Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Postoji li ona nekadašnja Kontrola saobraćaja što je čučala u jugićima i kečevima na raskrsnicama, referenti koji su patrolirali linijama...? Bar je autobuski zastoj lako rešiti i preusmeriti, ubrzati, skratiti...
Otpravnici su potrebni na trolejbuskim terminalima da bi peglali rupe posle zastoja.
 
Da, do skora su koristili crvene Puntiće a od skora su prešli na crne Škode Rapid. Viđam ih često na Slaviji mada samo par puta sam ih video da regulišu kretanja trolejbusa otkako je uveden ovaj novi SM(A)RT režim trolejbuskih linija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699707#p699707:3a1vo038 je napisao(la):
Express » 17 Jan 2020 16:56[/url]":3a1vo038]Za 174 Higera moglo se nabaviti oko 100 Urbina 4 što odgovara planiranoj nabavci. Međutim ipak su i solo vozila bila potrebna. Ograničen je budžet za obnovu voznog parka zbog čega su mogle da se zapuše samo najveće rupe. Da su kupili malo solo, malo zglobnih brojne solo kršine bi još vozile iako je zglobni vozni park zbog Solarisa i novijih Ikarbusa bio koliko-toliko u boljem stanju.
Zato sada imamo solo vozila na linijama koje su za zglobna.
 
To je zato što je Karaburma dobila više solo autobusa nego što je potrebno. Preko 25 Higera realno nije trebalo.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699718#p699718:1rhylrs2 je napisao(la):
solecar » 17 Jan 2020 05:20 pm[/url]":1rhylrs2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699707#p699707:1rhylrs2 je napisao(la):
Express » 17 Jan 2020 16:56[/url]":1rhylrs2]Za 174 Higera moglo se nabaviti oko 100 Urbina 4 što odgovara planiranoj nabavci. Međutim ipak su i solo vozila bila potrebna. Ograničen je budžet za obnovu voznog parka zbog čega su mogle da se zapuše samo najveće rupe. Da su kupili malo solo, malo zglobnih brojne solo kršine bi još vozile iako je zglobni vozni park zbog Solarisa i novijih Ikarbusa bio koliko-toliko u boljem stanju.
Zato sada imamo solo vozila na linijama koje su za zglobna.

Da, po svaku cenu su hteli zameniti određen broj najlošijih vozila, na našu nesreću baš solo a na nesreću prethodnih vlasti vladajuća garnitura ne samo što ima izgovor već uz to daje sebi za pravo da ih kritikuje što su celu deceniju nabavljali nesrazmerno veliki broj zglobnih vozila usput neosvrćući se na činjenicu da ista rade na najopterećenijim linijama s najvišim prioritetom. To se crći-pući moralo uraditi po cenu redukcije kapaciteta.

Elem, kad smo već kod redukcije kapaciteta Oslo se zaista dobro drži. Vidi se da se drže discipline. Tendere raspisuju po linijama a prevoznici moraju da ispune uslove tendera traženim brojem odgovarajućih vozila. Naplata prevoznicima zavisi od broja polazaka u odnosu na kapacitet vozila. Za 15 solo dobija isto kao za 10 zglobnih.

Unibuss ima 221 zglobni i 120 solo niskopodnih gradskih autobusa. Ostalo otpada na solo 12 i 14,5m prigradske LE autobuse. Nobina Norge poseduje 120 zglobnih i 22 solo niskopodna gradska autobusa. Ostalo otpada na prigradske LE uključujući i 39 zglobnih Scania. Norgebuss drži 64 solo niskopodna gradska autobusa.

Ova tri prevoznika skupa raspolažu sa 341 zglobnim i 206 solo niskopodna autobusa u gradskom saobraćaju. Udeo zglobnih je 62%.

Beograd ima 460 zglobnih i oko 720 solo (GSP i privatnici, ovi drugi samo 30 zglobnih) ne računajući prigradske. Udeo zglobnih 39% s tim da voze na monstrumima po kojim upadaju i solo. Bez metroa s neiskorišćenim tramvajskim i železničkim podsistemom. Ubrzo nakon sletanja na aredrom počinje pravi horor film.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699710#p699710:1jv7440l je napisao(la):
branik » Pet Jan 17, 2020 5:01 pm[/url]":1jv7440l]Postoji li ona nekadašnja Kontrola saobraćaja što je čučala u jugićima i kečevima na raskrsnicama, referenti koji su patrolirali linijama...? Bar je autobuski zastoj lako rešiti i preusmeriti, ubrzati, skratiti...
Otpravnici su potrebni na trolejbuskim terminalima da bi peglali rupe posle zastoja.

Otpravnici nisu potrebni, potpuno promašena struka. Primaju platu skoro kao vozač a po ceo dan ubijaju vreme.
 
Отправници решавају саобраћајне проблеме пијући кафу и ћаскајући о еврићима.
 
Jedan lik sa Venca stvarno radi svoj posao, uvece je uvek napolju i pise buseve. Radi posao.
 
Он и сви који раде се изузимају. Ово се односило на нераднике који се кафенишу и ћаскају током смене.
 
Znam, kazem samo da ima ljudi i koji rade to. Ima ih koliko oces a da ne rade posao kako treba.
 
Zato ovi geniji na Ustaničkoj, ne zna se ko veću šegu radi.

Vozači voze kako žele i ne poštuju red vožnje.

Danas beše težak haos, nema gužve na Smederevcu a idu 2 305. i 2 307. jedna za drugom.
 
