Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
1000013302.jpg
 
Malo GSP-a..:cool:


BMC Procity 12 LF GB 3297 ; Linija 75 Bežanijska Kosa - Zeleni Venac
3297 (2).JPG


Higer KLQ6129GQ2 GB 3472 ; Linija 70 Bežanijska Kosa - Ikea
3472 (1).JPG


Higer KLQ6129GQ2 GB 3508 ; Linija 308 Šumice - Veiki Mokri Lug
3508 (1).JPG


Higer KLQ6129GQ2 GB 3522 ; Linija "Van Službe"
3522 (2).JPG


Ikarbus IK112A GB 755 ; Linija "Van Službe"
755 (2).JPG


Ikarbus IK-112 LE GB 3200 ; Linija 38L ŽS Prokop - Pogon Kosmaj
3200 (2).JPG


Ikarbus IK-112 LE GB 3214 ; Linija 308 Šumice - Veliki Mokri Lug
3214 (1).JPG

3214 (3).JPG


Ikarbus IK-112M GB3250 ; Linija 311 Ustanička - Leštane (Ravan)
3250 (1).JPG

3250 (2).JPG


Ikarbus IK-112N GB 210 ; Linija 307
210 (1).JPG

210 (3).JPG


Ikarbus IK-112N GB 216 ; Linija "Van Službe"
216 (1).JPG


Ikarbus IK-112N GB 499 ; Linija 601 Surčin - TC Galerija
Iz nekog razloga zaboravio sam da ga ubacim u zadnjoj objavi.
499 (1).JPG


Ikarbus IK-201 GB 937 ; Linija 16 Novi Beograd (Paviljoni) - Karaburma II
Malo lošija fotografija izvinite, ali svaka sa 201 je vredna. :)
937 (3).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3534 ; Linija 17 Zemun (Gornji Grad) - Konjarnik
3534 (1).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3546 ; Linija 17 Konjarnik - Zemun (Gornji Grad)
3546 (1).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3551 ; Linija "Van Službe"
3551 (2).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3552 ; Linija 17 Konjarnik - Zemun (Gornji Grad)
3552 (2).JPG


BMC Procity 18 EU CNG GB 3553 ; Linija 31 Konjarnik - Studentski Trg
3553 (1).JPG

3553 (2).JPG


BMC Procity EU 18 CNG GB 3572 ; Linija 31 Konjarnik - Studentski Trg
3572 (4).JPG


BMC Procity 18 CNG EU GB 3614 ; Linija 31 Studentski Trg - Konjarnik
3614 (3).JPG


BMC Procity 18 CNG EU GB 3625 ; Linija 31 Studentski Trg - Konjarnik
3625 (1).JPG


Solaris Urbino III 18 GB 3003 ; Linija 52 Cerak Vinogradi - Zeleni Venac
3003 (2).JPG


Solaris Urbino III 18 GB 3019 ; Linija 17 Konjarnik - Zemun (Gornji Grad)
3019 (1).JPG


Solaris Urbino III 18 GB 3050 ; Linija 17 Konjarnik - Zemun (Gornji Grad)
3050 (5).JPG


Solaris Urbino III 18 GB 3053 ; Linija Zeleni Venac - Cerak Vinogradi
3053 (1).jpg


Solaris Urbio III 18 GB 3064 ; Linija 56 Petlovo Brdo - Zeleni Venac
3064 (2).JPG


Solaris Urbino III 18 GB 3107 ; Linija 17 Konjarnik - Zemun (Gornji Grad)
I najbolje za kraj, legendarni Solaris sa trokrakom zvezdom konačn uslikan.:vops:
3107 (1 (2).JPG
 
Crko mi 3021 na 77 kod Palate Srbije. Prvo je krenuo bas čudno ds zvuci i da se vuče i onda je samo riknuo
 
Znači da su ipak u pravu ovi što hoće da ih povuku s ulica. Krntije najobičnije 😈

@Jelancha
Odlična slika 937. Ne mora svaka da bude "portret". Lično više volim te dinamičnije, iz saobraćaja. A prvi bus je verovatno na liniji 70, a ne na 75. :)
 
939 moguće da je postao redovan šihtaš na 43. Skoro cele nedelje je na toj liniji, a i 937 je često izlazio na 43 ove nedelje.
 
teško, prošle nedelje je isto tako bilo sa 16, 939 stalan a 937 na 16,95,65... krpe gde stignu
 
Na Fb-u u okviru jedne političke stranke se pojavio video gde se vide dva čuknuta BMC-a, da li se to dogodila iberturaža?

 
@Jelancha
Ibertura, više puta pisao da se to teško može desiti, a kad se desi, za to postoje debeli fizički dokazi. Dim pre svega, a usled nekontrolisanog sagorevanja, tj. prodora ulja u usis. Ulje sagorevanjem podiže obrtaje nekontrolisano, i tako sve dok se ne istroši, i potpuno ne uništi motor. Gašenje bi bilo relativno jednostavno, ako bi menjač bio ručni. Ovako jako teško. Ako i dođe do nekontrolisanog ubrzanja, to pre može biti do elektronike. Papučice gasa na primer. Odavno nisu vezane sajtom, nego su potpuno elektronski kontrolisane. ECU motora, takođe, može da bude problem. Opet, ako je bio bez vozača, mora uvek biti iznačen iz brzine, tako da tada ništa ne može da se desi. Ako je vozač bio u autobusu, nikada se ne može isključiti ni ljudski faktor, mada nekako to uvek bude baš BMC. Svakom bi bilo sumnjivo. Otkaže stanična, popusti neki od ventila, dal je bila povučena ručna ili ne itd. Udarac njie bio naivan, tako da se čini da nije samo krenuo u brzini, nego je dobio i izvesno ubrzanje. Valjda će se slučaj ozbiljnije ispitati.
 
Ok, jeste bilo sa Cummins ISB-om, al taj motor se toliko široko koristi, da pre greške idu na račun pojedinih proizvođača autobusa, nego li gore pomenutog proizvođača motora. Na kraju krajeva, pošto očigledno ne sagoreva ulje, mislim nismo imali bar dokaze za to do sad, onda jednostavno nije do samog motora. Pitanje je kako pojedini "Turci" rade ožičenja, elektroniku, čije pedale gasa ugrađuju, dal možda ne prave softverske greške. Solaris i Otokar, opet, sa istom motorom ne dobijaju nikakva ubrzanja. Britanci najviše koriste Cummins motore, pa nešto nema po medijima da im tamo autobusi samostalno lete po ulicama.
 
To je istina, ali bas čudno da se jedini slučaj sa Cobrom desi bas sa Saginom koja ima taj motor, a nijedan slučaj sa onim koji imaju Mercedesov motor. Da smo normalna država dobili bi objasnjenje zašto se ovo dešava, ali posto nismo naravno da nećemo i možemo samo da polemišemo o tome.
 
To je istina, ali bas čudno da se jedini slučaj sa Cobrom desi bas sa Saginom koja ima taj motor, a nijedan slučaj sa onim koji imaju Mercedesov motor. Da smo normalna država dobili bi objasnjenje zašto se ovo dešava, ali posto nismo naravno da nećemo i možemo samo da polemišemo o tome.
Da smo normalna država, ne bismo ta vozila nikada ni nabavili 😁
 
Чуди ме да нико не пише али у соларисима су убацили звучну најаву за станице.
 
Написао сам у каналу предвиђеном за то, а Солариса нисам поменуо.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh