Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Ovi feradoni stavili danas IK112LE #3225 da menja nesrećnog #3211, i on radi pretposlednji polazak sa Ustaničke i uspe da se pokvari , pa nismo imali bus.
A ni u kontra smeru nisam video da ide ka Ustaničkoj (polazak u 23:10).
Zaista je sramota šta šalju ovih dana, ja sam peške došao (20 min) a šta je bilo sa onim ljudima koji su stari i koji ne mogu.
 
ne znam jel ovo neko prokomentarisao juče, ali smatram da treba.

vratio se FAP 😂
Snimak ekrana 2024-06-08 141326.png
 
Ako neko želi da ide u saunu a nema para ili mu je preskupo, može ovih dana da uđe u bilo koji Liaz krš i dobiće isto iskustvo praktično za džabe (ili 50 dinara). Pored nedostatka ispravne klime, manjak otvorenih i višak zamandaljenih prozora, gomila jeftine plastike svuda i mlitava izolacija oko motora doprineće da se čovek oseti kao u pravoj mokroj sauni. Štaviše, posle takvog iskustva, izaći ćete iz krša srećni i zahvalni, jer će Beogradskih 40 stepeni, 70% vlage i 60 indeksa zagađenja izgledati kao blagoslov i užitak naspram 60 stepeni, 100% vlage i vazduha koji ne može da se udahne u unutrašnjosti Liaz kanturine. 🙂

Živeo Liaz, živeo najveći krš ovog regiona! Da nas uvek podseća da koliko god loš JGP bio u proseku, uvek može biti još gori! 😀
liaz-libela-gif.137971
 
Pa baš retka pojava kod novijih vozila, pa i Higera. Ništa od LE-a i M-ova se tek ne krivi tako. Samo FAP, i 103F su baš umeli tako da potpuno legnu na jednu stranu. Conecto sa slike i nije tako dramatično nagnut na jednu stranu. FAP je znao i da štosuje samo tako. Prebacivanje vazduha sa jedne na drugu stranu. Beše šipke visine. Prve serije se i pokazaše solidno, a naslednici sa većim hladnjakom iz 2003 baš i ne, iako su išli solidno, relativno povozni, al prosto i problematični. IK103F na njihovom šasijama dosta kompletniji. Retko uspešan spoj Ikarbus-FAP nakon 2000-tih.
 
drago mi je da sam podstakao diskusiju o nečemu malo starijem. prelistavao sam forum nedavno i baš dosta dugo nismo vodili neke veće konverzacije o prošlosti, o nečemu starijem, samo o aktuelnim nabavkama, QRCu i šapiću, kao da oni jedini postoje...
 
Dva pitanja za starije članove foruma:

1. Da li se neko seća da li je u periodu od 1995e do 2000e (period posle dejtona pa do 5 oktobra) razmatrana, makar i kao teško ostvariv plan, nabavka novih vozila za GSP u klasi tadašnjeg Mercedesa O405, prve generacije Mercedes Citaro-a ili MAN tadašnjih aktuelnih niskopodnih modela (ne znam koji je to model, ali bilo je niskopodnih solo i zglobnih) ili tada nije bilo ni naznaka u vezi toga?

2. I da li neko zna šta je presudilo u nabavkama 2003 i 2005 da se izaberu Mercedes Konekti srednjepodni, umesto niskopodnih Citara prve generacije, kada su Budimpešta i Zagreb u to vreme uveliko nabavljali niskopodne buseve (Mercedes Citaro prve generacije i MAN Lions City)?
 
ispraviće to uskoro verovatno, znamo da su b**idi u pitanju.
 
Nije mi jasno šta se time dobija, al ajde. Možda i grešim, al za moj pojam to mu dođe još jedan manji udar na javni prevoz, a u korist automobila.
Мењају проток саобраћаја због рушења Савског моста. Баш су се заинатили. Тек нас чека колапс саобраћаја кад останемо без тог моста на ко зна колико година. Уместо да су направили нови мост па срушили стари, они руше постојећи, и додатно смањују проток ионако загушеног саобраћаја. Испод Бранковог сада се може скренути десно јер су укинули жуту траку у Карађорђевој.
 
Nije mi jasno šta se time dobija, al ajde. Možda i grešim, al za moj pojam to mu dođe još jedan manji udar na javni prevoz, a u korist automobila.

Posledica ukidanja skretanja ka Pop Lukinoj, došlo je do zagušenja mosta, i onda su ukinuli žutu traku.
Žuta traka je ukinuta i Karađorđevoj isto kao posledica ove odluke, sada automobili koji se isključuju sa Brankovog prolaze ispod mosta (kod stajališta) i mogu nastaviti dalje pravo tramvajskom bašticom do Beton hale.
 
Umesto budale da odvoje kompletno traku za autobuse, ono da je ograde maltene, stave 24h patrolu na početku te deonice, puste dve-tri šatl linije NBG-Centar i tako demotivišu korišćenje automobila za odlazak na NBG dok traje gradnja mosta, oni odluče da i ono malo brzine GSP-a totalno spuste na nulu.
 
Da da, zaboravio sam i na gradnju novog mosta, i na izmene u Pop Lukinoj. Značila je ta brzina prelaska Brankovog mosta busom.
 
Vrh