Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Nek sve IK112M prebace u "Zemun" ili još bolje "Novi Beograd", a sve Higer u "Kosmaj".
 
Aj samo reci što u Novi Beograd kad su dobili 70 novij buseva?
 
Nisam u toku. Onda 50% IK112M u "Kosmaj", jer će "Zemun" sledeće godine, po planu, dobiti zglobne autobuse.
 
Kosmaj će dobiti preko 100 novih autobusa... Molim te, informiši se makar malo pre nego što napišeš nešto, ovo deluje krajnje neozbiljno.
 
Plan je bio da "Kosmaj" dobije 120 autobusa, jer će svi autobusi stariji od Solarisa biti rashodovani, ako je verovati gradskom menadžeru G. V.
 
Ovo kako je krenulo , limunda meseca.
Pasoši spremni, navigacije podešene, sendviĆi podeljeni samo jo da doplove u Bar. :D
 
Prethodnih godina imao sam utisak da će Mercedesi Benz i Ikarbusi voziti večno. Niko nije pomislio da će ih Goran Vesić poslati u rashod da bi se hvalio modernim autobusima.

Nek Vesić ode kod privatnih prevoznika i kazni ih jer su Ikarbusi, Liazi, Cobre i FAPovi još uvek u saobraćaju. To što su privatni ne znači da ne opslužuju veći deo Beograda ugrožavajući ljude svojim autobusima. Ti prevoznici nisu gradski, ali to ne znači da grad ne sme da im propiše uslove poslovanja.
 
Plan je bio da "Kosmaj" dobije 120 autobusa, jer će svi autobusi stariji od Solarisa biti rashodovani, ako je verovati gradskom menadžeru G. V.
Заправо, неће! У расход неће ићи ремонтовани ИК-112Н/218Н из 2008., које би, чак и по мом мишљењу, било глупо слати у расход, на око овако делују солидно ремонтовани (мислим на екстеријер и ентеријер), у некима чак ради и клима, а за механику већ не знам.
 
Neće ni Connecto busevi iz 2005 sigurno jer su još u dobrom stanju, a i neće doći baš toliko novih vozila da mogu sve da rashoduju

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Valjda će motori O345 Connecto iz 2003. biti prodati nekom inostranom prevozniku, a njihovim delovima će održavati O345 Connecto iz 2005.
 
112M i 218M idu u Zemun svi čim dođu higeri.
Novi Beograd dobija 20ak jer uzima 89 a kako sam čuo Kosmaj uzima 52 od novembra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652100#p652100:28940ynh je napisao(la):
Рипањац 405 » Fri Aug 23, 2019 6:03 pm[/url]":28940ynh]
Plan je bio da "Kosmaj" dobije 120 autobusa, jer će svi autobusi stariji od Solarisa biti rashodovani, ako je verovati gradskom menadžeru G. V.
Заправо, неће! У расход неће ићи ремонтовани ИК-112Н/218Н из 2008., које би, чак и по мом мишљењу, било глупо слати у расход, на око овако делују солидно ремонтовани (мислим на екстеријер и ентеријер), у некима чак ради и клима, а за механику већ не знам.

1352, 1361, 1362, 1364 pod presu što pre ono su šporeti na točkovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652153#p652153:8v5gy4qr je napisao(la):
ACA » Fri Aug 23, 2019 7:43 pm[/url]":8v5gy4qr]Valjda će motori O345 Connecto iz 2003. biti prodati nekom inostranom prevozniku, a njihovim delovima će održavati O345 Connecto iz 2005.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652153#p652153:2lvu5wsx je napisao(la):
ACA » Fri Aug 23, 2019 7:43 pm[/url]":2lvu5wsx]Valjda će motori O345 Connecto iz 2003. biti prodati nekom inostranom prevozniku, a njihovim delovima će održavati O345 Connecto iz 2005.

Hahaja, kome će da prodaju sa ovakvim održavanjem?
Ajde prvo razmisli pre nego što lupiš komentar.
 
Znači isplatljiviji je Inos nego strano preduzeće? Pola tih autobusa je upotrebljivo, samo neprofesionalac može da dođe do zaključka da ih sve treba rashodovati zato što nemaju klimu. Cela Srbija se vozi u neklimatizovanim autobusima, samo se u Beogradu prave farse oko starog problema. Jeftinije je po grad i prevoznika imati autobus s dobrom toplotnom izolacijom nego s klimom! Ali to ne dopire do Vučićevih robova i ispranih mozgova koji ne shvataju šta se oko njih dešava.
 
Hoćeš da kažeš da Connecto krševe iz 2003 kao što je 155 ne treba rashodovati, a i mutante takođe jer su kao tempirana bomba. Danas sam se vozio sa 459 na 307 i bolje vuče nego 155. Na 307 je jedini Connecto koji valja 165 i njega treba sačuvati.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Trebalo bi da odaberu neke iz 2003-ce kao sto su 145,149, 156,164,165,173,174,176,179,kao i sto ima par mutanta koji su jos dobri kao 77,84,89,90,91,96,98,100,106
 
Цела Н серија била ремонтована или не је зрела за расход. Ремонтује се ентеријер и екстеријер а механика се нимало не пипа. Та возила су ризична за путнике и возача а овде неки (из неких приградских насеља) их дижу у небеса као да је то неко божанство.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652166#p652166:2flz2g2w je napisao(la):
Vinča307 » 23 Aug 2019, 20:19[/url]":2flz2g2w]Hoćeš da kažeš da Connecto krševe iz 2003 kao što je 155 ne treba rashodovati, a i mutante takođe jer su kao tempirana bomba. Danas sam se vozio sa 459 na 307 i bolje vuče nego 155. Na 307 je jedini Connecto koji valja 165 i njega treba sačuvati.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Gde sam napisao da gbr. 155 treba sačuvati? Gde sam napisao da IK103F nisu za rashod? Na posletku, jesi li primetio koliko je gbr. 459 savijen na zadnjem delu? Nemam ništa protiv starih Ikarbusa, posebno gbr. 2, ali gbr. 459 je još 2011. bio zreo za rashod.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652190#p652190:2br7sz6j je napisao(la):
Djole Pevcanin » 23 Aug 2019, 21:26[/url]":2br7sz6j]Цела Н серија била ремонтована или не је зрела за расход. Ремонтује се ентеријер и екстеријер а механика се нимало не пипа. Та возила су ризична за путнике и возача а овде неки (из неких приградских насеља) их дижу у небеса као да је то неко божанство.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
Gbr. 755 je dobar, za ostale ne znam. Bolje IK112A nego IK103 ili IK103F, krntije kojima pucaju šasije, karoserije i propadaju motori.
 
Vrh