Није ни решење скидати возила са 50, ако је неки нормалан интервал на 305, 307 онда други полазак крене на пола размака између тог и наредног иза себе, поента је растеретити цео потез од Млина у Винчи до Устаничке... Ја пре мислим, да је пре тога био застој или судар на Смедеревском путу, па су послали два комада у 15, уместо 20.минута, морате и отправнике да разумете... То исто што Киза види, исто је у Блоку 45, па чак Ледине и Бежанијска Коса знају послати возило да одради полазак на 603, 604 и 605, или Кеј да пошаље на 610, а то је већ пракса, јер та линија се заснива на доброј вољи возача!
 
Bez metroa s neiskorišćenim tramvajskim i železničkim podsistemom.
Неискоришћен? Не бих рекао!
Као, до скоро, чест путник наших трамваја, а и даље се повремено провозам, морам одлучно да демантујем овај навод! Дупли КТ4 и Швајцарци на 9 често знају да буду крцати, али крцати у шпицу, посебно предњи вагон. Дакле, не да није неискоришћен, него му чак треба појачање! За БГ воз још и могу да се сложим да није адекватно искоришћен, посебно што је све упрскано овом назови линијом за Младеновац, коју, уместо да ставе да иде до Овче, где би имала мнооооого више путника јер би стајака на Карађорђевом парку и Вуковом споменику који су можда и највећа преседачка чворишта у Београду, ставише да терминира на Прокопу, па често нема ни 50 путника у возу. :bash:
 
Ma juče situacija... Polazak sa T Boleč u 12:41,vozač #3212 dolazi u 12:46,i umesto odmah da krene, on kreće u 12:52,a u međuvremenu dolazi #3521 koji kreće u 12:55.
I kako je bilo 30-ro dece koja su pošla u školu, onaj jadan IK112LE je bio prepunjen da vrata nisu mogla da se zatvore(pritom ih je gužva dodatno urnisala) , a dosta ljudi je čekalo, išli su 1 za drugim i na Ustaničkoj su bukvalno u isto vreme istovarili narod.
Posle je svaki polazak ta 2 vozila bio neredovan tj ili nijedan ili oba.

Ajde da se to dešava prvi put nego svakog dana taj #3212 kasni.
Moja zamerka je što se to toleriše... ajde jednom ajde 2 puta... Ali brate neko ne radi svoj posao. Tj baš ih briga, jer su sad vozači ugrožena kategorija.
Znači u to vreme nije bilo gužve, jer se ona stvara tek od 15h kod Nine Kirsanove.

307 jedan za drugim sam video oko 19h...ista priča.
Nzm šta se dešavalo ali se dešava gotovo svaki dan.

A 50. od kad su stavili Higere i par IK112LE /IK112m, na potezu 300...nisam video.
Juče videh onu konzervu IK103? #297 na 308.
Kako je to loše vozilo, zimi ladi leti greje kso furuna, kvarilo se jako često, bilo redovno na 302.
 
3502 синоћ пред искључење
IMG-20200117-211003.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=699876#p699876:5cdpq023 je napisao(la):
Рипањац 405 » 18 Jan 2020 07:25 am[/url]":5cdpq023]
Bez metroa s neiskorišćenim tramvajskim i železničkim podsistemom.
Неискоришћен? Не бих рекао!
Као, до скоро, чест путник наших трамваја, а и даље се повремено провозам, морам одлучно да демантујем овај навод! Дупли КТ4 и Швајцарци на 9 често знају да буду крцати, али крцати у шпицу, посебно предњи вагон. Дакле, не да није неискоришћен, него му чак треба појачање! За БГ воз још и могу да се сложим да није адекватно искоришћен, посебно што је све упрскано овом назови линијом за Младеновац, коју, уместо да ставе да иде до Овче, где би имала мнооооого више путника јер би стајака на Карађорђевом парку и Вуковом споменику који су можда и највећа преседачка чворишта у Београду, ставише да терминира на Прокопу, па често нема ни 50 путника у возу. :bash:

Lepo sam napisao. Kad pominjem "podsistem" podrazumeva se opterećenje "na nivou tramvajskog sistema". Dakle ne govorim o dve najopterećenije linije već o proseku svih tramvajskih linija koji je prema poslednjem merenju 17%.

I te 7 i 9 koje idu svake prestupne u odnosu na 16 ne mogu da nadomeste gubitak na ostalim. Ta cifra bliže je američkim autobusikim nego evropskim tramvajskim sistemima.
 
#3395 solo Higer na 27, projurio a nisam se nadao pa nisam stigao da slikam.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Сулудо је поредити једног пољског и европског гиганта Солариса и једног нискобуџетног произвођача тзв. аутобуса званог Икарбус.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Једини квалитетни модели Икарбуса су 5, 6, 106, 112.3 и 218.3. Све остало су промашаји.
 
Аца":3imn2gqx je napisao(la):
Једини квалитетни модели Икарбуса су 5, 6, 106, 112.3 и 218.3. Све остало су промашаји.
Ne znam jesu li ti niskppodni ikarbusi ušli u serijsku proizvodnju, neverujem
A i ta tri autobusa su bila u užasnom stanju pogotovo 700 i 777
U 777 je odavno ubačen manov motor, bio je sav olindran poslednjih godina, vidjao sam ga na 27 i 16 ruglo od kola
700 je pred kraj radio na 35L sav je bio ispucao
Meni je zao za 700 mogli su da ga srede ipak je to prvi niskppodni ikarbus


Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Naročito ti navedeni.
Шта фали Икарусима 5 и 6? Јесте да их не воле размажени возачи попут тебе, али су за Београд душу дали. Теби очигледно више одговарају Икарбуси 112Н и 218Н, аутобуси са намештеног тендера који већ првог дана завршавају у сервису.
 
Blago vama kad možete da se tako prepucavate, a bez ijednog argumenta osim subjektivnog utiska.
Hajde da pokrenemo peticiju da se obnovi proizvodnja ik5.
 
Vrh