Bulbulderac17
Advanced
Ajde novosađani dajte utiske za ove nove električne? Bench vam je ovaj naš Higher
U tom trenutku nije bilo slobodnih solaca, juce sam iskljucio 3291(kocnice), 3333(pomesao ulje i naftu) i 3315 planula mu plocica.Upravo sam video Solaris na 76 kod a
Studenjaka nisam video GB pošto sam u drugom vozilu, šta li se to dešava pa da pošalju Solaris na praznu liniju...
baksuzan dan.U tom trenutku nije bilo slobodnih solaca, juce sam iskljucio 3291(kocnice), 3333(pomesao ulje i naftu) i 3315 planula mu plocica.
Kapiram nego kontam da se ne desi cesto jednom vozacu da promeni vise od 1, nekad eventualno dva vozila tokom dana, osim ako nisu u pitanju neki lesevi koji jedva idu...Nije baksuzan dan, to je svakodnevnica samo se to ovde ne javlja tako često. Pre neki dan je i 3111 zaribao, defektaža motora, a na 3100 je neki problem oko bregaste.
Drugi narod.Uf, vozači u uniformama, lepa kolor šema, električni Solarisi, kamere umesto retrovizora, uredno i čisto sve sa sredstvom za pranje ruku...Deluje kao Jevropa.
Čekam ovakav video recimo u Kosmaju.
Upravo je zbog toga nekad NBG i bio dobar. Zglobova bilo mnogo, pa su slani i na solo linije, a sada je uglavnom obrnuto sve dok ne pokrljaju i gomilu solo. Koliko smo puta pričali da na bilo koji antibiotik može i midi i zglob, da se neće povećati gužva, ali da treba bežati od solo na 95 ko đavo od krsta. Al ne, kad se neko pravi pametan *kaboom*. Stradaju vozila, red vožnje, komfor, otežava se rad vozača i mehaničara i ceo se sistem urušava paralelno sa učestalim rasipništvom. Taj bi zglob duže trajao da povremeno pokriva i 76, nego da samo vrti na 18, 56, 88, 95. Viđam sad Solarise i na 601, očigledno su ih makli iz Požeške dolaskom BMC, ali baš su u očajnom stanju. Ne zna se dal je gori spolja il iznutra, ili motor. Karaburma je dno dna, ali ni NBG nije na visokim granama, bar ne više, to je očigledno u poslednje vreme.U tom trenutku nije bilo slobodnih solaca, juce sam iskljucio 3291(kocnice), 3333(pomesao ulje i naftu) i 3315 planula mu plocica.
Konačno neko i ovo da primeti, katastrofa Solarise šalju na 83 i 601, ali sad se dolaskom letnjeg reda vožnje poboljšala situacija, skinuli su 3022 i 3033 i zamenili ih sa 3054 i 3096, dok su nešto ranije skinuli 3062 koji je tu bio skoro 4 godine i zamenili ga sa 3103Viđam sad Solarise i na 601, očigledno su ih makli iz Požeške dolaskom BMC, ali baš su u očajnom stanju. Ne zna se dal je gori spolja il iznutra, ili motor.
Jel ti palo na pamet nekad nesto da fotkas snimis da lakše dočaras atmosferuDrugi narod.
A inače ovih dana sam bio u prilici da vidim sva lica Beogradskih vozila. Prošle nedelje jedan Solaris istovremeno ne znaš dal škripi il šišti, glavno probija uši narodu koji beži od straha, najnoviji tramvaji tandrču ko nenormalni. Pa tako i juče, samo što sam video broj te nesreće s 52 - 3092, ponos i dika Novog Beograda, a "drndavi CAF" mi promakao. Aj što spolja plaši ljude, već što unutra zbog odvaljene pregrade ima polomljene i spojeve šipki. Najkvalitretniju moguću plastiku (istu koja se ugrađuje i u novi model) uspeli da pokrljaju jer nisu 5 godina mogli da se sete da zavrnu dva šrafa koji drže donji deo vertikalne šipke desne pregrade trećih vrata. Kako se klatilo (plus kad se obesi njih 10) vremenom dovelo do zamora materijala pa spojevi pukli na najtanjem delu tačno na mestu gde se vezuju za pregradu. Leva horizontalna šipka (visoko postavljena iznad ulazišta) odvaljena desno, a desna (iznad desnog pogoskog točka) levo. Pa i kao takav nije drndav, što me svaki put iznova iznenađuje. Solaris odiše kvalitetom i polomnljen. Recimo da se sve tri odvaljene šipke manje tresu a staklo manje landara od daleko mlađih vozila bez ikakvih lomova enterijera.
