Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
I Temsa je takođe imala veoma neprijatan zvuk motora, tako da i neću biti baš nešto naročito srećan kad sklone M seriju sa poteza 300 i stave Higere

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Djole Pevcanin, to su možda bile kobre, vrlo brzo su postale zvečarke. Po ničemu poseban autobus, samo što je na usponima morao da kreće prvom a majstori kao majstori to rade sa većim gasom pa putnicima stradaju vratovi.

busspoter, to što cima pri kočenju je najverovatnije retarder. Nemam neku želju a ni potrebu da rizikujem sa ti BMC-ovima pa da tačno vidim o čemu se radi.
 
I ja mislim da jeste, mada neki dan sam se vozio u 611 i vozač je koristio samo kočnicu, i bas je cimao, dok je prilikom prvog mog susreta sa BMCom vozač sa 72 korostio retarder i bilo je malo bolje.. Sam bus kao pojava mi je veoma čudan, treba vremena da se naviknem, ali se nadam da će Higeri biti mnogo bolji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631630#p631630:h90jdvpc je napisao(la):
busspoter » 19 Jun 2019 08:22 pm[/url]"I kroz ovih par vožnji sa BMC primetio sam da nekako naglo koče svi, ne znam da li je do vozača ali prvo nabode, i onda kreće neko umerenije kočenje, i to mi je čudno. Možda je to zato sto nisam navikao da se vozim drugim busom a da nije Ikarbus, ali samo iznosim neke stvari koje sam primetio.

Jako je nezgodna kocnica kao na Akiji, treba znati rukovati s njom...
Jednom prilikom kad sam probao Akiju cimnuo sam bas...
Zato je najbolje kociti sa retarderom do 10 km/h i onda stisnuti jako nezno kocnicu na vrh papucice i staviti celo stopalo na nju da bi se "osetila"...
Dok npr na Mazu ili Setri mozes da stisnes kocnicu kako hoces neces cimnuti i doosta je meksa...
Takodje,cuo sam da BMC ima neki dodatni grejac na struju, Miroslave znas li nesto o tome..?
 
Није ни Кошава ни Унакоп већ Линеа/Кнежевић/Сага
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631667#p631667:2r2hf36t je napisao(la):
Žika » 19 Јун 2019, 22:25[/url]":2r2hf36t]Djole Pevcanin, to su možda bile kobre, vrlo brzo su postale zvečarke. Po ničemu poseban autobus, samo što je na usponima morao da kreće prvom a majstori kao majstori to rade sa većim gasom pa putnicima stradaju vratovi.
Мени јесте, увек ми је деловала напредно за то време, звук мотора је био предиван а тек звук шалтања. Много удобан и добар бус шта друго да кажем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631736#p631736:30mh6tqw je napisao(la):
Mare111116 » 20 Jun 2019 07:06 am[/url]":30mh6tqw]Није ни Кошава ни Унакоп већ Линеа/Кнежевић/Сага
Nije Saga, ovo je bilo na 84. Ne znam ko vozi tamo, a ono gore je samo preuzet snimak. Evo originalnog izvora: Tu ima više informacija

https://twitter.com/oglolac/status/1141 ... 70946?s=19
 
BMC Procity 12 #3323 u Vladimira Tomanovića (ka terminusiu Konjarnik, uključenje na liniju 17?), servisni kombi #7071 Fiat Doblo? u Mokroluškoj u smeru ka Radovana Simaća-Cige (ka terminusu Medaković II?), 499 na 36, 202? na 38L (neki žuti O405 upao u gužvu ka Pogonu Kosmaj, verovatno je on), 3048 na 17 i klima radi.

3057 na 56 i klima radi. Prvi put da se povredim ne u Solarisu, već u bilo kom vozilu javnog prevoza u životu. Vozač je toliko naglo kočio (svaki put i kad nikog nema ispred autobusa) da sam mogao sesti čoveku u krilo (koji je sedeo na žutom sedištu okrenutom unazad) iako sam se držao za šipku. Držao sam se jednom rukom zbog toga što sam u drugoj držao kesu. Kada se držiš jednom rukom rotiraš/zanosiš se. Stajao sam u zoni prostora naspram trećih vrata.

Kad sam video da mogu da završim čoveku u krilu uhvatio sam se za mekani naslon ispred sedišta postavljenih iznad levog točka na pogonskoj (trećoj) osovini pomislivši mekan je pa ne bi trebalo da očekujem povredu.

Ne leži vraže kako je tri puta još naglo kočio kako sam se ja svom težinom oslanjao na lakat usput prislanjajući ruku i na metalni držač naslona. Vidim ja nešto me pecka lakat, kad ja pogledah on krvav. Pogledao naslon i imao sam šta i da vidim. Metalni držač naslona je iskrivljen i tačno na tom mestu sa oguljenom farbom zarđao, dovoljno da putnika seče kao nož.

Da li je moguće da se kida, lomi šrafcigerima u toj garaži (SP Novi Beograd)? Da li je moguće da mehaničari nemaju osnovna sredstva za rad? Sve se radi pomoću štapa i kanapa, očito ne samo lepljenje stakala trakama i ispis broja linije flomasterom na papiru čak i kada su Solarisi u pitanju.

Primio sam tri doze Tetalpana, navodno četvrta nije bila potrebna pa mi preostaje da se nadam da neću dobiti trovanje. Isprao sam posekotinu hidrogen peroksidom za svaki slučaj i pored toga što sam primio vakcinu.

