Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Ne gresis, Ikari imaju taj hronicni problem sa ventilima visine i nivelacijom vozila. To kad se poremeti, onda se desava to struganje elemenata harmonike i zgloba. Sve zavisi na kojoj visini(osovini) se nivo poremeti. Npr ovaj #1372 sto ga Djole spomenu danas, cesto ima problem sa prednjom visinom koja ode mnogo gore i onda se bus prelomi u zglobu ali na gore, dok ih se vecina prelama na dole, i onda zato struze po putu. Takav je problem kod Ikara i to je to.. Koliko se secam, Solarisi su imali neku vrstu blokade da ne mogu da krenu dok se autobusu ne iznivelisu sve visine, ali nisam siguran, moze neko upuceniji da ti kaze za to, verujem da Zika zna..
 
Zna i Solarisima da padne visina, ništa čudno kad dođu stručnjaci teški na gasu. Ali nikad da sam čuo da harmonika kači.Bilo je u početku problema sa jastukom prikolice , padne zadnji kraj ali opet ne struže. Dok Ikar struže čak i kad je sve uredu. Da li je sam zglob loše rešen ili kaiševi koji su ispod ne drže dovoljno dobro harmoniku, niko se sa tim problemom nije pozabavio. Problem je kada se harmonika ošteti i krene da se puni vodom ili zimi kad sve to poledi. Tad već dolazi do većih cepanja.
 
Ima stvarno teških m**** u Gsp-u, koji unište autobuse. Evo u nedelju je vozio 3219 na 307 i neki m**** je vozio kao nenormalan, niz Miloša Obrenovića je išao sigurno 60. A i ovako je prolazio po sred rupa i na ležećim nije ni usporavao. Zato je po meni Saga Trans pojam za sve, održavanje vrhunsko i vozači koji normalno voze i eto ispade liaz kog svi pljuju mašina koji je i posle 8 godina u odličnom stanju.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Kad smo kod harmonika, jel ima neko u GSP-u da podmaže harmonike na Solaris?
Nije normalno koliko škripe pri skretanju..

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
1310 ofarban i urađen motor i menjač. 1321 je farban ali ne znam da li su i njega čačkali.
 
Прекјуче 2 Конекта су радили последње поласке на 53 са обе окретнице, користио сам последњи са ЗВ у 23:45 јер ови из ДЈП не умеју да уведу полазак у поноћ на 56 или 52. Препун аутобус једва је могло да се уђе али пут није осећао а возач је лежеће прелазио брзином од око 40 на сат ни то се није осећало. Журио човек да заврши и свака му част.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643290#p643290:219i5p4g je napisao(la):
Zezeljko » Pon Jul 29, 2019 2:44 am[/url]":219i5p4g]Kad smo kod harmonika, jel ima neko u GSP-u da podmaže harmonike na Solaris?
Nije normalno koliko škripe pri skretanju..

Bio sam u Krakovu prosle godine i vozio se u zglobnom Solarisu poslednje generacije. Sve super, ali harmonika je toliko skripala u svakoj krivini. Pitao sam se istu stvar - zasto se to desilo, pogotovu jer je autobus bio nov, i zasto neko nije taj problem otklonio? Kod njih je inace odrzavanje sasvim na mestu.

Inace, sve najbolje o Solarisu. Vrlo kvalitetni i ljudski uradjeni autobusi.
 
Ima po jedan točkić u harmonici za levu i desnu stranu koji očigledno nije predviđen da ljudi sede po istoj. On vremenom strada pa pravi škripu.
To je u 99% slučajeva, retko kada da škripi sam zglob obzirom da vozilo ima centralno podmazivanje.
 
Na 3334 se juče pokvario sistem za prečišćivanje izduvnih gasova pa je jako smrdelo. Morao sam da ga iskljucim i terao sam 479 krš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643611#p643611:3iz21svc je napisao(la):
Žika » Pon Jul 29, 2019 10:51 pm[/url]":3iz21svc]Ima po jedan točkić u harmonici za levu i desnu stranu koji očigledno nije predviđen da ljudi sede po istoj. On vremenom strada pa pravi škripu.
To je u 99% slučajeva, retko kada da škripi sam zglob obzirom da vozilo ima centralno podmazivanje.

Interesantno, hvala za info! I dalje me cudi da to nisu zamenili, s obzirom da je autobus jos uvek mirisao na novo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643671#p643671:7st370g7 je napisao(la):
Žika » Tue Jul 30, 2019 8:24 am[/url]":7st370g7]Ako je smrdeo kao WC onda je probio dozator za ureu.

Smrdelo je više na naftu. Upalio je lampicu izduvnih gasova.
 
Jedna od sumnji da upravo regeneracija DPF filtera dovodi do nekontrolisane turaže. Da bi se digla temperatura DPF filtera ubrizgava se veća količina goriva(kola često nemaju lampicu kad taj proces počne ali se primeti po povećanoj trenutnoj potrošnji), diže temperatura i količina izduvnih gasova što je uslov za sagorevanje u njemu nakupljenih čestica izduvnih gasova. Tako da kad god primetiš takvo stanje obezbedi vozilo.
 
Na nekoj od privremenih besmislenih disfunkcionalnih imbecilnih Frankenštajn linija 21A ili 22A (što idu do Slavije al su im Terazije udaljene 300 m nedostižne...) prekjuče videh žutu 103ku kojoj su na zadnjoj strani povadili sva donja svetla, stavili metalik limove i na njih nakalemili neke manje okrugle sijalice što izgledaju kao iz 1950ih. Nešto najružnije što sam skoro video. Kad naletim opet uslikaću.

GSP, najveća antikvarnica i muzej tehnologija na Balkanu, a i šire... Nisu se mrdnuli iz prošlog veka. Čekić i ekser, rešenje za sve...
 
I meni je prvo #319 pao na pamet, verovatno je on. Takva svetla ima i #442 ali on ne izlazi toliko ovih dana..

Evo #370 i #372 od sinoc na okretnici u Batajnici...

Ikarbus IK-218M by busspoter, on Flickr
 
Постоји ли неки рок до кад морају сви да се офарбају? Мене искрено и рекламе раздражују, али аутобуси у свим бојама дуге још више.
 
Vrh