Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.384
- Pohvaljen
- 3.113
Nekima će privremeno svanuti zahvaljujući Strelinim Conectima, smračiti od svega ostalog što je prati, što nažalost ne isključuje ostale prevoznike s BMC. Na kraju krajeva istorija nas je naučila da ni GSP s obnovljenim voznim parkom u rukama istih onih koji pražnjenjem državne kase podstiču zaposlene da sticajem okolnosti prave frankenštajne ili rashode od relativno novih vozila ne može postići ništa više.Treba zvati direkciju za javni prevoz i zaliti se, jer oni po naredjenju grada upravo to i rade, jer znaju da je Zemun los pogon. Idu na to da upropaste GSP, jer je ova vlast postala toliko bahata da sve rade kako ne treba mimo zakona, prave stetne ugovore po GSP, namestaju posao prevozniku sumnjivog porekla koji je preko sive ekonomije dosao do para. Mozda ce nekima "svanuti" kad dodje (znamo koji prevoznik), ali ne treba zaboraviti da njima nece doveka biti nova vozila i da ce kasnije biti isto kao sa linijom 511. Nista nije falilo putnicima, a ni nama vozacima kad su 2013 dosli novi Solarisi, a s obzirom da su skoro svi presli po milion km - jos uvek se dobro drze. Grad ima para da obnovi sve vozne parkove u GSP-u, ali onda ne mogu od privatnika da uzimaju "masnu proviziju" - kao sto su je uzeli kad su kupili gasne BMC. Doduse i Djilas je stavio "u dzep" tri Solarisa, ali je uzeo bar kvalitetne autobuse.
Mislim da opstanak beogradskog prevoza nikad kao sad nije zavisio od proterivanja koristoljubivih gadova na svim pozicijama počev od najviših, odnosno promene celokupne politike poslovanja.
Uzgred, Đilas nije stavio u džep "samo" tri zglobna Solaris Urbina već i 15 Škoda ForCity tramvaja ili 30 zglobnih Solaris Trolina/Škoda-Solaris 27Tr., mada ovi su mnogo više štete naneli na duži period kako god okreneš.