Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Vozio sam se gb. 280 na 602 i kakav je ono raspad od busa da je to katastrofa, neverovatno šta tu sve vozi, pa taj bus je bio težak raspad još kad sam se njim vozio pre 3-4 godine kad je na jedno vreme uleteo Zemun na 77
 
Vozio sam se gb. 280 na 602 i kakav je ono raspad od busa da je to katastrofa, neverovatno šta tu sve vozi, pa taj bus je bio težak raspad još kad sam se njim vozio pre 3-4 godine kad je na jedno vreme uleteo Zemun na 77
I još ga stavljaju na 602 koji ide kroz Vinogradsku u kojoj autobusi redovno ne uspevaju da završe smenu do kraja, do duše sad ne ide tu zbog izmene ali dok je išao 280 i 283 su često upadali, retko kad bi izdržali do kraja, čak i 112M koji su redovni tu (3241, 3247 i 3248) ne uspeju da izdrže do kraja.
 
Bas jedan 112N ne stajao pokvaren negde kod Ledina i to čini mi se 280 i uveče je radio poslednji polazak na liniji istog dana. To samo govori koliko je situacija kritična i podseti me na vremena u Kosmaju pre 2019, čim se tad desi kvar na vozilu, zamena ne postoji i ostane rupa na liniji sve dok se taj bus ne popravi i isti se odmah isteruje na liniju isti dan, da čak možda nije ni popravljen kako treba, nego je samo nešto sklepamo na brzinu i onda vrlo brzo ponovo ostane u kvaru. Zanimljivo je da sam Mercedese iz 2003. viđao ređe u kvaru u poslednje 3 godine, nego pre toga i vrlo verovatno je bas iz tog razloga koji sam gore spomenuo.
 
Bas jedan 112N ne stajao pokvaren negde kod Ledina i to čini mi se 280 i uveče je radio poslednji polazak na liniji istog dana. To samo govori koliko je situacija kritična i podseti me na vremena u Kosmaju pre 2019, čim se tad desi kvar na vozilu, zamena ne postoji i ostane rupa na liniji sve dok se taj bus ne popravi i isti se odmah isteruje na liniju isti dan, da čak možda nije ni popravljen kako treba, nego je samo nešto sklepamo na brzinu i onda vrlo brzo ponovo ostane u kvaru. Zanimljivo je da sam Mercedese iz 2003. viđao ređe u kvaru u poslednje 3 godine, nego pre toga i vrlo verovatno je bas iz tog razloga koji sam gore spomenuo.
Bio na 610, klasika, na toj liniji ako se dnevno 3-4 buseva ne pokvari to nije to
 
Na 15 danas su su bila 4-5 zglobih vozila od 13-14 koliko ih izlazi to zaista ne znam, većina su oni kineski
Zaista nije u redu ta linija je jako opterećena pogotovo u špicu gde je zglob pun skroz, dans ljudi nisu mogli da uđu u autobus.

@Djole Pevcanin autobusi su užasni svaki čas nešto lupa trese šuška krcka ljudi se gegaju ko u tramvaju koliko se svaka mala rupa oseti kvare se ali bar su zglobni i ako ispadne jedan drugi zglob bude pun ali solo je bas bas uzas
То су чари погона Отпад на које си морао да се навикнеш раније, није то ништа чудно.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
pa vidi, kad linije poteza 700 skoro sve imaju zglobove, onda ne ostaje mnogo za liniju 15.
Pa uzeti su autobusi sa nekom namerom i to nije u redu po čemu je 15 manje bitna nego neka druga linija, itekako je opterećena što dakuzuju puni zglobni autobusi u špicu, a ne vidim mnogo razliku na primer zašto su autobusi prebačeni za Zemun polje kad su na 15 itekako potrebniji a Zemun polje ima 2 linije sa zelenog venca.
 
То су чари погона Отпад на које си морао да се навикнеш раније, није то ништа чудно.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
To nije nikakvo opravdanje a i lako je svima vama da gledate samo i posmatrate kao i onoj direkciji i gsp kako kukaju ljudi iz Zemuna video bi vas da svako jutro kasnite na posao jer ne može da se udje u mali autobus a zglobni nikad ne znaš kad ce stati i šta sa njega otpasti u toku vožnje pogotovo ljudi iz Batajnice muku muče, što je i ovde ranije pisano razne žalbe i sugestije ali mi smo izgleda građani nekog skroz zadnjeg reda.
 
