Banbusove Rakije treba oterati pravo na otpad! Gora lešina od busa na liniji 59 ne postoji. Najgora varijanta je sa crnim logom i 3 sedišta pozadi. Generalno, sve varijante sa crnim znakom su najgore lešine...
Da, u Bulevaru Oslobođenja od Pasterove pa sve do Veterinarskog fakuleta je bila kolona Solarisa parkiranih po tramvajskim šinama, koji su isto bili korišćeni za prevoz Orkova.Uzasno pitanje, ali da li je GSP odvojio vozila za prevoz na miting? Znam da sam video par privatnickih vracajuci se iz grada, ali GSPove nisam
Чини ми се да нема више Акије 40331, који је радио на 59. Тај аутобус, поред оних зглобова са 511 су најгори аутобуси код приватника. Толико је лош и не заслужује чак да буде и на отпаду.Banbusove Rakije treba oterati pravo na otpad! Gora lešina od busa na liniji 59 ne postoji. Najgora varijanta je sa crnim logom i 3 sedišta pozadi. Generalno, sve varijante sa crnim znakom su najgore lešine...
Banbus nakon one Rakije treba preimenovati u BAMbus.Banbusove Rakije treba oterati pravo na otpad! Gora lešina od busa na liniji 59 ne postoji. Najgora varijanta je sa crnim logom i 3 sedišta pozadi. Generalno, sve varijante sa crnim znakom su najgore lešine...
Pošto je novi Beograd uzeo skoro pola polazaka na 95 prebačeni su solarisi od 3100 do-3112.dobro, ali sta se onda desava sa razlikom od 50 autobusa? koje linije se prebacuju?
Ako je to bucno, onda udji u tamnavin BMC ili kako bi vec to djole rekao, ima svoj naziv. Sedi pored motora i odvezi se jedan krug. Kad ostanes bez usiju javi mi se.Kako je bučan BMC solo na 89, to je strašno. Čuje se kao usisivač Sloboda Čačak...GB 3343...
Pitam se da li ovi buseci imaju zvučnu izolaciju?
Како је ово извео? Окретао се полукружно па није видео бандеру?
Pridružio se P45314 i 3019 u SDT-u.Trebace vremena da se ovo popravi.
3076 ja mislimOvo sa 95 neki skinuli, koji je garazni?
Nije tema trolejbusa, ali je gsp u pitanjuБеше су се донирани тролејбуси из Аустрије краће задржали у употреби од Зиу пошто су били софистициранији?
Možda bi i moglo da potpišu ugovor od zajedničkom održavanju s obližnjom Lastom Beograd. Ako su mogli da dele linije s privatnicima ne vidim problem ni sa ovim. U slučaju potrebe za izmenom propisa to ne bi sigurno potrajalo decenijama. Da su planirali na vreme sad bi već imali tu praksu. Pušere koji se ne mogu održavati u Kosmaju održavala bi Lasta prekoputa (bili bi samo parkirani u krugu Kosmaja), a zauzvrat bi Kosmaj održavao Lastine solo (jer bi imao manje svojih na održavanju) po potrebi u slučaju gužve na kanalima. Na taj način bi se olakšalo održavanje (Lasta) uz istovremeno racionalnije iskorišćenje raspoloživih resursa (GSP), što bi zajedno podiglo kvalitet prevoza na linijama pokrivenim pomenutim pogonima (samim tim i u istočnom i jugoistočnom delu grada).Da, znam da je bilo i nekih 218N i da su 937 i 939 takođe stajali tamo dok nisu vraćeni u Karaburmu. Ova 2-3 Japanca koja im stoje tamo parkirana su tu nepomično, sve se nadam videću ih na nekoj kosmajskoj liniji
Zglobni bmc ima bolje grejanje i klimu jer ima webasto a solo nema.Nego, je l ste se vozili u zglobnom BMC sa dobrom klimom?
Da bismo to iskusili, moramo da čekamo prvu polovinu jula i temperature od 40 stepeni, pošto GSP i DJP imaju pravilo da se klima uređaji ne uključuju ako prosečna dnevna temperatura ne prelazi 35 stepeni. Čak i onda kada je napolju npr 27 stepeni a u vozilu 37 + vlaga 100%, kao što je već bilo par puta zadnjih nedelja.Nego, je l ste se vozili u zglobnom BMC sa dobrom klimom?