2005 godine su stigli Mutanti, kad i druga serija Conecta. Prvih pet do sedam godina, nekih značajnih problema nisu imali. U principu, lepo su radili, imajući u vidu da su mahom pokrivali poteze 300 i 400 na nimalo naivnim linijama, kad su u pitanju složenost terena i broj putnika. Milion kilometara je nemali broj njih nabio već posle pet godina rada. Takođe, trebalo bi se podsetiti i u kakvom je stanju bila putna infrastruktura do pre nekoliko godina na potezima 300 i 400. Avalski put je rađen i ranije, ali im je baš mnogo trebalo da srede i potez od Trošarine do Avale, a urađen je i put za Ripanj, nekada u jako lošem stanju. Ne prolazim Smederevskim putem tako često, al koliko sam mogao da primetim, u solidnom je stanju, s obzirom na opterećenje. Sredili su i pravac od skretanja za Zakolopaču do Avalskog puta. Ne znam kakvi su prilazi drugim naseljima duž Smederevskog puta. Kod nas je skoro urađen i put za Zuce. Sigurno da su i loši putevi dosta doprineli propadanju Mutanata u kombinaciji sa velikom kilometražom. Ugradnja klima uređaja ih nije mogla baš toliko osakatiti, ali im i nikako nisu trebali, jer se već tada bili izraubovani.