebojša Aleksić. Tragedija je ko sve ima pravo da iznosi radikalnije stavove. Ljudi koji su po pravilu najveći pljuvači svega mogućeg, a to čine i uz debelo krivljenje istine, ujedno su i najveći demagozi i neradnici. Taj isti Nebojša Aleksić je iznosio razne neistine, tipa da imamo 1500 radnika na određeno vreme, da u administraciji radi 3000 ljudi, mislim laži u tom fazonu. Tužakao se u firmi sa svima redom i da ne nabrajam dalje. Gomila stvari koje kao predlaže, se toliko i ne tiču tog takozvanog kancera u GSP-u. Više zalazi u rasturanje i rasparčavanje resursa samog preduzeća. Ne znam što firma ne bi mogla da se pročešlja, a u vezi diploma, i onih lažnih i onih pravih, kao i u vezi korupcije, koja se posebno manifestuje kroz aktivnosti gradskih čelnika i ponajviše metastaze u vidu Direkcije za javni prevoz, a da se ne mora u isto vreme rasparčati i kompletno uništiti. O zagovaranju širenja delatnosti beskorisne firme kao što je JKP Metro i voz, tek ne treba trošiti reči. Osnovana je mnogo pre ikakve potrebe za njenim postojanjem, sa dosta finim zaradama uz angažovanje isključivo administrativnog kadra. Sindikati nisu ništa drugo do legalne mafijaške organizacije. Tako i rade, po sistemu usluga za uslugu, uz što manje rada, uz što veće plate, dižu buku najčešće bez ikakve realne koristi za zaposlene itd. Zbog šačice nepoštenih, pljunuo je na apsolutno sve zaposlene u firmi, direktno zagovara uništenje kompletne kompanije. Jako čudan rad sindikata, sa još čudnijim stvarnim ciljem.
 
Da li postoji šansa, tj. da li neko zna da se to negde ikad desilo, da recimo GSP kupi ili uđe u neko strateško partnerstvo/franšizu sa nekim prevoznikom iz nekog ozbiljnog grada. Npr. sa MVV iz Minhena, ili Wiener Lines iz Beču ili tako neki prevoznik koji opslužuje metropolu slične veličine Beogradu, pa da bukvalno taj prevoznik preuzme kompletno upravljanje GSP-om, kupovinu autobusa, naplatu, bukvalno sve, i da primeni identične standarde kao na svom domaćem tržištu.

Rekao bih da je to jedini način da se izbegne gašenje GSP-a a da korisnici dobiju opipljivo bolju uslugu. Ako bi firma koja drži gradski prevoz u Beču ili Minhenu držala gradski prevoz y Beogradu, sumnjam da bi takva opcija mogla bude loša, naprotiv, ljudi bi dobili identičnu uslugu kao da žive y Beču ili Minhenu (kao što je McDonalds isti i u Beču i Minhenu i Beogradu)
 
Da li postoji šansa, tj. da li neko zna da se to negde ikad desilo, da recimo GSP kupi ili uđe u neko strateško partnerstvo/franšizu sa nekim prevoznikom iz nekog ozbiljnog grada. Npr. sa MVV iz Minhena, ili Wiener Lines iz Beču ili tako neki prevoznik koji opslužuje metropolu slične veličine Beogradu, pa da bukvalno taj prevoznik preuzme kompletno upravljanje GSP-om, kupovinu autobusa, naplatu, bukvalno sve, i da primeni identične standarde kao na svom domaćem tržištu.

Rekao bih da je to jedini način da se izbegne gašenje GSP-a a da korisnici dobiju opipljivo bolju uslugu. Ako bi firma koja drži gradski prevoz u Beču ili Minhenu držala gradski prevoz y Beogradu, sumnjam da bi takva opcija mogla bude loša, naprotiv, ljudi bi dobili identičnu uslugu kao da žive y Beču ili Minhenu (kao što je McDonalds isti i u Beču i Minhenu i Beogradu)
Bila je neka priča da će grad ući u partnerstvo sa RATP-om, ne samo za metro, ali ne znam šta se desilo s tim, verovatno ništa (Strela).

Svakako ne bi ljudi dobili identičnu uslugu tek tako, dosta je to komplikovanije. Prvo bi morao da definišeš šta bi uopšte hteo da uradiš. Da li bi privatizovao/autsorsovao prevoznike ili organizaciju prevoza? GSP je prevoznik i nije organizator prevoza, dok MVV i Wiener Linien na primer jesu. Pomenuti RATP takođe.

Takođe, good luck sa prodajom javnog preduzeća. Sa druge strane, gradska agencija (sekretarijat) može lakše da se zameni i da diktira viši standard za sve prevoznike.
 
U Streli haos sa crnjama. Bukvalno lude, slupali su 8 vozila za nedelju dana, i to ne zakačili, nego ih baš momački udarili. I svaki dan ih udaraju. Ranije su radili selekciju crnja, sad su izgleda doveli one što su morali, da ne kažem sa dna. Voze kao da su juče položili, nespretno, nesigurno i jako haotično. Danas u bloku 20 gde se sad okreću 704, 706, 707, su se zakačili dvojica, obojica sa Conectima, i obojica napravili dobru štetu. Jedan naš vozač se tako izdrao na jednog od njih, cela okretnica se orila. Posle toga, jedan koji je pravio pauzu na okretnici je odjednom krenuo u rikevrc a iza njega stoji bus na manje od metra, da vozač iza nije trubio ovaj bi se zakucao u njega. U toku dana imao je i zglob 70126 udes, a prekjuče i 70127. Bukvalno su izlupali sva vozila. U garaži Obrenovcu brda vozila po bez cele prednje maske, a kamo li nečeg drugog.
 
U Streli haos sa crnjama. Bukvalno lude, slupali su 8 vozila za nedelju dana, i to ne zakačili, nego ih baš momački udarili. I svaki dan ih udaraju. Ranije su radili selekciju crnja, sad su izgleda doveli one što su morali, da ne kažem sa dna. Voze kao da su juče položili, nespretno, nesigurno i jako haotično. Danas u bloku 20 gde se sad okreću 704, 706, 707, su se zakačili dvojica, obojica sa Conectima, i obojica napravili dobru štetu. Jedan naš vozač se tako izdrao na jednog od njih, cela okretnica se orila. Posle toga, jedan koji je pravio pauzu na okretnici je odjednom krenuo u rikevrc a iza njega stoji bus na manje od metra, da vozač iza nije trubio ovaj bi se zakucao u njega. U toku dana imao je i zglob 70126 udes, a prekjuče i 70127. Bukvalno su izlupali sva vozila. U garaži Obrenovcu brda vozila po bez cele prednje maske, a kamo li nečeg drugog.
Na potezu ka Obrenovcu i na potezu 600 ih ima baš retko, a i ti što su na tim potezima, voze sasvim normalno. Inače jel taj vozač što se drao Strelin ili Gsp-ov?
 
Na potezu 700 ih je drastično više nego na potezu 600, mislim da su čak i u većini.
I da, onaj je Strelin.
 
Vrh