Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Kod unacopa nema pravila nikakvih na 81 je tiranija zavladala sa njihovim vozačima menjaju smene na stanicama pa tu onda vozilo pravi mini pauzu staju van stajališta deru se na putnike kad nešto prigovoris vozaču...

Poslato sa LLD-L31 pomoću Tapatoka
 
Problem je i otvaranje vrata u srednjoj traci. Nikad to nisam razumeo, kao ni taksiste koji puštaju putnike napoljje svukuda.
Pravilnik kaže da može da ne stane u stanicu ako ne može da izravnja sa ivičnjakom. A ako ipak stane, a desi se nešto, kriv je. Tako Pravilnik, kao i za sve drugo, isključivu odgovornost prenosi na vozača.
Isto tako, potencijalno opasna situacija je i propuštanje pešaka sa leve strane u srednjoj traci. Prolazi ispred autobusa, ulazi i desnu traku i obriše ga auto koji ne mari za pešački, i u kome vozač misli da je vozač busa kr**** koji je stao iz hira.
 
Рипањац 405":3on3obxq je napisao(la):
Елем, је ли се коначно почело са расходом ИК-103Ф, има ли још расходованих осим #108?
Отписани су сви сем 87.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691324#p691324:3hb8hk47 je napisao(la):
vlada107 » Ned Dec 22, 2019 9:18 am[/url]":3hb8hk47]To nije istina. To je neko pustio buvu. Brat mi je vozac na Karaburmi. Osim dva slupana primerka,Karaburma nije imala problema sa motorima,dok je na Kosmaju 3401 prolupao posle 10 dana

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока

Vidiš i to nije istina, nijedan motor nije prolupao.
Jedna bletna (napisao zato što znam čoveka) je omašila otvor i u rezervoar za gorivo ulila veću količinu uree ili AdBlu. Od tada vozilo stoji, baš ću da se raspitam danas šta se dešava u nastavku.
 
To jeste tačno, neko je sipao adblue umesto goriva.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Meni pre 3 nedelje vozac sa 81 ili 81L otvorio vrata na putu ispred stanice, nije usao u nju. Ja sam krenuo da izlazim i srecom pogledam uvek levo i desno, mahinalno, jer je neka bu**** obilazila bus kroz stanicu, sa desne strane. Ja to u zivotu nisam video. Ja izasao i lik jos poceo da se dere na mene i da mi preti kako ce me pregaziti. Da sam bio malo sporiji ili nisam gledao pri izlasku sigurno bi me pokupio jer je dao gas do kraja u prvoj brzini..Inace stanica je bila prazna i mogao je regularno da udje i ostavi putnike ali to nije uradio.
Писао сам већ, у четвртак је била слична сцена са 26-ицом на Дорћолу, смер ка Јерковићу (Банбусов ИК-103 #П40318), врло полако и ослобођеноTM лик стао на сред коловоза, иако је било довољно простора. Поред буса су неко двоје гурали нека покварена кола да упале (то је било у трамвајској баштици ако се добро сећам, или мало десно од ње). Шта да су кренула?!
 
Ja sam na fb stranici GSP Kosmaj cuo da je crkao motor na njemu,tako da izvinjavam se ako je doslo do dezinformacije

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока
 
Pa verovatno i ima problem sa diznama i pumpom, a i ko zna kako se ponašala urea kad je dospela u cilindar i izduv pre vrmena.
 
Znaci on je sipao AdBlue i motor je povukao to? Mislio sam da je samo sipao i da ga nisu palili.. Ako je povukao onda je to vec problem.
 
Ja bih tog ko je to sipao terao da isplati svaki dinar koji je napravio štetu, jer koliko trebaš biti glup da to uradiš kad lepo piše šta je za ad blue, a šta za gorivo.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Za autobus ne znam, ali kod kola je problem u slučaju pogrešnog goriva i davanhe kontakta jer pumpa povuče gorivo u sistem.
Sa ureom samo može biti gore. A ako je upaljen i to stiglo u dizne i cilindre, pa u izduv i katalizator, mogu da zamislim posledice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=691425#p691425:2jxrou4q je napisao(la):
Vinča307 » Ned Dec 22, 2019 2:40 pm[/url]":2jxrou4q]Ja bih tog ko je to sipao terao da isplati svaki dinar koji je napravio štetu, jer koliko trebaš biti glup da to uradiš kad lepo piše šta je za ad blue, a šta za gorivo.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока

Trentuno je kažnjen, premešten u drugi pogon i lako je moguće da posle 25 godina rada završi u Nemačkoj. Ako mu daju otkaz samo će mu pomoći.
Vozilo je posle točenja goriva došlo na dopunu uree, greškom je dopunjen rezeroar sa par litara uree. Vozilo upaljeno i samo se ugasilo, što je nagore štoji jako dugo i čeka da se odluka da li će kinezi ili žabari da se bakću stim / vozilo, motor u garanciji.
Bojim se da ne dođe do oštećenja sistema za ubrizgavanje, ipak predugo vozilo stoji / trebalo je izvući svo gorivo iz sistema a zatim napuniti gorivom i eventualno dodati malo dvotaktola za brodske motore.

https://www.bluebasic.rs/img/pdf/Adeco% ... 202016.pdf

AdBlue je 32,5% rastvor, dobijen rastvaranjem visokokvalitetne Uree, odnosno, od tehnički čiste Uree, u demineralizovanoj vodi. Tehnički čista Urea je industrijski proizvedena klasa Uree sa dozvoljenom primesom isključivo biureta, amonijaka i vode, a bez drugih supstanci kao što su sredstva protiv zgrušnjavanja, i bez tragova zagađivača kao što su sumpor i njegova jedinjenja, hlorid, nitrat ili druga jedinjenja.

