Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
На БМЦ већ почели да отказују дисплеји, вечерас сам видео један на 75 са папиром.
 
Ma to nije moguce kod bmc to moze samo kod ikara stap kanap selotejp itd varijante ....
Inace kako moguce da otpisu 3027 solaris nije sastavio godinu na ulici....
 
Радио је тај 3027 до прве половине 2017 а у слично време је цркао и 3183.
Па шта ако је расходован није Соларис непогрешив па да сви морају радити 15 година од 200 њих сигурно ће неки бити с***е чак су и шасије пуцале.
 
Pre neki dan u 604 bmc nisam pogledao garazni broj, unutrasnji paneli iznad vrata su se od jednom otvorili, vec su poceli da se klimaju.

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
solecar":123l4dgq je napisao(la):
Raspisan je tender za remont 20 japanaca.

izvor: GSP
Šta će tačno remontovati kod njih. Valjda će ih lepo srediti

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Изгледаће нашминкано споља а унутра ће и даље расти печурке
b548fc99e35827e264f8c6591bdbff78.jpg


Послато са HTC Desire 820 помоћу Тапатока
 
Ццццц, ремонт маторих дрнкела... Да ли су ови при чистој свести?! :notok:
 
Ako ti smetaju "japanci" , ti njih preskoči kad ih vidiš. Lepo uzmeš i sedneš u novi BCM i uživaš. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632848#p632848:21xt2q73 je napisao(la):
Рипањац 405 » Ned Jun 23, 2019 12:54 pm[/url]":21xt2q73]Ццццц, ремонт маторих дрнкела... Да ли су ови при чистој свести?! :notok:

Ako bi uradili generalni remont i cenom se uklopili onda bi bili pri čistoj svesti. Ovako mackanje spolja bez toga da se odrade motori koji su potrošači ulja i ko zna koliko puta kuvali je apsurd. Apsurd jer i dalje ostaje nepouzdan autobus.



Što se tiče BMC ortak ga je vozio pa mi je preneo iskustva. Sedište Bremshey je nebo i zemlja u odnosu na ISRI. ISRI sa svim mogućim podešavanjima, pneumatski podesivom lumbalnom podporom, naslonom za leđa podeljen na dva podesiva dela je miljama ispred ovog socijalnog sedišta. Samo položaj sedenja je neprijatan, stešnjen, sa sedištem koje ne može da se udalji predstavlja noćnu moru za vozače višlje od 180 cm. Tabla sa instrumentima usitnjenim i zbog štednje sa skalom brzinometra do 140 km/h je veliki problem jer su sitni i treba paziti na 50 km/h. Vozač je osuđen na pakao refleksije jer desni retrovizor gleda kroz staklo vrata od tesne kabine. Levi retrovizor u stilu Ikarbusa dakle sa stubom pravi veliki mrtvi ugao što je jako opasno kod skretanje u levo (zakloni pešake......) ili u raskrsnici. Hoće li se naći neko sa malo pameti i dignuti levi retrovizor kao većina zapadnih proizvođača. Unutrašnji retrovizor skoro pa neupotrebljiv / stoji po sredini.
Menjač ZF sa 6. brzina, lepo uparen (radi kick-down), nema cimanja kao Solarisi i veoma živahan . Autobus pod klimom zaista dobro ubrzava. Retarder jako čudan, radi sa zadrškom i često kad se vrati u 1. stepen ili nulti i ponovi se kočenje retarderom neće da usporava, već vozač mora da koči kočnicom. Jako nezgodno a samo kočenje je jako čudno i nekako ne uliva poverenje.
Volan nekako čudan i daleko bolji osećaj u Solarisu. Primetno uvijanje u krivinama.

Dolazi se na kraj. Kako mi reče potrošnja za solo autobus na laganom terenu, ne previše opterećen i sa lakšom vožnjom 4/5 vremena je prevelika. Računica kaže 59,3 litra na 100 km.
 
