Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Kako pametnim glavicama nije sinula ideja da umesto 200 solo autobusa mogu da uzmu 400 midibuseva.

400>200

Ma šta midibus, daj 1000 rikši, nek crkne bivša vlast od muke, oni su vam kupili 300 zglobnih, a mi vama 3 puta više nabavljamo.
 
На 15Н, 27Н и 101Н иду зглобови са последњих дневних полазака. Док је Ласта држала ноћне ишли су на 29Н и 511Н.
Овде морам да се исправим и допуним. Ласта је држала и 37Н на којој је ишао зглобни Отокар.
 
Kad već ispravljaš ispravi i izjavu da zglobovi sa poslednjih dnevnih polazaka idu na noćne. To nimalo nije tačno, jer 3195 koji je redovan na 27N nema veze sa dnevnom 27. Takođe noćne linije rade isključivo busevi sa šiht i dvosmenaca, dakle ne busevi koji rade ceo dan, jer onda ne bi imali odmor u garaži.
 
Kad već ispravljaš ispravi i izjavu da zglobovi sa poslednjih dnevnih polazaka idu na noćne. To nimalo nije tačno, jer 3195 koji je redovan na 27N nema veze sa dnevnom 27. Takođe noćne linije rade isključivo busevi sa šiht i dvosmenaca, dakle ne busevi koji rade ceo dan, jer onda ne bi imali odmor u garaži.
Ја се дубоко извињавам што нисам бус зависник као ви са квазифорума који кријете своје информације као змија ноге.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
kad se opraštamo od ikarbusa i mercedesa, to jest kada se uvodi novi red vožnje? 😞
 
aha, ali zar neće prestati da voze kad krene leto, negde u junu?
 
Tako bi trebalo zato što su zajedno sa starosnom granicom uveli propis da nijedan autobus sa neispravnom klimom ne sme da saobraća za vreme letnjeg reda vožnje (zbog čega su, jelte, letos povukli Japance, stare conecte, zglobne N i ik103/201 i na 15 uveli sva 4 pogona kako bi smanjili broj neklimatizovanih vozila u saobraćaju). Međutim, nema dovoljno autobusa da bi se radilo na svim linijama normalno a da svi budu klimatizovani, tako da verujem da će kao i letos ostati solo N serija i conecti 2005 u saobraćaju.
 
Poslednja izmena:
Conecti iz 2005 imaju klimu i oni će raditi, samo je klima slabija i onda ih vozači slabije uzimaju, najviše se viđaju hladnijim danima tokom leta
 
Zato što u Streli sa 5 dana slobodno mesečno i 12 sati rada dnevno se stiže do 200,000 dinara, i naravno, svako se napali.

Ono što se ne vidi, jeste prekovremeni rad, nemaš beneficirani radni staž, plata ti se oficijelno vodi na 43,000, nikakve uplate na osiguranje/penziono itd...
I onda kada stigneš u godine, a penzija 30,000.

Zato takav sistem Strele, a i ostalih privatnih prevoznika, vodi u robovlasništvo, vozićeš dok ne umreš, jer od penzije nema ništa.
 
Kad nikog ne zanima i treba da se raspadne gsp i sve uzme strela. Naročito je šokantno da nijednog vozača to ne zanima
A šta si očekivao od trećerazrednih sindikata, čije članstvo čini uža rodbina i poneko od zaposlenih. Bili bi malo naivni kad bi poverovali da se protesti tek tako organizuju, i da je jednostavno okupiti ljude. I taj koji ih okuplja treba da ima neki kredibilitet, a slabo toga ima po sindikatima, pogotovo tim malim. Ništa gradska vlast ne radi, a da već nije dobro pripremila teren.
 
Vrh