Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Biće zanimljivo videti kakvi će biti Otokari, obzirom na činjenicu da će imati ugrađene sve bezbedonosne sisteme i sisteme za pomoć vozaču, kakvi se ugrađuju standardno u Solaris i MAN.
Takođe pre oko mesec/dva, Otokar je napravio restilizaciju obične, a predpostavljam i CNG verzije Kent C, tako da bi uskoro u serijskoj proizvodnji trebalo da budu modeli sa dizajnom kakvu ima električna verzija. Pored spoljašnjeg redizajna, redizajn uključuje novi kokpit i redizaj unutrašnjosti. Postoji mogućnost da će i GSP dobiti restilizovanu verziju, no čekamo, pa će vreme pokazati.
1000033687.jpg

Ovde se može videti nova unutrašnjost:
 
Realno mogli su neki drugi brend a ne opet BMC.
Aj da je to provereno i da je ok... Nego je sve suprotno.
Kapiram da se ugrađuju, ali brate nemoj onda i ostale da ukanaljuješ.
 
Biće zanimljivo videti kakvi će biti Otokari, obzirom na činjenicu da će imati ugrađene sve bezbedonosne sisteme i sisteme za pomoć vozaču, kakvi se ugrađuju standardno u Solaris i MAN.
Takođe pre oko mesec/dva, Otokar je napravio restilizaciju obične, a predpostavljam i CNG verzije Kent C, tako da bi uskoro u serijskoj proizvodnji trebalo da budu modeli sa dizajnom kakvu ima električna verzija. Pored spoljašnjeg redizajna, redizajn uključuje novi kokpit i redizaj unutrašnjosti. Postoji mogućnost da će i GSP dobiti restilizovanu verziju, no čekamo, pa će vreme pokazati.
Pogledajte prilog 203952
Ovde se može videti nova unutrašnjost:

Ovo izgleda odlično. Možda je malo iza problematično zbog stepeništa, ali dobro, podseća u tom delu malo na IK M. 🙂
 
Poslednja izmena:
Biće zanimljivo videti kakvi će biti Otokari, obzirom na činjenicu da će imati ugrađene sve bezbedonosne sisteme i sisteme za pomoć vozaču, kakvi se ugrađuju standardno u Solaris i MAN.
Takođe pre oko mesec/dva, Otokar je napravio restilizaciju obične, a predpostavljam i CNG verzije Kent C, tako da bi uskoro u serijskoj proizvodnji trebalo da budu modeli sa dizajnom kakvu ima električna verzija. Pored spoljašnjeg redizajna, redizajn uključuje novi kokpit i redizaj unutrašnjosti. Postoji mogućnost da će i GSP dobiti restilizovanu verziju, no čekamo, pa će vreme pokazati.
Pogledajte prilog 203952
Ovde se može videti nova unutrašnjost:
Prosto je neverovatno, da šta god im čovek uradi, unutra uvek bazde na tursko smeće. Spolja i ne izgledaju loše, al unutra sačuvaj bože.

Plastika, sivilo, užasna sedišta...
 
Paneli deluju kvalitetnije od ostale Turske konkurencije, šipke su dobre, još ako su dobro ušrafljene neće se rastresti što mi je najbitnije kod Turaka. Barem ovo sa snimka.

Što se tiče ostalih kompomenti jbg, svi oni imaju neke svoje podizvođače i kooperante te je nerealno očekivati nešto drugačije.
 
Koji je zvanično poslednji autobus koji je izašao iz Ikarbusa, jel neki gradski?
 
Ovaj je urađen na MAN-ovoj šasiji, otuda i oznaka M. Postojala je i verzija sa oznakom MB, na Mercedesovoj šasiji, takođe jedan urađen. Završio u Arrivi/Mobi Litasu.
 
Ima li neko skorasnje fotografije Ikarbusa iz Dubai -a i Rusije?
 
Ne znam dal su karoserije na kraju uopšte otišle za Dubai. Trebalo je samo napraviti karoserije, koje bi se posle kod njih opremale i finiširale. Poslednji Ikarbus sam mislio da je bio 103P dal beše za Srbija šume. Kako su se pokazali ovi međugradski prvenci na MB i MAN šasiji ne bih znao, al zadnja stena je mogla biti i malo lepše dizajnirana. Ovaj na MAN šasiji nosi D08 motor od 290ks. To mu je možda i malkoc ozbiljnija mana. Enterijeri su delovali dosta kvalitetno. Opet su galerije došle iz Italije, ako se ne varam. E da je opstao nekako, mislim Ikarbus, al nije imao šanse da kraju. Kako Turci sve više dolaze, to Ikarbus sve više i više žalim.
 