Juče sam se vozio zglobnim Ikarom 218N serije i shvatio da on takav star 10 godina tandrče i klopara više nego njegov rođak serije 201 koji već uveliko gazi u 16. godinu eksploatacije. Apsurdno. A ni M serije nisu daleko od toga. Kad god se vozim tim serijama (N i M) uvek im nešto krcka, uvek nešto škripi, uvek se sve drmusa... Prosto sve deluje kao jeftino plastikanersko kinesko smeće. A tu je i onaj prepoznatljivi zvuk harmonike koja se uvija kad god točak pređe preko iole veće rupe.

Da se razumemo, 201-evi su zato poznati po svojim urlajućim D20 motorima koje retko ko može da voli (čak i meni nekad smeta da ih slušam). Ali zato ne deluju kao plastikaneri, čak ni posle 16 godina. Deluju izdrndano, deluju raspadnuto i istrošeno. Ali ne deluju kao nešto što je iz fabrike izašlo razdrndano i poludovršeno. A mnogi njihovi mlađi rođaci od 2006. naovamo deluju upravo kao poluproizvodi.
 
Ја се другу ноћ возим на 68 Икарбусима од Ариве, ајде разумем да је аутобус скоро 3 године на улици, ајде разумем да је то Икарбус, и да су бачене паре, али онакво разбијање органа на три словима ТРИ НЕРАВНИНЕ код Машинске Школе у Омладинских Бригада, где ја као бубрежни болесник, имам проблеме са тиме, али да Икарбус неки толико тандрче, а неравнина је реда величине 5цм на путу... Па Манови СУ и СГ серије, су боље било какав тип неравнина и ово орање од друмова подносили, ја сам искрено мислио да ће ми кров пасти на главу... Уосталом, да питам Жику пре свега, да ли ико у оном Икарбусу има слуха за кориснике јавног превоза, или је боље увалити првом могућем купцу и жртви? Увек се то питам?
 
Ево ја ћу да ти кажем, и да имају немају. Да се надовежем на Бендера ја уживам у звуку D20 мотора код ИК201 али много више уживам у звуку Рабиног у ИК202 нарочито у покојном 1151 који ме је ономад возио и враћао из школе док сам ишао. Сада највише волим 980 због тракторског звука. Кршеви на квадрат.
 
Šta je to čudno za Ikarbus. Connecto je sto puta čvršći od svakog novog Ikarbusa. Vozio sam se sa 3211 pre neki dan i čim prođe kroz neku rupu, sve živo se trese

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Više bi voleo da su ostavili 980 nego 1300 jes da su leševi obojca Raba mi je draža,mada je pred rashod bacao mnogo beličastog dima
 
1177 коме је пукла шасија је бацао црног дима на километре, док је 1175 био најтиши ИК202.
 
Sad videh BMC na liniji 75. Da li je isti u planu da vozi i na liniji 67 slucajno,zna li neko??

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633303#p633303:258x9032 je napisao(la):
kruuki » Pon Jun 24, 2019 9:02 pm[/url]":258x9032]Sad videh BMC na liniji 75. Da li je isti u planu da vozi i na liniji 67 slucajno,zna li neko??

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Ne,koliko ja znam,jer je 67 u Kosmaju,a BMC su stigli u Novi Beograd i Zemun.Jedino ako ne dodje do promene pogona na liniji 67.
 
BMC je dosao samo na Novi Beograd i nigde vise, ne pisi ako nisi siguran 100%. Na Karaburmu i u Kosmaj dolaze Higeri a u Zemun verovatno Ikarbusi iz ta dva pogona, i preostali IK-218M sa NBGD.
 
Na sajtu busevi.com kažu da imaju informaciju da Higeri idu i u Zemun

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
@Vinca307 Nisu sve stvari koje vidis na netu tacne, ali dobro videcemo jos. Ovako bi Zemun imao Ikarbuse i Higere, a kontam da idu na kombinaciju samo sa IK al aj...

Propadose BMC a nisu se ni razradili :D
 
Vrh