Rastvor je netoksičan, bezbojan, ne gori, te je potpuno bezbedan za skladištenje, rukovanje i prevoz. Kvalitet AdBlue je garantovan standardom DIN V 70070. AdBlue mrzne na -11°C, a počinje da se razgrađuje na temperaturama iznad +35°C, te u tom temperaturnom dijapazonu ga treba skladištiti. AdBlue nije aditiv za dizel gorivo, pošto se skladišti na vozilu u posebnom rezervoaru, te se dozira posebnim uređajem u izduvnu cev dizel motora. Potrošnja AdBlue, u odnosu na potrošnju goriva, kreće se u granicama od 4% do 6%.


Proizvod AdBlue je jednostavno razgradljiv od strane mikroorganizama. Opasnost koju ovaj proizvod predstavlja u slučaju izlivanja ili prosipanja u vodu ili zemlju je vrlo niska. U skladu sa tim, ovaj proizvod je smešten u najnižu klasu opasnosti na vodu prema nemačkom "water hazard" testu – WGK 1. Zbog izuzetno dobre razgradljivosti, male količine prosutog proizvoda AdBlue se mogu jednostavno isprati sa velikim količinama čiste vode, bez daljih posledica na prirodnu okolinu.

OPASNOST I ZDRAVLJE
Proizvod AdBlue je vodeni rastvor i po relevantnim evropskim hemijskim zakonima nije opasan po zdravlje ljudi, životinja, niti biljaka. Ovaj proizvod nije razvrstan kao opasna materija prema relevantnim materijalima i transportnim propisima. U slučaju da tokom rukovanja male količine proizvoda AdBlue dođu u dodir sa ljudskom kožom, dovoljno je zaprljane delove kože isprati sa dosta vode. Opasnost po ljudsko zdravlje može biti praktično isključena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=690827#p690827:1ev1oc6s je napisao(la):
MidnightParkour » 20 Dec 2019, 13:20[/url]":1ev1oc6s]
bf71cf291ea59eafe78e58b780f72dab.jpg
Sta bi sa displejom od Ik112M-a koji je redovan na 44ci? Pre 6 meseci mu je radio normalno


Sent from my iPhone using Tapatalk

Danas sam na 305 video 2/3 vozila i oba su IK122m (2017. ?).
#3237 ne radi displej i bus je izgleda plivao negde u blatu.
Posle #3255 kojem pise "Za garazu" (ili vozac nije ukucao ili ne radi).
Takodje jedan od Higera(ne znam broj) koji se muva na potezu 300,jako cesto na 304 a u sredu i na 305,isto ne radi displej....

Za da kazemo nova vozila...sramota.
:evil:
 
Znači kada nestane te Adblu tečnosti, a mi je nemamo pri ruci, lagano se može ispišati u rezervoar i problem je time rešen.
Odličan izbor materije za ispiranje auspuha... Nema šta, jako praktično .
 
Taj Higer je 3518 i njemu od početka ne radi displej. Taj 3237 je bio na 307 pre 3239, verovatno su prvo njega planirali tu da stave i radio mu je normalno displej, a prošli vikend je 3255 bio na 307, isto mu je radio displej, to je samo pitanje da li će neko uzeti daljinski i promeniti liniju.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Том Хигеру са 304 ради дисплеј, али не исписује линију и дестинацију

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Prvo mu nije pisalo ništa dugo vremena, a sad piše "Gsp Beograd"

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Taj Higer je 3518 i njemu od početka ne radi displej. Taj 3237 je bio na 307 pre 3239, verovatno su prvo njega planirali tu da stave i radio mu je normalno displej, a prošli vikend je 3255 bio na 307, isto mu je radio displej, to je samo pitanje da li će neko uzeti daljinski i promeniti liniju.
И за то има лека - само им уграде Новатроник командне јединице, као на трамвајима што су урадили (КТ4 из Гоше, иако имају BUSE дисплеје, могу са било којим дисплејем да се повежу). iTech је, реално, тешко ђубре од дисплеја чим мора даљинцем да се мења линија... :bash:
 
Елем, питам се где ли ради #3221 сада? :) Заменио га је Кинез #3505 на 407.
 
Potez 300 negde ako se ne varam. Bio je na Ustanickoj kad sam ga poslednji put video..Video ga je neko sigurno pa ce ti reci tacno.
 
Vrh