Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 264 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    277
Treba zvati direkciju za javni prevoz i zaliti se, jer oni po naredjenju grada upravo to i rade, jer znaju da je Zemun los pogon. Idu na to da upropaste GSP, jer je ova vlast postala toliko bahata da sve rade kako ne treba mimo zakona, prave stetne ugovore po GSP, namestaju posao prevozniku sumnjivog porekla koji je preko sive ekonomije dosao do para. Mozda ce nekima "svanuti" kad dodje (znamo koji prevoznik), ali ne treba zaboraviti da njima nece doveka biti nova vozila i da ce kasnije biti isto kao sa linijom 511. Nista nije falilo putnicima, a ni nama vozacima kad su 2013 dosli novi Solarisi, a s obzirom da su skoro svi presli po milion km - jos uvek se dobro drze. Grad ima para da obnovi sve vozne parkove u GSP-u, ali onda ne mogu od privatnika da uzimaju "masnu proviziju" - kao sto su je uzeli kad su kupili gasne BMC. Doduse i Djilas je stavio "u dzep" tri Solarisa, ali je uzeo bar kvalitetne autobuse.
Nekima će privremeno svanuti zahvaljujući Strelinim Conectima, smračiti od svega ostalog što je prati, što nažalost ne isključuje ostale prevoznike s BMC. Na kraju krajeva istorija nas je naučila da ni GSP s obnovljenim voznim parkom u rukama istih onih koji pražnjenjem državne kase podstiču zaposlene da sticajem okolnosti prave frankenštajne ili rashode od relativno novih vozila ne može postići ništa više.

Mislim da opstanak beogradskog prevoza nikad kao sad nije zavisio od proterivanja koristoljubivih gadova na svim pozicijama počev od najviših, odnosno promene celokupne politike poslovanja.

Uzgred, Đilas nije stavio u džep "samo" tri zglobna Solaris Urbina već i 15 Škoda ForCity tramvaja ili 30 zglobnih Solaris Trolina/Škoda-Solaris 27Tr., mada ovi su mnogo više štete naneli na duži period kako god okreneš.
 
🥂
1000043322.jpg
 
Reklo bi se tragedija sa predumišljajem.

Očigledno je taktika da se mic po mic guraju solo vozila na zglobne linije i da se kupuju kršine, koje će da crkavaju, tako da za nekoliko godina građani mole da se linije daju privatnicima.

Očekujem da će za 10 godina sve linije da daju na tender i to će biti kraj GSP-a, možda ne definitivni, ali cenim da će postati minorni šraf u poslu čiji će nosilac biti Strela, Niš ekspres ili neka druga bratska firma.
 
Pa s obzirom da za to treba baš mnogo vremena, i dalje sam u nadi da do toga ipak neće doći, al Niš ekspres u Beogradu je scena za plakanje. Da je bar reč o nekom sastavljenom prevozniku. Samo kad se setim šta su sve radili, a verovatno i dalje rade. GSP se stiska u obruč u svom sopstvenom gradu, a Niš ekspres će da se ovde širi. Morbidno i apsolutno besmisleno.
 
Неће само народ кукати него ће линију 18 прогласити најгором у граду као ономад за 511 након чега ће уследити предаја линија братским приватним превозницима. Договорено и намерно уништавање.
 
Nije još pristigao koliko sam ja shvatio, al ga možemo očekivati od septembra.
 
Ovo za 18 sad moža funkcioniše sa solo busevima jer su odmori, manje su gužve, manje ljudi u gradu. Ali od septembra će biti žurka. Sigurno je da ne postoji opravdanje za slanje solaća na 18.
 
Ово силовање се јасно наслутило 2019. Жао ми путника осуђених на ове конзерве.
 
на 18-ици јуче је лепо радила клима у Кинезу. у Икару у повратку је као радила, па су отворили један прозор
 
Pošto im 73 odlazi sutra, na nju su poslali najveće moguće leševe, a i nešto što se retko viđalo prethodnih dana, a to je novija M serija i naravno solo M 3247. Zemun od sutra drži liniju 9A (do kraja avgusta) gde će očito slati najveće leševe iz garaže, tako da će i tu biti veselo.
 
Vrh