Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Само немојте молим вас СОРове, иако су бољи од Икарбуса, оне зглобне "кобасице" (како их овде зову) возе по целом граду. Ружни су, завршна обрада није добра, али, ако треба да их поредим са Икачама, боље су много ипак кобасице. Али највећи проблем им је квалитет шасије, много су склоне пуцању, нарочито ако возе по неквалитетним путевима. У Прагу и Братислави су је морали причвршћавати, чак су из Братиславе морали постепено све бусеве да иду у фабрику (град Либхави) на преглед и санирање неких критичних делова шасија - нарочито код зглоба.
 
MilisaV":u3qoecxw je napisao(la):
ranije je bio ikarbus solo sa četvroro vrata. dvoje vrata su bila na sredini. bio je ljubičaste boje i na njemu je pisalo ikarbus beogradu.
I sada postoji taj autobus i nosi garažni broj 1. Inače prototip i poklon Ikarbusa Begradu.
103-4v.jpg

ik103xe6.jpg
 
Meni je žao što ovaj autobus nije ušao u serijsku proizvodnju :( Odlično se pokazao i gotovo kada je uslikam mu je bilo 12 godina, pa je svo vreme radio bez remonta. Danas ne znam šta je s njim, ali se vidi da je zapušten...
700.jpg

photo4162.jpg

photo4164.jpg

autobusi.net
 
da li je ovaj žuti ikar zapravo isti ovaj ljubičasti? pošto vidim da su im različiti farovi, šoferka.....
 
MilisaV":u83yz7zs je napisao(la):
da li je ovaj žuti ikar zapravo isti ovaj ljubičasti? pošto vidim da su im različiti farovi, šoferka.....
Jeste, Ikarbus je u vreme nastanka modela IK-103 i IK-201 bio možda pri vrhu po veličini prednjeg vetrobranskog stakla na gradskim autobusima, dok su čak Mercedes, Neoplan i MAN imali dvodelne i male. Danas je obratno, Ikarbus je smanjio šoferku, verovatno na zahtev kupaca pa je kasnije u reviziji ovog modela zamenjena, a takođe i prednji bamper, koji je prvobitno bio sa floridinim farovima (kao i ostali autobusi), kasnije yugo i danas ova mala okrugla.
 
Ja sam radi primera tražio sliku busa baš kao što je ovaj četvorovratarski Ikar, a nisam znao da sam mogao i kod nas tako nešto da nađem. :p

Mislim da ipak kapacitet ne bi bio toliko ugrožen na niskopodnoj platformi. Kod nas se zna da kada je autobus pun, onda su ljudi obično svugde, pa i u okviru vrata. Još jedino nosivost krova nije oprobana (i nadamo se da za time potrebe biti neće). :D Mislim da bi dupla centralna vrata čak povećala kapacitet, ali ipak, samo nagađam...
 
Pa to je italijanska ideja, inače, zamišljena tako da se ulazi isključivo na prva i poslednja vrata, а izlazi na srednja. Cilj jeste da se onemogući da ljudi koji uđu u autobus ostanu na vratima i onemoguće drugima da ulaze, već da gravitiraju ka sredini i izlaze.
 
Ma kakav grozobus vec imamo Liaz-e ponos sovjetskog dizajna na ulicama :bash: :bash:
 
Direkcija za javni prevoz će od od četvrtka, 5. maja, povećati broj vozila na linijama 704 i 707 za po jedno vozilo na svakoj liniji, radnim danima celodnevno.

U cilju poboljšanja kvaliteta prevoza stanovnika naselja Zemun polje, Direkcija za javni prevoz će od od četvrtka, 5. maja, povećati broj vozila na linijama 704 (Zeleni venac - Zemun polje) i 707 (Zeleni venac - Mala pruga - Zemun polje) za ukupno dva zglobna vozila, i to za po jedno vozilo na svakoj liniji, radnim danima celodnevno.

Na ovaj način će na ovim linijama raditi ukupno 14 vozila radnim danima u špicu, sa zajedničkim intervalom od šest minuta, i 10 vozila u periodima van špica, sa zajedničkim intervalom od osam do devet minuta.


Radovi na Tramvajskom mostu

Zbog radova u okviru rekonstrukcije mosta „Gazela", na Tramvajskom mostu ( koji se nalazi ispod „Gazele"), od 30. aprila do 3. maja, od ponoći do četiri časa, poslednji polasci na tramvajskim linijama 3, 12 i 13 biće zamenjeni autobus
 
ГБ19 не види се таблица, тј. избледела су сва слова да му само стоји бела табла напред и позади.
а ево што је и данас сликано
f09pox.jpg
 
Politika ,04. мај 2011.
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/U-Beogradu-se-radi-drugacije.sr.html
ИНТЕРВЈУ: Драган Ђилас, градоначелник Београда
.... Најавили сте куповину 250 нових аутобуса за шта ће бити потребно око 70 милиона евра. Да ли ће и колико држава да помогне?
Држава даје 20 одсто субвенцију, ако се купује од домаћих произвођача. Сматрамо да је наша патриотска обавеза да тако велики број аутобуса купимо од фирме која их производи у Србији, зато чекамо да „Икарбус” нађе стратешког партнера. А, он кад дође овде и почне да производи возила за Београд, производиће и за Ниш, Нови Сад али и за извоз. То ће значити да смо ми у овој земљи нешто померили и зато сматрам да је наша обавеза да купимо од домаће фирме а њихова је обавеза да производе аутобусе који задовољавају европске стандарде. ....
 
100 tramvaja,250 autobusa,100 Metro vozova,30 Gradske železnice,100 trola..100 aviona.. :D
 
Nahebali smo kad pocne ikarbus da pravi tramvaje i trole,ima samo njihove da kupujemo :laugh:
 
koliko kilometara trolejbuskih instalacija se može postaviti za 70 miliona eura? i koliko je trola skuplja u kupovini? i koliko je jeftinija u exploataciji? ako uzmemo da bus troši 50 litara/100 km to muu po današnjoj ceni dizela izađe preko 65 eura. kolko struje može da se kupi za te pare.


mesto novih autobusa bolje je povećavati trole. ekologija i ušteda.
 
S obzirom da je trenutni gradonacelnik izjavljivao da treba ukinuti trolejbuske linije,trebamo biti srecni sto ih uopste ima :grand: Dok je on tu,nece biti nista od prosirenja linija trolejbusa.

A i mozda najveci faktor je sto ikarbus ume samo buseve da pravi,a ikarbus bi propao da grad ne kupuje od njega autobuse.Lokal patriJotizam kako bi se reklo bre!
 
Ikarbus-patriotizam!
Pravda za FAP i Neobus! :)
Oteglo se to sa Ikarbusom, bas. Djias, kad je vec toliko sposoban da vodi grad, KSS i privatni biznis,
nek sredi i Ikarbus u pauzi za rucak!
:laugh:
 
Koliko sam ja skapirao iz prica,sada bi se vozili u meckama umesto u krsevima od ikarbusa,posto je cena bila priblizno ista :bash:
 
More ispali su mnogo skuplji i od Citara koliko puta su krpljeni i koliko samo polazaka nisu ostvarili i tako naneli štetu putnicima :mad:
 
Senke":1khgw5u0 je napisao(la):
Samo Mercedes Citro Capacity.
Само да те исправим, Мерцедес О 530ГЛ КапаСити није Цитаро. Возе у Братислави тако да их добро познајем;)
 
Vrh