Tako da pazite se svih njihovih vozila, sada i Solarisa. Ako ne primite vakcinu u slučaju trovanja bićete vi krivi što se niste vakcinisali - ne oni što dozvoljavaju rđu na oštrim metalnim delovima koje iovako ne samo da loše održavaju već i svojim nemarom oštećuju. To nije mogao uraditi putnik, vidi se da je uložak nasilno vađen. Da su putnici vandalizovali isekli bi naslon - ne bi krivili metal alatom. Na oba kraja vire zarđale ivice. Nisam mogao slikati zbog ljudi koji su sedeli na sedištima iza.

I da, pošto nisam gledao pri ulasku koji je garažni broj u pitanju morao sam pogledati nakon izlaska iz vozila jer ne postoje unutrašnji garažni brojevi. Sećam se da su sve donacije iz Nemačke imale originalne unutrašnje brojeve i pored nove kolor šeme i brojeva GSP Beograd. Zar je teško nalepiti crne brojeve sa Helvetica fontom na poklopcu kutije prednjeg, odnosno zadnjeg displeja?
 
IMG-20190618-190501.jpg



IMG-20190618-173122.jpg



IMG-20190618-173133.jpg
 
Express , kad je bila ta luda vožnja ? Drugar mi vozi taj 3057 i baš izbegava nagla kočenja. Jedino na šta mi se žali je menjač, cima prilikom polaska.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631990#p631990:37923q3i je napisao(la):
Žika » 20 Jun 2019 08:21 pm[/url]":37923q3i]Express , kad je bila ta luda vožnja ? Drugar mi vozi taj 3057 i baš izbegava nagla kočenja. Jedino na šta mi se žali je menjač, cima prilikom polaska.

Pre one kiše. Znači negde oko 18h. Izašao na stajalištu Svetolika Lazarevića Laze u smeru ka Petlovom Brdu.

Jeste i cimao pri polasku ali je baš grubo kočio i to svaki put, kako pri pristajanju na stajalište tako i na semaforima. Čak i kad nije bilo vozila ispred.

Da nisu slabe kočnice? Na par metara do potpunog zaustavljanja vozila umesto da zakoči "normalno" on ga ukopa. Da to ne uradi na stajalištu bi udario u vozilo ispred dok bi semafor prešišao.

Sve defekte nek prijavi.

Solarisi su očito u sve gorem stanju iz dana u dan. Vidi se po posustalom pogonu Novi Beograd.
 
Трагедија на 95 данас, не један, не два, већ три соло конзерве на 95... Разумем да мора да се оствари ред вожње и интервал, и да се располаже са чим има, али од 13 до 19 ни у једном 95 није могло да се дише, вечерас последња три из Блока 45 КРЦАТИ већ на углу са Гандијевом, ту треба двозглобни аутобус, и само да у Борчи направе људски радијус скретања, 30 двозглобних аутобуса могу да раде на поменутој линији, чак и није проблем на 23, обзиром да се више од половине трасе може прећи са једним преседањем, док 95 не знам више!
 
Шта су пустили, 103ке или БМЦ на 95? Све више мислим да ту линију треба скратити, 95 да иде од блока 45 до Панчевачког моста, Омладинског стадиона или Дунав станице, а од Борче да продуже 96 до блока 42. Од Панчевца до Ушћа баш лоше функционише, а од блокова је претрпана, а опет се питам колико је баш потребна директна веза краја најперифернијег блока НБГ са Борчом? За та кретања треба видети да се направи по нормализацији железнице и БГ воза поуздан и тачан систем фидер линија од блока 45 и од Бежанијске косе до железничких станица НБГ и Тошин бунар, и од Борче, Котежа и Крњаче до железничких станица Крњача мост и Крњача.
 
БМЦ на 77 током ових радова је чист промашај.
 
257 i 451 idu u rashod. 451 završio karijeru u ponedeljak u Vinči, kad se pokvario u poslednjem krugu šihte i vozač je morao da ostane do 8 sati tu, dok ga nisu odneli

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Заузета већина камиона шлепањем тролејбуса (оба ФАПа и оба Ивека), само новог МАНа виђам да шлепа аутобусе.
 
Prosto mi je žao tog vozača što je vozio 451. Jako je naporno raditi šihtu, kuvaš se u krntiji ceo dan i pokvari se u poslednjem krugu i moraš da čekaš šlepera 3-4 sata

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632028#p632028:3rqye7zv je napisao(la):
Express » Čet Jun 20, 2019 10:00 pm[/url]":3rqye7zv]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631990#p631990:3rqye7zv je napisao(la):
Žika » 20 Jun 2019 08:21 pm[/url]":3rqye7zv]Express , kad je bila ta luda vožnja ? Drugar mi vozi taj 3057 i baš izbegava nagla kočenja. Jedino na šta mi se žali je menjač, cima prilikom polaska.

Pre one kiše. Znači negde oko 18h. Izašao na stajalištu Svetolika Lazarevića Laze u smeru ka Petlovom Brdu.

Jeste i cimao pri polasku ali je baš grubo kočio i to svaki put, kako pri pristajanju na stajalište tako i na semaforima. Čak i kad nije bilo vozila ispred.

Da nisu slabe kočnice? Na par metara do potpunog zaustavljanja vozila umesto da zakoči "normalno" on ga ukopa. Da to ne uradi na stajalištu bi udario u vozilo ispred dok bi semafor prešišao.

Sve defekte nek prijavi.

Solarisi su očito u sve gorem stanju iz dana u dan. Vidi se po posustalom pogonu Novi Beograd.

Baš sam se čuo danas sa poznanikom, on završava oko 16 h tako da je bio kolega zamenjivač. I on ima primedbe na njega i još kaže da mu je dva puta zapalio kočnice ???? + menjali su mu i kočiona klješta.
Zimus mu je i menjač stradao zbog brižnih, pažljivih kolega.
 
Тај 3057 у јутарњој допуни вози ко стигне. Добро је па га више не вози онај један што обара јастуке и прелази преко лежећих као кр****.
 
Vrh