Danas skoro ista priča, sa prijatnim izuzetkom. Jedan BMC ko taljige, drugi ko imt kiperka, C&LC najstariji zglobni MAZ 2015 kao sa otpada da je doteran (haha ne pamtim kad nisam mogao dobro da čujem sagovornika na telefonu od klepetanja i treskanja), drugi noviji sasvim pristojan (bolji od pozamašnog broja solo), ali me potpuno ostavio pozitivno zatečenog Trans-Jugov Otokar P42629 sa 51.
Bukvalno sam preseo iz BMC u njega u Požeškoj i to je bilo otkrovenje. Za razliku od najnovijeg GSP-ovog sanduka za šljunak ovaj autobus preko istih onih kratera ništa ne oseća, ništa živo da krcne, ništa da lupi. Kao avion, kao Citaro. Malo muče ali motor je prilično tih, mirno radi. Autobus jeste startan, međutim lepo ubrzava i koči (ne moraš ni da se držiš za šipku). Relativno je čist, samo ima nekoliko žvaka na podu, i jednu zalepljenu na crni poklopac vertikalne okretne šipke drugih vrata. Samo jedan grafit ima iza trećih vrata. Klima radi. E da, kad smo već kod vrata Bodo i ono njesra u BMC je ko nebo i zemlja. Bode-Dogrusan je turski ogranak pre-mergera nemačkog Schaltbau-Bode što dosta govori o kvalitetu. Totalno zaboravio za njih, ali mislim da su njihovi solo Mazovi najbolji. Kad sam branio MAZ, verovatno sam na njihove autobuse i mislio.
Toliko sam se šokirao da čak i Lastini zglobovi neznatno krcnu oko zgloba. Ima opasno dobrih Otokara i na 42, 55. Ubedljivo najbolja budžetna solo vozila koja nisu MB Turk, by far.
Upravo je zbog toga nekad NBG i bio dobar. Zglobova bilo mnogo, pa su slani i na solo linije, a sada je uglavnom obrnuto sve dok ne pokrljaju i gomilu solo. Koliko smo puta pričali da na bilo koji antibiotik može i midi i zglob, da se neće povećati gužva, ali da treba bežati od solo na 95 ko đavo od krsta. Al ne, kad se neko pravi pametan *kaboom*. Stradaju vozila, red vožnje, komfor, otežava se rad vozača i mehaničara i ceo se sistem urušava paralelno sa učestalim rasipništvom. Taj bi zglob duže trajao da povremeno pokriva i 76, nego da samo vrti na 18, 56, 88, 95. Viđam sad Solarise i na 601, očigledno su ih makli iz Požeške dolaskom BMC, ali baš su u očajnom stanju. Ne zna se dal je gori spolja il iznutra, ili motor. Karaburma je dno dna, ali ni NBG nije na visokim granama, bar ne više, to je očigledno u poslednje vreme.
Iskreno se nadam slanju preostalih Solarisa na ljudski remont, i kvalitetu održavanja bar na nivou od pre 5-6 godina.
Gde voze po Evropi turski busevi? Nisam obratio paznju. Obično po Evropi vidim ili Citare ili Man Lion City, ili Solarise i IrisbuseKupuju se sad turski autobusi širom Evrope.
Ima po Češkoj Otokara, po Nemačkoj i Velikoj Britaniji Cobre,...Gde voze po Evropi turski busevi? Nisam obratio paznju. Obično po Evropi vidim ili Citare ili Man Lion City, ili Solarise i Irisbuse