Dvovratni solo busevi voze kao gradski prevoz u Užicu i Pančevu, zglobnih naravno ni nema u gradovima te veličine. Ona klošarska raspala SNS firma Pantransport iste takve minijaturne buseve šalje i na skoro sve međumesne linije, ko šljivi zakonsku zabranu stojanja putnika u vozilu tokom međumesne vožnje, zabole ih. Jedini izuzetak su beogradski polasci, mada sam ih lično viđao čak i na BAS-u.601 baš i nije, u jutarnjem i popodnevnom špicu za vreme zimskog reda vožnje je pakao, ako neko iz zadnjeg dela autobusa želi da izađe moraće svi da izađu, nije to baš praktično za Beograd.
Па и одговарало би им да се јавни превоз у потпуности укине, елиминисали би се расходи, а још би се више возила кола. Мени се баш чини да се зато намерно оволико улаже баш у аутопутеве.Sekta planski uništava apsolutno sve vidove javnog prevoza, ne bi li narod kroz određeno vreme lakše progutao njihovu kompletnu privatizaciju i prelazak u šape mafije i bratije.
I Apex solution kao 4-ti ucesnik....Сага транс, Думеко и Транс југ.
Pa znaš kako, u tome je problem što moraš sve da crtaš kako oportunistima koji krše propise tako i lenčugama što isti ne sprovode. Ameri ti sve lepo obeleže (horizontalnom i vertikalnom signalizacijom), postave kamere, slikaju te i kazne pljušte. Sve im polazi za rukom bez genija poput Šapića koji zaključuje kako grad ne može da kažnjava samog sebe, ali zato što uvek imaju nekog iznad njega sa dozvolom da kažnjava direktore gradskih organa i preduzeća.Нема шта да било која раскрсница јесте или није за забрану блокирања. Пише све лепо у ЗОБС, члан 49. Предвиђена је и казна од 5000 динара, само да је неко наплати.
А колоне, ако тако гледаш, онда треба да се укину сви семафори, само онда нико у јутарњем шпицу не би могао да се укључи у Пожешку.
Колона до Кијевске већ постоји (не сад за време летњих одмора, али ето је опет од септембра). Буде некад колона и даље, од окретнице до Ђорђа Огњановића.
Nije teško biti fin.
Ne znam koliko je moje zapazanje tacno, da li se to putevi popravljaju pred dolazak privatnika na tim linijama, da ne bi unistavali svoja vozila? Ili je to samo neka od mojih teorija?
Mogu reći da ti je zapažanje tačno, jer su pred dolazak Strele na potez 600 uradili nov asfalt u većini Vinogradske ulice za koju su mediji pisali da je ulica sa najviše rupa u Beogradu, a pred dolazak na potez 700 rađeni su putevi u Batajnici, kao i haotični putevi u Batajnici, Plavim Horizontima i Zemun Polju gde je čak i okretnica urađena.Ne znam koliko je moje zapazanje tacno, da li se to putevi popravljaju pred dolazak privatnika na tim linijama, da ne bi unistavali svoja vozila? Ili je to samo neka od mojih teorija?
И сад се ради окретница код железничке станице у Батајници...Mogu reći da ti je zapažanje tačno, jer su pred dolazak Strele na potez 600 uradili nov asfalt u većini Vinogradske ulice za koju su mediji pisali da je ulica sa najviše rupa u Beogradu, a pred dolazak na potez 700 rađeni su putevi u Batajnici, kao i haotični putevi u Batajnici, Plavim Horizontima i Zemun Polju gde je čak i okretnica urađena.