Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 301 94,7%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,3%

  • Ukupno glasača
    318
Sto puta rečeno i ne vredi. Kako ne shvataš šta znači pojam, takozvane, samohodne šasije? Kakve veze ima Ikarbus sa vazdušnim jastucima, a i siguran si da je u njima problem? Što to onda ne kažeš i za Solaris, čiji levi pogonski jastuci traju u proseku oko 100.000 do 120.000 pređenih kilometara? Spali ih temperatura motora i menjača. I oni imaju problem sa visinom ako se ti jastuci ne zamene. Ni ti M-ovi nisu prešli sigurno 50.000 kilometara za dve godine, nego mnogo više, pa i ako je do jastuka, zamene se i gotova priča. Koliko koštaju kod njih ne znam, dok su kod Solarisa 30.000 dinara po komadu. Potrošni delovi, ništa više od toga.
 
поента је да то не сме на улицу али теби је све везано за то ђубре ок. Може неко да погине због глупости нерадника у ИкарКРШу.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Kрив је ГСП што нема контролу квалитета и све одржава помоћу штапа и канапа.
 
Ima , pišu gomilu reklamacija.
I šta mogu ? Kad nemaju svoje finansije i zavise od drugog. Taj drugi sa parama se uvek ljuti kad se ukaže na nešto. Tako da sve ostaje na štapu i kanapu još duži period.
 
Пишу се рекламације сигурно, али највеће болести Икарбуса су врата, катастрофална изолација моторног простора и само љуљање аутобуса у кривинама, Соларис се не љуља у кривинама, најбоље је изражено где се Икарбусима љуља каросерија кружни токови, нарочито у Војвођанској, а још бољи пример је Блок 45! Отварање врата у покрету, и немогућност затварања истих у једном цугу је скоро па нормална ствар, а нико за то не одговара, а листе кварова за исте су препуне... За возаче преко 1,80 нису јер због десног ретровизора врат има озбиљне проблеме, већ после сат времена рада, док Соларис и Јапанац то немају... Али добро, сваки пропуст Икарбуса треба опростити, а докле то мора да иде то је одавно прежвакана тема, јер знају да ће ГСП да купи, па опет идемо у јово наново...
 
Па кад већ брину толико о одржавању што нису купили нове фарове за БКМ тролејбусе већ калеме старе округле?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652818#p652818:1r8f1bri je napisao(la):
Дошљак » Sun Aug 25, 2019 6:36 pm[/url]":1r8f1bri]БМЦ на 611, сунђераста заштита на једној шипци код задњих врата скроз огуљена а на другој начета.
file.php

Vozio sam tog, on je 3344.
Sekli su ga nožem čobani, ima tragove.
 
Ето, а ви одма кукате на квалитет.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Da je Ikarbusu pocepano napravili bi ste dramu, kako je to otpad, lom, itd... Napravite, pa onda ispravljajte krive drine.
 
@ Djole Pevcanin
Добро, хајде преко тога да пређемо, ипак се испоставило да су у питању хулигани, али како онда објаснити рукохвате на вратима који су отпадали кад су бусеви стизали у мају и јуну? То је чист шкарт, и крај! Још ако је истина око онога да је један добио туражу пролетос (понављам: ово су само незванични наводи за сада), шта ту има да се објашњава? А ви кукате како ће неко погинути због врата на ИК, а зна се да кривицу деле како сами путници, који су навикли да се ,,набијају" на врата и када је аутобус полупразан (тога има само у Београду, кхм :bash: ), тако и поједини возачи који изигравају Кубице, Шумахере и Розберге, па крећу са још незатвореним вратима. А што се тиче кукања, будите срећни што превоз у Београду уопште постоји, имајући у виду да се 90% вас који кукате на Икаре шверцује. Овамо хоћете да вам буде боље, а овамо саботирате сваки покушај колективног бољитка. Стварно треба увести да онај ко се жали СЈП-у, ГСП-у и сличним институцијама мора да пошаље ИД број своје БусПлус карте. Имаш уредно плаћену карту - жалба се узима у разматрање, немаш је - одбацује се. Очигледно само репресивне мере враћају просечног Србенду (Београђанина поготово) у ред и памет. :violina:
 
