Istina, i kod nas sa 2/57 su razduzili #199, ubacili su od proslog utorka #3472 ( ex. 53 ) kao redovnog, umesto njega, on vise ne radi celodnevno.Počeli su polako više Higere da forsiraju da imaju zaduženje po smencima jer se spremaju da Conecte 2003 rashoduju, a 2005 će nakon toga raditi šihte, već su ih sve razdužili sa smenaca sem mislim 190
Busevi koji su gore su za rashod, ima ih još celihčekaj, mutanti? ovo je starija slika ili?
Sad je #153 na 303.307 danas 153 i 181 na redovnim polascima, a 168 šihta, jako zanimljiv dan.
Evo konačno je pojašnjeno šta su uslovi za sertifikat vozila
A jutros bio 495 na 307.307 danas 153 i 181 na redovnim polascima, a 168 šihta, jako zanimljiv dan.
Evo konačno je pojašnjeno šta su uslovi za sertifikat vozila
Ne znam, ja sam viđao i 939 i 937. Danas je 937 bio na 43, sve vreme se uredno prikazivao. Nedavno na 101 takođe...zanimljivo da do nedavno nisi mogao da vidis ni 937 ni 939 ni 304 na mapi... 937 su opravili, 304 su vrv opravili ali 939 jos uvek msm da nema gps u funkciji.
Danas (14. XI '23.) sam se vozio na liniji 36 sa vozilom GB 216. Sve vreme se osećao miris benzina u putničkom prostoru. Plus je propala guma sa donje strane prozora, tako da se vidi lim. U pitanju je polazak u 17:10. Ovo vozilo ispunjava uslove za razliku od čitavog kontigenta Solarisa koji će otići u istoriju samo zato što iritira aktuelnu vlast, pre svega činjenicom da ono što je kupila prethodna vlast i dalje građani dižu u nebesa, a kude nova vozila. A da se ne zaboravi da trolejbusi (koji su po računici nekih stari 40 godina, iako su proizvedeni 2010.) i tramvaji, i jedni drugi koje su kupili prethodni, i dalje dobrim delom okosnica pomenutih podsistema.
Pogledajte prilog 180520