Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.650
- Pohvaljen
- 49.224
Kapiram.
Mada ima više kombinacija koje rade posao, u Beogradu trenutno voze vozila mnogih proizvođača i ima solaša i sa 3 i sa 2 prozora između 1. i 2. vrata, a koji su unutra prostrani i komforni. Ne znam sad napamet, morao bih da pogledam, ne pratim te stvari sada kao što sam pre. A isto tako ima i onih koji su unutra katastrofa.
Sve u svemu, mogu razne izvedbe i kombinacije, samo da se vodi računa da unutra bude protočno i prostrano, pogotovu oko vrata.
Primetio sam u zadnje vreme da deo gužvi oko vrata nastaje i zato što deo ljudi se plaši da zađe dublje u vozilo pa se zalepe za vrata i smetaju drugima u toku ulaska i izlaska. Naravno, ima tu još uzroka (manjak vozila, gužve, nevaspitanje tih što se zalepe) ali jedan od njih jeste i ta paranoja ljudi da posle neće moći da izađu. A ta paranoja se rešava tako što se prostor oko vrata učini prohodnim i tako da ljudi u njemu mogu lako da se mimoulaze i ispremeštaju kad se ulazi i izlazi.
Mada ima više kombinacija koje rade posao, u Beogradu trenutno voze vozila mnogih proizvođača i ima solaša i sa 3 i sa 2 prozora između 1. i 2. vrata, a koji su unutra prostrani i komforni. Ne znam sad napamet, morao bih da pogledam, ne pratim te stvari sada kao što sam pre. A isto tako ima i onih koji su unutra katastrofa.
Sve u svemu, mogu razne izvedbe i kombinacije, samo da se vodi računa da unutra bude protočno i prostrano, pogotovu oko vrata.
Primetio sam u zadnje vreme da deo gužvi oko vrata nastaje i zato što deo ljudi se plaši da zađe dublje u vozilo pa se zalepe za vrata i smetaju drugima u toku ulaska i izlaska. Naravno, ima tu još uzroka (manjak vozila, gužve, nevaspitanje tih što se zalepe) ali jedan od njih jeste i ta paranoja ljudi da posle neće moći da izađu. A ta paranoja se rešava tako što se prostor oko vrata učini prohodnim i tako da ljudi u njemu mogu lako da se mimoulaze i ispremeštaju kad se ulazi i izlazi.