Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Linija 707, za garažni broj nisam siguran, ali mislim da je 1369.
ILO6jB8.jpg


898 u kvaru na 15-ici
G6VBtYe.jpg


71 na liniji 67
6VksKfT.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633884#p633884:cjan1892 je napisao(la):
Vinča307 » Sre Jun 26, 2019 8:30 pm[/url]":cjan1892]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633526#p633526:cjan1892 je napisao(la):
Mare111116 » Uto Jun 25, 2019 4:10 pm[/url]":cjan1892]Trenutno rade 24 mutanta
Od danas ih je 23. U pitanju je gb 105 koji je bio redovan na 1/303.
 
Супер, више неће да ми преседне сваки одлазак на посао због аутобуса који се ненормално тресе

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Нови турски аутобуси имају на два места по два УСБ прикључка, снимљено данас на линији 51; види у зеленом кругу:

















.......................

Други аутобус, на линији 42 - три места у задњем делу за ослањање, нема седишта:

 
Ja ga bas videh juce oko pola 3 na Banjici. Jos kazem kako lepo vuce za mutanta,samo mu se cuje diferencijal,a on izgleda bas tad izgore
 
Иако нисам љубитељ старих ИК, морам рећи да је најбољи Мутант дефинитивно #91, утегнут је као праћка, пролетос сам се возио њим на 407. Ја нисам могао да верујем колико је утегнут, значи нигде нема трагова прокишњавања по панелима, нигде корозије око прозора (од чега пате многи ИК-103 и ИК-103Ф), иде као невреме. Једино разочарење (не баш мало) је благо улегао под на једном месташцу код средњих врата, али надам се да су то окрпили.
 
Колико мене сећање служи, мутанти су стигли ту негде као и Конекто Мерцедеси. И добро су се држали у поређењу са Мерцедесом све до чувене дивљачке уградње клима уређаја. Од тада су нагло пропали за годину дана и потпуно се распали.
 
Знам да су и једни и други заменили Саносе, негде сам био прва или друга година средње. Мутанти су тад били чак и дражи путницима, што због тапацираних седишта, што због мањег вибрирања каросерије.

Носили су се раме уз раме до те уградње клима.
 
2005 godine su stigli Mutanti, kad i druga serija Conecta. Prvih pet do sedam godina, nekih značajnih problema nisu imali. U principu, lepo su radili, imajući u vidu da su mahom pokrivali poteze 300 i 400 na nimalo naivnim linijama, kad su u pitanju složenost terena i broj putnika. Milion kilometara je nemali broj njih nabio već posle pet godina rada. Takođe, trebalo bi se podsetiti i u kakvom je stanju bila putna infrastruktura do pre nekoliko godina na potezima 300 i 400. Avalski put je rađen i ranije, ali im je baš mnogo trebalo da srede i potez od Trošarine do Avale, a urađen je i put za Ripanj, nekada u jako lošem stanju. Ne prolazim Smederevskim putem tako često, al koliko sam mogao da primetim, u solidnom je stanju, s obzirom na opterećenje. Sredili su i pravac od skretanja za Zakolopaču do Avalskog puta. Ne znam kakvi su prilazi drugim naseljima duž Smederevskog puta. Kod nas je skoro urađen i put za Zuce. Sigurno da su i loši putevi dosta doprineli propadanju Mutanata u kombinaciji sa velikom kilometražom. Ugradnja klima uređaja ih nije mogla baš toliko osakatiti, ali im i nikako nisu trebali, jer se već tada bili izraubovani.
 
Како је данас #100 на линији 401 подрхтавао лево-десно у вожњи на једном делу трасе (Пошта - Кружни пут, смер ка Славији), оно није нормално... Изобличени пнеуматици или нешто друго? :notok:
 
Nije mi jasno zašto se toliko guraju mutanti na potez 400, kad bi tu trebali najmanje da ih stavljaju. Te linije su jako zahtevne i dugačke i uopšte ih tu ne treba stavljati, nego na neke kraće i lakše linije.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Vrh