Ја сам нажалост Београђанин, и планирам да за коју годину напустим ово бетонско ђубре од нашег града јер мени постаје неподношљиво. Живим овде зато што морам. Што се тиче квалитета, зар се ви не би жалили на исту ствар да је у питању МАН, Мечка или Соларис па то би ћутали, а ти истовремено молиш Бога да на 405 дође нешто нормално, е сад замисли да ти дође исти тај БМЦ, или да су Хигери проблематични а надајмо се да неће бити. Теби ништа не одговара јер живиш Богу иза ногу. Ја да сам на твом месту не бих планирао селидбу одатле.

Што се тиче плаћања карте понављам, изгледам барем 3 године млађе а у суботу пуним 19. Школу сам завршио и на факултет не планирам да идем. Нећу карту плаћати ни када нађем други посао. Зашто бих плаћао карту ако ми нико не тражи?

Поента је да много лупаш глупости за све овде јер ти смета све јер живиш тамо где живиш па не знаш шта значи нови аутобус у Рипњу. Биће. Али ти ни тај Хигер сигурно неће ваљати.
 
Žena je poginula upravo na trećim vratima Ikarbusa, koliko imam saznanja od kolega vrata su se bila zatvorila pa ponovo otvorila.

Turčin nije dobio turažu, očigledno greška koju je teško priznati.
 
Izgleda da se obistinilo ono čega sam se pribojavao i o čemu sam već pričao ovde

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
@ Žika
Ако се мисли на #1380 (ИК-218М, 2013. годиште, погон Земун), тај аутобус је у марту спуцао безмало 6 година рада и увелико је у седмој, зна се поуздано да је ГСП скидао клеме са система за заустављање возила док су врата отворена, о чему је busspoter већ писао. Али ипак имам питање: да ли се ради о отварању врата непосредно по њиховом затварању коме сам небројено пута присуствовао, или о отварању из чиста мира током вожње? Свеједно, како је аутобус стар безмало 6 година, 98% је вероватноћа да је ГСП нешто жестоко смуљао, а о томе ич-нико не пише... Ни највећи произвођачи не примају рекламације после истека толиког периода.
О путницима нећу коментарисати превише, сви негде јуре, журе, не пазе... К'о муве без главе. Још на вратима тих 218М из 2013. лепо пише: ,,ВРАТА ОПРЕМЉЕНА УРЕЂАЈЕМ ПРОТИВ ЗАГЛАВЉИВАЊА ПУТНИКА, МОЛИМО ВАС ДА СЕ НЕ ЗАДРЖАВАТЕ У ЗОНИ ЖУТОГ ПОЉА" и они опет стају код врата, 'ајде кад је велика гужва могу да разумем, али када је бус полупразан... Ништа бољи нису ни возачи који крећу чим ошајдаре по тастерима. Нека ово буде за наук свима који јурцају за аутобусима и при изласку из истих, ако ти један оде, доћи ће други, а ако излазиш, сачекај да се врата затворе и тек онда се припреми. Не би било на одмет да мало успоримо ритам живота, сви би били здравији и срећнији, а град безбрижнији и безбеднији.
 
Рипањац и Кешо, хвалите и браните Икарбус још мало молим вас.
 
Proletos se otvorila vrata na GB 3258 na 408, debil je vozio tako i kad je stao na stanicu krenuo da ih zatvara, preko babe koja je ulazila. GSP.
 