Poslednja izmena:
To nije nikakvo opravdanje a i lako je svima vama da gledate samo i posmatrate kao i onoj direkciji i gsp kako kukaju ljudi iz Zemuna video bi vas da svako jutro kasnite na posao jer ne može da se udje u mali autobus a zglobni nikad ne znaš kad ce stati i šta sa njega otpasti u toku vožnje pogotovo ljudi iz Batajnice muku muče, što je i ovde ranije pisano razne žalbe i sugestije ali mi smo izgleda građani nekog skroz zadnjeg reda.
Nije samo u Zemunu takvo stanje, do skoro je bilo na 601, sad je na 25, 25P, 26, 27E, 37, 46, 53, 72, 74, 75, 84 katastrofalno stanje što se tiče gužve u solo autobusima, mada je i u 610 od kada su stavili pola-pola režim, što kaže Đole, Zemun nema dovoljno ispravnih autobusa da pokriva svoje linije i tako nema nijednu potpuno zglobnu liniju i takvo će stanje ostati sve dok ne krenu da rade nešto povodom svojih autobusa (što neće biti nikad).
 
To nije nikakvo opravdanje a i lako je svima vama da gledate samo i posmatrate kao i onoj direkciji i gsp kako kukaju ljudi iz Zemuna video bi vas da svako jutro kasnite na posao jer ne može da se udje u mali autobus a zglobni nikad ne znaš kad ce stati i šta sa njega otpasti u toku vožnje pogotovo ljudi iz Batajnice muku muče, što je i ovde ranije pisano razne žalbe i sugestije ali mi smo izgleda građani nekog skroz zadnjeg reda.
Ako ste vi građani nekog zadnjeg reda, ne znam šta treba da kažemo mi na Smederevskom putu jer mi zglobni autobus nismo videli još od 2015. te su solo autobusi standard na svim linijama poteza 300. A i kad završiš sa klackanjem u solo vozilima, čekaju te silna presedanja jer za DJP ne postoji ništa dalje od Konjarnika. A šta tek treba da kažu oni kojima su sve linije pale pod privatni režim i neće videti zglobno vozilo pre 2026. kad im istekne ugovor, a pitanje je dal će i tada videti.
Svesni su svi na forumu da Zemun ima ubedljivo najgora vozila u celom gradu i da je pogon iz dana u dan u sve gorem stanju. Bilo je nekih priča da se s namerom uništava kako bi bio spojen s pogonom Novi Beograd, jer je trenutna lokacija pogona Zemun idealna za gradnju stambeno-poslovnog kompleksa.
 
Korisnici GSP-a ce praviti "zute" od blata. Pogledajte samo 2012. i danas. Tada novi solarisi, M i N serija stari do 5-6 godina, conecto i japanci tek poceli da popustaju sa staroscu do 10 godina, privatnici pristojni sa dosta N serije, sa dosta tada pouzdanih fapova, Veolija sa legendarnim ikarbusima i neobusima koji su i posle deset godina bili kao case. Tramvaja 30 novih CAF, stigli remontovani svajcarci, skoro potuno obnovljen trolebujski depo sto se tice voznih sredstava.
Danas solarisi zapusteni, japanci i conecti skoro svi iseceni jer stigle ih godine, zamena su im kinesko i tursko smece, a kod privatnika uglavnom turski otpad sa brojnim akiama (Iranski autobusi proizvedeni u Turskoj). Tramvaji u stanju raspada, cak pola i cafova ne vozi, a na trolejbuske linije izlaze autobusi. Stanje slicno 1993. Mislim i tada su ovi vodili grad, pa su valjda navikli.
 
Ako ste vi građani nekog zadnjeg reda, ne znam šta treba da kažemo mi na Smederevskom putu jer mi zglobni autobus nismo videli još od 2015. te su solo autobusi standard na svim linijama poteza 300. A i kad završiš sa klackanjem u solo vozilima, čekaju te silna presedanja jer za DJP ne postoji ništa dalje od Konjarnika. A šta tek treba da kažu oni kojima su sve linije pale pod privatni režim i neće videti zglobno vozilo pre 2026. kad im istekne ugovor, a pitanje je dal će i tada videti.
Svesni su svi na forumu da Zemun ima ubedljivo najgora vozila u celom gradu i da je pogon iz dana u dan u sve gorem stanju. Bilo je nekih priča da se s namerom uništava kako bi bio spojen s pogonom Novi Beograd, jer je trenutna lokacija pogona Zemun idealna za gradnju stambeno-poslovnog kompleksa.
Zemun je čak i dobar u odnosu na C&LC, čija vozila stara 6-7 godina izgledaju kao Zemunska stara 17 godina.
 
Sramotno je nazivati dobrim održavanje kod oba prevoznika, u bilo kom smislu. To nisu prevoznici, to su klanice za buseve. Ali, na kraju krajeva navikli smo da ovde narod ćuti i trpi. Dokle kod mi budemo ovo dozvoljavali, ovome kraj doći uskoro neće.
 
Ali otkud #3231 na liniji 15 kada je on u SP Košmar?

Činjenica da je loša situacija u Zemunu, identična onoj u Kosmaju posle 100% gsp 2016.

