Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
Jel istina da su Nbgd Japanci otpisani, evo obratio sam pažnju na Beograd plus aplikaciji i ne vidim nijednog jedinog na 17 i 18, a i kažu da nijedan nije izlazio od 31.10.
 
Zar ne bi pre starosti, kriterijum trebalo da bude stanje vozila? Mislim, nisam najupućeniji, ali na oko mi neki Japanci deluju bolje nego N serija. Ali zbog birokratije, ovi drugi mogu da voze raspadnuti još pet godina. Kao kad stručnjaci hoće da zabrane euro 4, iako i euro 6 može da bude veći raspad od euro 3, itd.
 
Na kraju će ispasti da će samo smeti da voze vozila koja je "proizveo" ili uvezao aktuelni režim, nebitno ko je bio rukovodeći kadar u to vreme. :D
 
Od 01.09.2024. neće smeti da saobraćaju vozila starija od 15, a od 01.01.2025. od 10 godina. Ovo sve je apsurdno.
Mala ispravka.
Od 01.01.2024. u saobraćaju ne smeju da budu vozila starija od 20 godina.
Od 01.09.2024. u saobraćaju ne smeju da budu vozila starija od 15 godina.
Od 01.09.2025. u saobraćaju ne smeju da budu vozila starija od 10 godina.
Naravno sve ovo ne menja činjenicu da je stvar apsurdna. Nakon 01.09.2025. od trenutnih autobusa u saobraćaju će smeti da budu serije IK-112M i IK-218M iz 2016. i 2017, zatim solo BMC i Higeri iz 2019. i zglobni BMC iz 2022. Pa čak i ova nabavka 300 BMC koja se najavljuje ne pokriva ovoliko povlačenje vozila. Ah, lepa je ta predaja poteza 700 privatnicima i gašenje određenih pogona.
 
I šta će sa Solarisima onda? Njih i dalje ima skoro pa 200, to je ogroman broj, i sada da krenu da ih rashoduju, ne bi postigli to do 2025, to je neizvodljivo. Prodavati ih neće, i ako bi to bila bolja opcija od ove prve, ali ja se nadam da će sa njima ipak napraviti presedan jer su i dalje najbolja vozila u gradskom prevozu kojima je stvarno prerano da odu.
 
Neverovatno, nadam se da je ovo neka šala, rashodovaće tek remontovane Mercedese Conecto iz 2005 koji su najbolja vozila u Kosmaju, na primer Conecto 194 je tek izašao u saobracaj nakon remonta. Nažalost izgleda da nas stvarno čekaju solo Akie, zglobni Bmc i tramvaji Bozankaya kao što se pričalo. Čak će i 112Le rashodovati 2025 što je takođe apsurdno.
 
Legendarni TAM 190 A-11 u vlasništvu Instituta Vinnča u prolasku kroz bivši AP.
Pogledajte prilog 179363

Stigao ga i na stajalištu kod Arene, ali samo telefonom od pozadi sam škljocnuo.
Kada je krenuo odmah je krenulo da štipa za grlo, meni je baš bilo interesantno, ali ostalima na stajalištu i ne bih rekao. :p
Inače, kada je u pogonu radi krak ka NBG-u, oko 16:00-16:30 je kod Arene obično.
Pogledajte prilog 179364
Au, bravo! Otkad ovo nisam video! Pisali smo pre neki dan o njemu
 
96387749_10156964602736837_289809669986189312_n.jpg

 
eh, kad bi postojala inicijativa, ja bih se prvi prijavio da pomognem u obnavljanju domaće proizvodnje. ako treba nek prave iste ik201 samo, samo nek ne uvoze đubre
 
Populizam je jedina mera koju ova garntura dosledno neguje kako bi prikrila i nahranila korupciju koju vidi kao jedinu svrhu svog bivstvovanja.
Bitne su nabavke "najveće u istoriji", i uz njih, iste takve provizije i medijske reportaže u oblandi blagostanja. E sad, ako predugo čekate autobus u kome će vam biti biti gužva i prevruće kad konačno jednom dođe, koji se raspada, koji vozi vozač koji to nije, u kome, čak i ako hoćete, nećete uspeti da platite kartu, do vas je, verujte. U Dnevniku su rekli dugačije.
Ali, ne bojte se! Svi ti planovi seče i pripadajući im datumi, pašće u vodu jer će do tada stotinjak kineza i tako toliko bmc turaka biti na samrti.
Sad vidimo da su i privatnici, koji se inače rukovode samo svojim profitom, ukapirali da jeftino vozilo nije nužno i najbolje i najekonomičnije rešenje. Pametnom dosta!
 
Док не буде званично не верујем.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh