[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=627158#p627158:3d0697hu je napisao(la):
Najdzel » 03 Jun 2019 08:58 pm[/url]":3d0697hu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625880#p625880:3d0697hu je napisao(la):
Aca604 » Wed May 29, 2019 7:37 pm[/url]":3d0697hu]
Najdzel":3d0697hu je napisao(la):
Juce na 602 bmc imao problem sa vratima na centru Surcina,nisu mogla da se zatvore,valjda zbog senzora...
Iskljucivan vise puta zbog toga, i posle ikarbus ne valja...
Jeste los Ikarbus i ne valja i neka su ga ugasili, prebolece ove decije bolesti i bice to sve okej. Sve je okej dok autobus ne otvara sam vrata i toku voznje, kao sto se desava na ovim poslednjim M serijama. Pa poginuce neko ne daj boze. Da se razumemo zivim u Becmenu i zeleo bih da kazem nesto, srecan BMC svima koji slave pa i meni.
Послато са SM-A600FN уз помоћ Тапатока
Dok god se budemo videli tom filozofijom kupuj tudje, nemoj domace, daleko cemo dogurati sa ekonomskim stanjem u ovom zemlji. Nista ne fali m seriji,koliko Sam kilometara presao samo I u solo I u zglobu,eto meni se te stvari nisu desavale, one sto sam ja hteo da kazem jeste da,sve to sto se desava ikarbusu desavace se I BMC , i u to sam apsolutno siguran.
A i moje neko misljenje je da BMC nekako vise gradski Nego prigradski autobus ,zbog velikog stajaceg prostora idealan je za gradske linije.
Ili možda ovako: izvozimo domaće po što višoj ceni uz solidan kvalitet - kupujmo tuđe sa što boljim odnosom cena-kvalitet dok ne podignemo BDP toliko da možemo sami svoj kvalitetan proizvod da priuštimo.
Kada prodaješ našem kupcu na nameštenim tenderima nemaš konkurenciju (kupuje šta može, ne šta hoće tj. da ti postavlja uslove) zbog čega stagniraš, međutim kada se nađeš među velikim igračima i uvaženim mogućim mušterijama primoran si da se maksimalno potrudiš, da daš sve od sebe.
Ta ideologija kupujmo domaće je fundamentalna greška jer ignoriše druge faktore u igri. Razmislite zašto se Ikarbus toliko zevzeči već decenijama. Zato što mu nemarni "roditelj" rasipnik (država) to i dozvoljava.
Ako domaća sirotinja kupuje domaće pa gde je tu zarada? Čime će Ikarbus da plati razvoj novih modela i sa kime da bude konkurentan? Ovo je posebno uočljivo kod malog, ograničenog i nestabilnog tržišta kao što je Srbija.
Zar nije logično da prodaješ skupo a kupuješ jeftino kako bi vremenom povećao kupovnu moć te postepeno stvorio povoljniju ekonomsku atmosferu da bi narod posle mogao nabavljati nove proizvode sve skuplje dok ne dostigne taj tvoj domaći kvalitetan izvozni proizvod?
Ima i drugog načina - Poljskog. Napraviš skup proizvod za svoje tržište pa se potrudiš što da izvoziš što da prodaš lokalno po sniženoj ceni (dotiranje države) kako bi na kraju imao i viši BDP i para u džepu za novi ciklus nabavki.
Menadžeri nula, patriote nula, nacionalisti samo takvi. Sloganom kupujmo domaće - ne strano neophodni međđunarodni poslovni partneri bivaju lako rasterani. Ako već to zaista mislite onda morate to dobro da prikrijete kako ne bi rasterali ljude.
Mislim to je kao da dođeš kod poslodavca i kažeš mu vidi kakva ti je firma najgori ste. Ima da te šutne nogom iz poslovnog objekta. Jesi ti došao kod njega da tražiš posao, da mu zvocaš i soliš pamet ili te on zvao pa misliš da možeš da se iživljavaš? Ono prvo.
Ako je Ikarbus već trećerazredan proizvod sa drugorazrednom cenom kako ćete vi uopšte da podignete BDP da bi on posle proizvodio kvalitetnije, potom vi kupovali isto kad ste zajedno gubitaši koji sami po sebi ne omogućavaju privredni rast novim nabavkama? Nema ker za šta da vas ujede narodski rečeno. Sirotinja dakle mora proizvoditi nešto skupo, skupo i prodati da bi se otisnula iz bede.
Ideologija kupujmo domaće (đubre) nema nikakvog smisla. Ako kupujemo đubre na đubretu (ili još prikladnije u đubretu) ćemo i ostati.
Šta rade Turci. Izvoze bato. Prodaju i za svoje potrebe
ali izvoze. To je bitnije od onoga što prolazi na domaćem terenu (a svi znamo šta sve prolazi). Kad bi se Ikarbus tako glupirao pred svetom uništio bi ga samo jedan sudski spor.
Šta Kinezi sad rade i protiv čega se Tramp i Merkelova bore a Vučić odobrava? Izvoze jer su u škripcu. Stagniraju polako ali sigurno. Zasićeno globalno tržište dok konkurencija u vidu Indije, Latinske Amerike i Afrike polako staje na noge. Već kidišu jedni na druge, samo što se ne raskomadaju. Vodi se trgovniski rat, ovog puta globalni.
Šta još karakteriše dva pomenuta tržišta izvoznika u Srbiju? Nema monopola. Na domaćem tržištu imaju opaku konkurenciju. A Ikarbus? Ko ili šta je njegova konkurencija? Pa FAP nije, Neobus nije, Sanos nije a da li su Otokar, Temsa i društvo ili još gore M.A.N, Mercedes itd.? Ne, naravno da nisu. Konkurencija je sam sebi i konkurencija mu je ujedno i Srbija majka rođena. Ona mu ne postavlja uslove kako bi mu ujedno i pomogla a on sam sebi sužava tržište ujedno ostavivši prostor da ostatak alava rulja zaposedne.
Komunizam došo, prošo... Nema plakanja bato.
Je li, šta je čekao AV Kineze kad je mogao Ikar lepo da šljaka, dosad bi napravio više? Odgovorih samom sebi. Da, pa čekao čovek Kineze. Šta je čekao onda i Turski lager? Eto tako mislio je da će i to "braća Kinezi" pa izvisio.