Fali još 200 zglobova Solaris da bude iole normalno stanje.
I da se vidi posle toga neka alternativa za Higere, kojih je dosta u kvaru, jako poražavajuća za vozila 3 godine starosti...

Od trola digli ruke izgleda, najverovatnije će ih zameniti električni.
 
bilo bi lepo da se razjasni šta se ovde konkretno zamera. to što nema autobusa ili to što nema autobusa po nečijem ukusu. jer vidite ovako, bilo je dovoljno vrlo upotrebljivih zglobnih autobusa da sadašnje stanje bude podnošljivo, ne i dobro, ali dovoljno da se pokrpe rupe, podigne izlaznost šihtaša, nešto i pojača. preko 20 man i ik201 zglobova je bezveze otišlo u rashod samo da bi se glumila e norma i starosna granica. i ovde se na to aplaudiralo, kačene su neke bezveze slike s nekim smešnim nedostacima po ćoškovima buseva (kojih je u voznom parku par komada, na nivou statističke greške ili kako se to već kaže) uz propratne komentare da će da se izgine zbog toga. neki lik je objašnjavao kako će ekser da prođe kroz šasiju kao kroz sir, je*******ote život! kakvih besmislica sam čitao... to dizanje bezvezne histerije je i dalo gasa nekim jako čudnim odlukama u vezi sa rashodovanjem autobusa koje uopšte nisu bile u planu, jer kako da vam kažem... šapićeva garnitura je kao nijedna prethodna puna diletanata kojima je šminkanje u prvom planu i koji neće imati problem da vam na svakoj liniji ostave samo po par autobusa, ali da oni budu lepi za slikanje. neće to biti slučaj samo u gsp-u već i u drugim jp ali videćete već. sreća pa ne bi zime.
da, bilo bi dobro da je sve novo, ali nije pa je izbor bio delom nešto staro ili ništa umesto toga, jer niko preko noći ne može da obezbedi nove autobuse. izabrano je ništa i to ništa će vam potrajati još dugo jer se novi autobusi neće pojaviti tako brzo, a rezervnih neće biti. mogu da se pojave po nekom hitnijem postupku ali onda će vam stići neki dreš sa lagera koji će unazaditi šanse da se kupi nešto normalno.
 
Ako ste vi građani nekog zadnjeg reda, ne znam šta treba da kažemo mi na Smederevskom putu jer mi zglobni autobus nismo videli još od 2015. te su solo autobusi standard na svim linijama poteza 300. A i kad završiš sa klackanjem u solo vozilima, čekaju te silna presedanja jer za DJP ne postoji ništa dalje od Konjarnika. A šta tek treba da kažu oni kojima su sve linije pale pod privatni režim i neće videti zglobno vozilo pre 2026. kad im istekne ugovor, a pitanje je dal će i tada videti.
Svesni su svi na forumu da Zemun ima ubedljivo najgora vozila u celom gradu i da je pogon iz dana u dan u sve gorem stanju. Bilo je nekih priča da se s namerom uništava kako bi bio spojen s pogonom Novi Beograd, jer je trenutna lokacija pogona Zemun idealna za gradnju stambeno-poslovnog kompleksa.
zemun je pogon koji je na repu ulaganja iz prostog razloga što ima linije sa najmanje zahtevnim terenom. nema tu neke misterije. nije tačno ni da ništa nije ulagano. njima je npr. proteklih godina remontovano više zglobova nego u ostala dva pogona zajedno. cela ona serija što je došla u proleće 2012. im je urađena, osim onoga što su uspeli da sahrane. neki na karaburmi su videli kako izgleda bmc ili su na lutriji dobili neki solaris koji ne bi bio razdužen s drugog polaska da valja pa recimo plaču za manovima koji su dati zemunu pre par meseci. dakle bus je radio +- korektno na nekoj brdskoj ili preopterećenoj gradskoj liniji ali ne može na zemunskim linijama koje brda ne vide? budimo ozbiljni.
ima tu nekih ovako objektivnih problema npr. prvi man-ikarbusi su pre 10god. stigli s jako lošim grejanjem, ali to im je sada isto tako kako je bilo i kad su bili novi. nit množi nit deli.
jeste postojala ranije jedna razlika koja je zemun stavljala u značajno podređen položaj. zemun nije dobio ni japance ni mečke a pri nabavci delova su ti autobusi bili prioritet jer se valjda očekivalo da ikarbus radi sam od sebe, po 20 sati dnevno i da se još sere po njemu kako ne valja. sada su te razlike dosta manje pa koliko god to nekima bilo teško valja se malo zapitati i o rukovodstvu pogona.
 
još nešto: taj višak novijih solo autobusa postoji pa postoji. ti autobusi moraju negde da rade. sigurno ih još godinama niko neće menjati. možete da se tešite da hoće ali to se prosto neće desiti. to što se nije gledalo dalje od sopstvenog džepa kada su nabavljani u tom broju i kvalitetu je sada došlo na naplatu.
 