Очигледно ниси упознат са Лудим травелом и Тамнавом, они су још гори, на 10 лудака 1 нормалан возач.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653592#p653592:1fyobwb4 je napisao(la):
Рипањац 405 » Tue Aug 27, 2019 10:03 am[/url]":1fyobwb4]@ Žika
Ако се мисли на #1380 (ИК-218М, 2013. годиште, погон Земун), тај аутобус је у марту спуцао безмало 6 година рада и увелико је у седмој, зна се поуздано да је ГСП скидао клеме са система за заустављање возила док су врата отворена, о чему је busspoter већ писао. Али ипак имам питање: да ли се ради о отварању врата непосредно по њиховом затварању коме сам небројено пута присуствовао, или о отварању из чиста мира током вожње? Свеједно, како је аутобус стар безмало 6 година, 98% је вероватноћа да је ГСП нешто жестоко смуљао, а о томе ич-нико не пише... Ни највећи произвођачи не примају рекламације после истека толиког периода.
О путницима нећу коментарисати превише, сви негде јуре, журе, не пазе... К'о муве без главе. Још на вратима тих 218М из 2013. лепо пише: ,,ВРАТА ОПРЕМЉЕНА УРЕЂАЈЕМ ПРОТИВ ЗАГЛАВЉИВАЊА ПУТНИКА, МОЛИМО ВАС ДА СЕ НЕ ЗАДРЖАВАТЕ У ЗОНИ ЖУТОГ ПОЉА" и они опет стају код врата, 'ајде кад је велика гужва могу да разумем, али када је бус полупразан... Ништа бољи нису ни возачи који крећу чим ошајдаре по тастерима. Нека ово буде за наук свима који јурцају за аутобусима и при изласку из истих, ако ти један оде, доћи ће други, а ако излазиш, сачекај да се врата затворе и тек онда се припреми. Не би било на одмет да мало успоримо ритам живота, сви би били здравији и срећнији, а град безбрижнији и безбеднији.
Аман Србине, тај проблем са вратима је још од почетка рада самих аутобуса, треба да видиш колико се времена губи на станицама док врата не могу да се затворе, отварају се сама од себе у 99% случајева, да им видиш листе кварова, па то горе од Ане Карењине... 1380, 367, 891 све што ради на 610, плус додај 3242 и 3244 којима врата или се не затворе одмах, или се сама отварају неретко и у покрету са станице. Неко може да погине због таквих пропуста Икарбуса, да ли то схваташ?! Најгоре је то, што возач као најмање битан фактор највише надрља, а са друге стране знамо врло добро коме треба да се обрате сви за то!
 
Treba da se obrate GSP-u koji skida sigurnosne uredjaje sa autobusa. GSP je rasturio serije autobusa zbog nerada i marifetluka. Nastavi da teras u stranu, ocigledno cujes samo sebe i izvodis zaljucke na povrsnim pretpostavkama.
 
Aman ljudi, pomirite se sa činjenicom da je cela M serija katastrofa, sve sem motora je teško đubre u autobusu

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Imam samo da dodam, posto sam u svakodnevnom kontaktu sa Zemunom i Ikarbusima, da im se vrata ili ne zatvore iz prve, ili im se otvore odmah po zatvaranju. Nikada nije bio slučaj da se kreće neko određeno vreme između stanica i da se odjednom otvore. Sva otvaranja su neposredno posle stanice. Pored ovih Gasparovih, dodao bih na listu 382, 1385(II vrata), 3272(III vrata). Za 3272 imam samo da kažem da su mi vrata u problemu već 3 meseca, svaki dan se piše u knjižicu i neće da ih poprave. A bus svaki dan isključuju..
 
Vinča307":3gssd1kd je napisao(la):
Aman ljudi, pomirite se sa činjenicom da je cela M serija katastrofa, sve sem motora je teško đubre u autobusu

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Nismo ni osporavali tu cinjenicu. Sasija, karoserija, sedista... ruglo. Ovde se radi o tome da za probleme koje pravi GSP pojedinci optuzuju Ikarbus.
 
Па поента и јесте да ако већ постоје грешке (а нимало наивне), да се треба исправити, из серије у серију аутобуси имају исте проблеме, а да нису ни изашли ни из фабрике, нису их ни тестирали, а већ опет на првим десетинама метара од изласка дешавају се проблеми, Икарбусова је највећа кривица што зна да ће шкарт из њихове фабрике завршити у ГСПу, јер генерално они су остали без купаца... Време договорне економије је прошло време, а то у Икарбусу не могу да укапирају.
 
Vrh