Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Japanci iz Karaburme još nisu oterani na rashod, svi stoje parkirani u okviru pogona.
 
I inače imamo i jedan broj gradskih linija koje imaju isto tako pozamašnu kilometražu.
Nije poenta u dužini linija, već koliko kilometara napravi vozilo. Kroz grad se autobusi kreću u proseku desetak km/h, a van grada nekoliko puta brže. Pošto su plaćeni po kilometru, jedan prigradski bus može doneti novca koliko i 3-4 gradska. Zbog toga je tolika jagma za te linije.
 
3628 nije crkao nego je nenormalno škripao pri kočenju. Vozio sam se danas sa njim
 

U 511 to visi lagano..

Screenshot_20240302-005017_Instagram.jpg
 
Juče sam se vozio Zemunskim Ik 218M 3282 na 41A i ono je bruka i sramota na šta liči taj autobus. Toliko lupa i trese, da vozač ne sme da ga vozi više od 20kmh, jer bi se raspao ako bi išao brže i sustigla su ga dva autobusa, 280 i Cng Maz 711. Taj autobus je bio krš i kad je bio na Novom Beogradu, al šta je Zemun napravio od njega za godinu ipo dana da je to neverovatno. Posle 5 minuta vožnje me je uhvatila mučnina i jedva sam izdržao da ne izađem napolje, čak i C&LCov Maz je super za zemunske kante.
 
Možda jedino samo na 31.

A saobraća već u Istanbulu na Metrobus linijama, ima karakterističan zvuk.
 
Možda jedino samo na 31.

A saobraća već u Istanbulu na Metrobus linijama, ima karakterističan zvuk.
Ne boj se, ovi autobusi su neupotrebljivi za rad u realnom saobraćaju, posebno za uslovima gužve. Pravljeni su da rade na izdvojenim trasama, poput tramvajskih baštica, ponekad i suprotno logičnom odvijanju saobraćaja. Zato imaju leva vrata i male prepuste kako bi se dobro snalazili između zidova, ivičnjaka i bandera. Jeftiniji i fleksibilniji od tramvaja, ne traže mrežnu infrastrukturu, pa zato odlični tamo gde brzo treba uspostaviti saobraćaj ili privremeno za vreme za koje se ne isplati praviti šine i mrežu i gde su poluprečnici krivina takvi da prave probleme tramvajima, tamo gde ima uspona teških za tramvaje...
 
Upravo viđen mutant na Bež.kosi,na 70,sa sve ispravnim zelenim displejem. Zar oni nisi izumrli ko ptica dodo i diplodokusi?
 
Sindikat Sloga GSP je imao sastanak sa Generalnim direktorom.

Kažu da se ne gasi nijedan pogon, nije u planu nijedno otpuštanje, nema socijalnog programa.

Pogon Zemun je tražio povratak linija 45 & 84, Zona 4 i zvanično ne ide GSP-u što je i očekivano jelda.
Dogovoreno je da GSP & Privatni prevoznici dele zone 2 & 3.

Nezvanično, broj privatnih & GSP-ovih vozila bi u gradskom prevozu bio otprilike 50 - 50, ali GSP bi trebao da dobije još nekoliko linija te bi prednost bila neznatna.
Zvanično, ne postoji nijedna raspodela tačno šta bi GSP dobio i izgubio.

Centar grada striktno gas/elektrika, do 2028 sva vozila GSP-a na gas.
Vozači 5 dana & 2 dana odmora (hahah)
Trole i definitivno ništa nije određeno, 50 novih tramvaja, 300 novih gasnih autobusa.
Stižu 30 novih vozila za decu sa posebnim potrebama.

U nekoj daljoj budućnosti plan je da se spoje Zemun & Nbg, ali generalni nije uveren u to.


Ukratko toliko koliko sam izvukao sve bitno.
 
Sindikat Sloga GSP je imao sastanak sa Generalnim direktorom.

Kažu da se ne gasi nijedan pogon, nije u planu nijedno otpuštanje, nema socijalnog programa.

Pogon Zemun je tražio povratak linija 45 & 84, Zona 4 i zvanično ne ide GSP-u što je i očekivano jelda.
Dogovoreno je da GSP & Privatni prevoznici dele zone 2 & 3.

Nezvanično, broj privatnih & GSP-ovih vozila bi u gradskom prevozu bio otprilike 50 - 50, ali GSP bi trebao da dobije još nekoliko linija te bi prednost bila neznatna.
Zvanično, ne postoji nijedna raspodela tačno šta bi GSP dobio i izgubio.

Centar grada striktno gas/elektrika, do 2028 sva vozila GSP-a na gas.
Vozači 5 dana & 2 dana odmora (hahah)
Trole i definitivno ništa nije određeno, 50 novih tramvaja, 300 novih gasnih autobusa.
Stižu 30 novih vozila za decu sa posebnim potrebama.

U nekoj daljoj budućnosti plan je da se spoje Zemun & Nbg, ali generalni nije uveren u to.


Ukratko toliko koliko sam izvukao sve bitno.
To za zone 2-3 kao pre 2016 kada su jednu liniju drzili i GSP i privatnici zajedno ?
 
Ove 4 novodefinisane zone su za raspodelu linija između privatnika i GSP-a, Za putnike i naplatu ostaju ŠapićTM zone A i B. Linije se neće deliti na pola.

@1111 ne znam tačno neko će te bolje uputiti ali bilo je na nekoj temi postavljen dokument o zonama za prevoznike.
 
Ne kaže sindikat, te informacije su dobili u razgovoru sa generalnim direktorom.

Nebitno, meni se čini da niko ne zna šta će se stvarno dogoditi, niti da postoji neki konkretan plan, osim što je Šapiću palo na pamet da poveća još veći udeo privatnicima.

Ima tu još jedan scenario, jer ako se na "Novim" izborima promeni vlast, sve ovo ide u vodu. Onda ostaje pitanje šta dalje?!
 
Vrh