Ali otkud #3231 na liniji 15 kada je on u SP Košmar?

Činjenica da je loša situacija u Zemunu, identična onoj u Kosmaju posle 100% gsp 2016.

Fali još 200 zglobova Solaris da bude iole normalno stanje.
I da se vidi posle toga neka alternativa za Higere, kojih je dosta u kvaru, jako poražavajuća za vozila 3 godine starosti...

Od trola digli ruke izgleda, najverovatnije će ih zameniti električni.
3230 и 3231 су још давно пребачени у Отпад.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
To nije nikakvo opravdanje a i lako je svima vama da gledate samo i posmatrate kao i onoj direkciji i gsp kako kukaju ljudi iz Zemuna video bi vas da svako jutro kasnite na posao jer ne može da se udje u mali autobus a zglobni nikad ne znaš kad ce stati i šta sa njega otpasti u toku vožnje pogotovo ljudi iz Batajnice muku muče, što je i ovde ranije pisano razne žalbe i sugestije ali mi smo izgleda građani nekog skroz zadnjeg reda.
Оправдање јесте, али не знам зашто се жалиш. Мораш се навикнути на садашње стање погона Отпад и на оно од пре 7 година. Кукаш као да је једино у Земуну пробле. Проблем је свуда. Очигледно се ниси возио 37-ицом на којој ради 28 СОЛО аутобуса приватника јер је неки тамо из СЈП закључио да је довољан соло. На 37 иде конвој од 4 аутобуса сваки дан а једва ћеш ући у трећи. Дешавало се и пре месец дана да соло QRC изађе на 95. Сваки дан цркне неки зглобни QRC и уместо њега излази соло да покрије полазак најчешће на 18 можеш видети бар једног.

Мање кукања неће ти ништа помоћи ниси једини. Провозај се до Устаничке да видиш шта је распад система и право слепо црево.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Korisnici GSP-a ce praviti "zute" od blata. Pogledajte samo 2012. i danas. Tada novi solarisi, M i N serija stari do 5-6 godina, conecto i japanci tek poceli da popustaju sa staroscu do 10 godina, privatnici pristojni sa dosta N serije, sa dosta tada pouzdanih fapova, Veolija sa legendarnim ikarbusima i neobusima koji su i posle deset godina bili kao case. Tramvaja 30 novih CAF, stigli remontovani svajcarci, skoro potuno obnovljen trolebujski depo sto se tice voznih sredstava.
Danas solarisi zapusteni, japanci i conecti skoro svi iseceni jer stigle ih godine, zamena su im kinesko i tursko smece, a kod privatnika uglavnom turski otpad sa brojnim akiama (Iranski autobusi proizvedeni u Turskoj). Tramvaji u stanju raspada, cak pola i cafova ne vozi, a na trolejbuske linije izlaze autobusi. Stanje slicno 1993. Mislim i tada su ovi vodili grad, pa su valjda navikli.
O tome pričam još od 2016, za njihovo vreme je stanje u gradskom prevozu bilo 10 puta bolje i uradili su neuporedivo više od naprednjaka, kojima je cilj iskljucivo da se sto više ugrade kod svakog tendera i da rasture sve sto mogu, da bi napravili neki stambeni objekat. Za 10 godina vlasti nisu napravili nijednu veliku nabavku dobrih vozila, nego ono sto su uzimali su obično bile neke krsine u koje su se masno ugradili, jedine dobre nabavke su bile solo ik 112Le i 112M, ali su uzeti u premalim količinama
 
Оправдање јесте, али не знам зашто се жалиш. Мораш се навикнути на садашње стање погона Отпад и на оно од пре 7 година. Кукаш као да је једино у Земуну пробле. Проблем је свуда. Очигледно се ниси возио 37-ицом на којој ради 28 СОЛО аутобуса приватника јер је неки тамо из СЈП закључио да је довољан соло. На 37 иде конвој од 4 аутобуса сваки дан а једва ћеш ући у трећи. Дешавало се и пре месец дана да соло QRC изађе на 95. Сваки дан цркне неки зглобни QRC и уместо њега излази соло да покрије полазак најчешће на 18 можеш видети бар једног.

Мање кукања неће ти ништа помоћи ниси једини. Провозај се до Устаничке да видиш шта је распад система и право слепо црево.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
O 37 ne treba raspravljati, već kod Trga ka Kneževcu ljudi stoje, kod Londona ne može više u bus da se uđe.
 
Ne moze crvena banda sakriti istinu. Tako su i crkve krecili pa su ikone izbijale. Ispod njihovih turskih i kineskih krsina moze samo rdja da izbije, kao i iz njihovih dusa koje su provizije uzele.
 
Vrh