KizaNoSleep
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 18.11.2019.
- Poruke
- 972
- Pohvaljen
- 1.736
Možda si mislio na #3232 jer je #3230 redovan na 306.3230 и 3231 су још давно пребачени у Отпад.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Možda si mislio na #3232 jer je #3230 redovan na 306.3230 и 3231 су још давно пребачени у Отпад.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Talčnom evo čak izuzevši famoznu 37, osim BMC (solo i zglob) na 52, 85 i 88 mi smo dobili još i jedno ogromno kosmajsko PRC (srednji prst od People's Republic of China) na 53. Ako mi veruješ ja više ne znam u šta da uđem u Požeškoj. Zglobni N izbegavam zbog buke, vrućine i smrada (putnika, zbog nekontrolisanog prethodnog), solo i zbog gužve. Solo BMC izbegavam zbog gužve i buke a zglobni osim gužve (tesan posebno pozadi) i zbog nagnječenih pršljenova, buke od visećih panela™ i lupanja i zapinjanja vrata od kojih se naježim. A ukoliko uopšte naiđe Solaris boga molim da nije namerno poslat štrokav, zapušten i izubijan od preopterećenja.Оправдање јесте, али не знам зашто се жалиш. Мораш се навикнути на садашње стање погона Отпад и на оно од пре 7 година. Кукаш као да је једино у Земуну пробле. Проблем је свуда. Очигледно се ниси возио 37-ицом на којој ради 28 СОЛО аутобуса приватника јер је неки тамо из СЈП закључио да је довољан соло. На 37 иде конвој од 4 аутобуса сваки дан а једва ћеш ући у трећи. Дешавало се и пре месец дана да соло QRC изађе на 95. Сваки дан цркне неки зглобни QRC и уместо њега излази соло да покрије полазак најчешће на 18 можеш видети бар једног.
Мање кукања неће ти ништа помоћи ниси једини. Провозај се до Устаничке да видиш шта је распад система и право слепо црево.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
U vezi sa ovim, u sredu sam video 283 u Glavnoj u zemunu u kvaru. Koliko sam video, autobus se toliko spustio da je zadnji levi tocak verovatno prosao kroz pod. Negde oko 45 minuta kasnije, vidim taj bus da mili nekih 20 na sat uz uzbrdicu ka pogonu.Bas jedan 112N ne stajao pokvaren negde kod Ledina i to čini mi se 280 i uveče je radio poslednji polazak na liniji istog dana. To samo govori koliko je situacija kritična i podseti me na vremena u Kosmaju pre 2019, čim se tad desi kvar na vozilu, zamena ne postoji i ostane rupa na liniji sve dok se taj bus ne popravi i isti se odmah isteruje na liniju isti dan, da čak možda nije ni popravljen kako treba, nego je samo nešto sklepamo na brzinu i onda vrlo brzo ponovo ostane u kvaru. Zanimljivo je da sam Mercedese iz 2003. viđao ređe u kvaru u poslednje 3 godine, nego pre toga i vrlo verovatno je bas iz tog razloga koji sam gore spomenuo.
I 1194? TugaI 309 i 1194 su doterani u Ikarbus, ratosiljali su se otpada
Kad smo vec kod nesreca, ne znam da li je 3405 ili koji se vec bio prevrnuo jos uvek u saobracaju. Mogao bih se cak opkladiti da je rashodovan.Sudarili se Higer 3423 i pomenuti Ik 112M 3230 kod stajališta Put za institut, 3230 je bas ozbiljno oštećen, polupana mu je šoferka skroz, al na sreću vozac je dobro i čeka se policija, a na Higeri je polupano zadnje staklo
Dada, pogresio sam garazni broj ali poenta je ista.Pegla 3405 svaki dan tako da bi se lepo zeznuo
Verovatno misliš na 3409 koji se zimus prevrnuo u Borci, on i dalje ne radi.. Ali je u servisu tako da možda ga I popravljaju a možda ga i čerupaju za druge buseve, to već ne možemo da znamo.
Vozio je #3405 kod mene na 305 prošle nedelje.Kad smo vec kod nesreca, ne znam da li je 3405 ili koji se vec bio prevrnuo jos uvek u saobracaju. Mogao bih se cak opkladiti da je rashodovan.
305 3423 i 306 3230, njima sledi đuza pauza
Pa stvar je sto nisam znao garazni broj pa nisam mogao da ga tacno napisem.Pa poenta je da budeš precizan u tome što kažeš.
3405 je Higer iz Kosmaja a 3409 je sa Karaburme.
Treba iz prve da napišeš tačno, I ovde a i svuda u životu.
Kod Higera je anarhija, jedino 35** su svi KosmajPa stvar je sto nisam znao garazni broj pa nisam mogao da ga tacno napisem.
I kad smo vec kod toga, ima li nekog pravila za higera kao za solarise(3000-3110 nbg, 3110-3199 karaburma)?
Da, da može i gsp da ih prekreči četkom i valjkom.
Ovo je posledica skidanja reklama.Da, da može i gsp da ih prekreči četkom i valjkom.
to ti je mozda bilo prepodne, ja sam sa prijateljom oko 6 cekao 68 i prosle su po 4 zglobne 73 u oba smera.Danas na 73 čak 4 solo higera kineska, a na 704 i 707 sve više zglobnih živo me zanima koji je to "stručnjak" što je to smislio za liniju koja nema sta ne povezuje i koja je duga skor 25 km, ladno su sve prebacili sa 15 i 73 za Zemun Polje koje ima 704, 707 i 708 i 709 lokal četvrtu.
Svaka čast za logiku!
Popodne oko 17h a 73 i ima oko 12-13 vozila pa to i ispadne taj zbir bas je mnogo 4 solo busa za tako veliki interval i mali broj vozila a ne pamtim da su nekad slali solo u toj meri ko sada od kad je Košava otišla al kad je Košava bila tad je bilo neuporedivo veći broj autobusa.to ti je mozda bilo prepodne, ja sam sa prijateljom oko 6 cekao 68 i prosle su po 4 zglobne 73 u oba smera.