Biće zanimljivo videti kakvi će biti Otokari, obzirom na činjenicu da će imati ugrađene sve bezbedonosne sisteme i sisteme za pomoć vozaču, kakvi se ugrađuju standardno u Solaris i MAN.
Takođe pre oko mesec/dva, Otokar je napravio restilizaciju obične, a predpostavljam i CNG verzije Kent C, tako da bi uskoro u serijskoj proizvodnji trebalo da budu modeli sa dizajnom kakvu ima električna verzija. Pored spoljašnjeg redizajna, redizajn uključuje novi kokpit i redizaj unutrašnjosti. Postoji mogućnost da će i GSP dobiti restilizovanu verziju, no čekamo, pa će vreme pokazati.
Pogledajte prilog 203952
Ovde se može videti nova unutrašnjost:
Prosto je neverovatno, da šta god im čovek uradi, unutra uvek bazde na tursko smeće. Spolja i ne izgledaju loše, al unutra sačuvaj bože.Biće zanimljivo videti kakvi će biti Otokari, obzirom na činjenicu da će imati ugrađene sve bezbedonosne sisteme i sisteme za pomoć vozaču, kakvi se ugrađuju standardno u Solaris i MAN.
Takođe pre oko mesec/dva, Otokar je napravio restilizaciju obične, a predpostavljam i CNG verzije Kent C, tako da bi uskoro u serijskoj proizvodnji trebalo da budu modeli sa dizajnom kakvu ima električna verzija. Pored spoljašnjeg redizajna, redizajn uključuje novi kokpit i redizaj unutrašnjosti. Postoji mogućnost da će i GSP dobiti restilizovanu verziju, no čekamo, pa će vreme pokazati.
Pogledajte prilog 203952
Ovde se može videti nova unutrašnjost:
Jesu, karoserije su otišle i kompletirane su, samo ne znam tačno koliki broj karoserija je na kraju isporučen. U klipu ispod se u pozadini vidi žuti IK-206, koji je tada bio na popravci u Ikarbusu. Navodno su ti IK-206 imali MB motore, a samim tim i drugačiji raspored u zadnjem delu autobusa. Hladnjak je bio smešten sa desne strane, kao kod beogradskih Conecta iz 2005.Ne znam dal su karoserije na kraju uopšte otišle za Dubai. Trebalo je samo napraviti karoserije, koje bi se posle kod njih opremale i finiširale. Poslednji Ikarbus sam mislio da je bio 103P dal beše za Srbija šume. Kako su se pokazali ovi međugradski prvenci na MB i MAN šasiji ne bih znao, al zadnja stena je mogla biti i malo lepše dizajnirana. Ovaj na MAN šasiji nosi D08 motor od 290ks. To mu je možda i malkoc ozbiljnija mana. Enterijeri su delovali dosta kvalitetno. Opet su galerije došle iz Italije, ako se ne varam. E da je opstao nekako, mislim Ikarbus, al nije imao šanse da kraju. Kako Turci sve više dolaze, to Ikarbus sve više i više žalim.
kamo sreće da je dnevni 75