Istina za volju imao je jednu veliku manu, a to je bio ovaj deo:
IK312M-153667x1000.jpg


Znam da su se svi bili zgrožavali.🤣

Šio bi ovaj 312M(B) lako Temsu LD & Otokar Territa, sa Intourom bi bio tu negde.
Eto, Strela koja je tada već kupovala Intoure nije joj bilo padalo na pamet da uzme IK-a, toliko o tome. Isto važi i za Lastu.
 
103P Vojvodina Sume, nisam siguran dal je on zadnji izasao iz fabrike, zaboravio sam https://www.autobusi.net/isporucen-ikarbus-ik-103p-za-vojvodinasume/. Generalno njegove slike tokom rada na gazdinstvu Sremska Mitrovica nema nigde, nazalost cak i ljudi na vecim pozicijama u toj firmi su me ubedjivali da njega nema tamo. Elem, tema za drugi put, Stellu su prodali na otpad nazalost. 312M je zadnji Ikarbus koji je izasao iz fabrike, mimo toga, Ikarbus je pravio sasije za neke autobuse koji su namenjeni medicinskoj svrsi, one su zadnje izasle iz fabrike. Jos prezicnije, zadnje stvari iz fabrike se spremaju da odu na kilo, komplet unutrasnjost je spremljena na gomili, nece ostati nista, djubrad su unistila sve mamu im je***. 312 je veoma slican Mercedes Intouru. U Arrivi se zale na MB jer je navodno zavrsna izrada losa, nije im za verovati mnogo.
 
Ne znam dal su karoserije na kraju uopšte otišle za Dubai. Trebalo je samo napraviti karoserije, koje bi se posle kod njih opremale i finiširale. Poslednji Ikarbus sam mislio da je bio 103P dal beše za Srbija šume. Kako su se pokazali ovi međugradski prvenci na MB i MAN šasiji ne bih znao, al zadnja stena je mogla biti i malo lepše dizajnirana. Ovaj na MAN šasiji nosi D08 motor od 290ks. To mu je možda i malkoc ozbiljnija mana. Enterijeri su delovali dosta kvalitetno. Opet su galerije došle iz Italije, ako se ne varam. E da je opstao nekako, mislim Ikarbus, al nije imao šanse da kraju. Kako Turci sve više dolaze, to Ikarbus sve više i više žalim.
Jesu, karoserije su otišle i kompletirane su, samo ne znam tačno koliki broj karoserija je na kraju isporučen. U klipu ispod se u pozadini vidi žuti IK-206, koji je tada bio na popravci u Ikarbusu. Navodno su ti IK-206 imali MB motore, a samim tim i drugačiji raspored u zadnjem delu autobusa. Hladnjak je bio smešten sa desne strane, kao kod beogradskih Conecta iz 2005.
Što se tiče poslednjeg IK-103, to je bio IK-103P, isporučen leta 2017. godine Vojvodinašumama, Šumskom gazdinstvu Sremska Mitrovica, a trebalo bi da je stacioniran u šumskoj upravi Morović.
1000033706.jpg

Izvor: autobusi.net Autor: Slobodan Kostić
 
2008. Fap je spremao za sajam prototip visokopodnog turistickog autobusa. Karoserija je kompleto urađena i postavljena na osovine ali preko noći projekat je stopirab. Nekome nije odgovaralo da se taj bus predstavi.
Karoserija je stajala do ove godine u pogonu razvoja i najverovatnije je isečena u velikoj čistki sekundarnih sirovina. Osovine sa autobusa završile su na jednom vatrogasnom kamionu za MUP.
Za sada ne postoji fotografija na internetu...

U istom paketu zabrane stopiran je i projekat niskopodnog City Mastera koji je uspešno homologovan. Alati nikad nisu proizvedeni iako je bilo zainteresovanog kupca. Dva prototipa znate sa ulica BG.

(Moguce da sam ovo već pisao, nemam pojma gde sve nisam registrovan 😂😂)
 
@Student
Da, znam da su trebale biti 206-ice. Drago mi je da je bar nešto otišlo tamo. Nije to bio mali posao.
@Jelancha
Sećam se tog baš zbudženog rešenja. A bilo je i to sve nešto na brzinu. Verovatno bi rešavali kroz serijsku proizvodnju.

Zaboravili smo i na Suboticu i njihov 112M, pa i jedan 218. Vrlo moguće da je i 112M bio poslednje proizvoden.
 
Vrh