Na relaciji Prokop-Rakovica je mnogo bolje imati voz, a da dodatne linije idu do stanice Rakovica, ili bar Kijevo (pored rakovičke stanice nema mnogo mesta, ali u Kijevu može i okretnica da se napravi). U takvom slučaju, posle izgradnje dela obilaznice do Avalskog puta bi imalo smisla i poterati kružnim putem ekspres linije na relaciji Kneževac (okretnica 3) - žel. stanica Kijevo - Petlovo brdo. Nisam baš siguran samo da bi takva linija imala kuda da dođe do Petlovog brda bez da dođe do Ibarske.
Al taman i da nema mogućnosti za tako nešto, prilično dobro mesto za novu okretnicu je na prostoru ispod nadvožnjaka u Pilota Mihajla Petrovića, ceo deo je dosta neuređen i nema čvrste gradnje. Tu bi mogla da se preseli sadašnja okretnica 94 i tako spoji Miljakovac sa stanicom, i uz to prođe pored opštine gde uvek ima dosta putnika. Takođe, bilo kakva urbanizacija tog prostora bi mogla da fizički približi opštinu stanici nekim prolazom, pasarelom ili čim već. Tu bi mogle da okreću i lokalne linije sa Petlovog brda i Vidikovca, kao i skraćena 47 do Resnika. A jednog dana i trolejbus preko Miljakovca..
Al taman i da nema mogućnosti za tako nešto, prilično dobro mesto za novu okretnicu je na prostoru ispod nadvožnjaka u Pilota Mihajla Petrovića, ceo deo je dosta neuređen i nema čvrste gradnje. Tu bi mogla da se preseli sadašnja okretnica 94 i tako spoji Miljakovac sa stanicom, i uz to prođe pored opštine gde uvek ima dosta putnika. Takođe, bilo kakva urbanizacija tog prostora bi mogla da fizički približi opštinu stanici nekim prolazom, pasarelom ili čim već. Tu bi mogle da okreću i lokalne linije sa Petlovog brda i Vidikovca, kao i skraćena 47 do Resnika. A jednog dana i trolejbus preko Miljakovca..