Uvode zabranu uvoza Euro 3 motora jer se "brinu o ekologiji", a busevi nam se dime ko lokomotive iz 19. veka.
Žao mi je ove 218-ice.
Драге воље бих рокнуо забрану и на Еуро 4 да се нешто питам, али то је сад нека друга тема.
А што се бусева тиче, потписујем. Докле год се ГСП-у буде гледало кроз прсте, биће овако. Озбиљно мислим да би се ГСП препородио уколико би из јавног комуналног предузећа прешао у деоничарско друштво. Бар аутобуски сектор. Онда више не би смели да чине разне шандрмације у погледу одржавања возила које сада чине.
Danas sam na društvenim mrežama video snimak... (neguj mo / instagram).. Čini mi se N serija ili grešim? Zagađuje malo manje nego TE Nikola Tesla
Two words - POGON ZEMUN... :notok: Надалеко познати по (не)одржавању, ушили су Космај од пре пар година. Јесте нископодни ИК, али није Н, него
Avancity, у питању је један од њихових ИК-218А из 2012. :wink: Беху то добри бусеви кад су били нови, 78 је важила за једну од најбољих линија у граду док су ти ИК возили на њој. Са техничке стране, разлика између њих и обичних 218Н скоро да не постоји, али им се разликује дизајн. Нова Н серија има сличну маску као поменути
Avancity, само што има црну или сиву бордуру око фарова напред и штопаљки позади. Иста маска са бордуром се нашла и на ЛЕ и М серијама. Да је судбина хтела да будем неко у ГСП-у, радо бих се трампио са њима око неких бусева (да могу), ми њима 10 Космајевих Кинеза, они нама заузврат све њихове ИК-112М (#3240-#3249), да не трпе више њихов терор од одржавања. Препородили би се у Космају!