Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Dobro , gde je taj autobus bio od 1992 do recimo 1997.godine ?
 
Taj autobus je bio na probi jedno kratko vreme. Gde je poslat nakon probe u GSP-u, ne znam, jer pratim samo dešavanja vezana za GSP. Dokumentacija koju posedujem i fotografije, govore u prilog onome što sam već pisao, da se radi o različitim autobusima. Ne pišem napamet, već iznosim samo ono što znam. Nisam sklon lupetanjima, jer mi to ne dopušta znanje koje seže skoro 40 u nazad.
 
Томо, као живи сведок историје ГСПа сво ово време, остаје појединцима да наставе да гатају у пасуљ... Необус Фап је за то време био пандан ИК106, али као средњеподна верзија, која је требала да уђе у серијску производњу, али пошто видим да се некима овде не верује, боље да не износим приче, јер би ме срчка опалила... Опасно је овде постало играти се сас историју... Тај Необус Фап је некад знао да залута на 33, пре 15 година, и често је био виђан на 33, евентуално 40Х, али после 2008 и 2009.године нигде није редовно задужењењ... Углавном толику мекоћу аутобуса за то време, нико није могао да замисли... Није се љуљао као ФАП својевремено...
 
Znaci da se uzme jos 220 zglobova i zanovljen vozni park...autobusa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618514#p618514:2vzmmwjn je napisao(la):
tomax313 » Uto Apr 23, 2019 8:27 pm[/url]":2vzmmwjn]Taj autobus je bio na probi jedno kratko vreme. Gde je poslat nakon probe u GSP-u, ne znam, jer pratim samo dešavanja vezana za GSP. Dokumentacija koju posedujem i fotografije, govore u prilog onome što sam već pisao, da se radi o različitim autobusima. Ne pišem napamet, već iznosim samo ono što znam. Nisam sklon lupetanjima, jer mi to ne dopušta znanje koje seže skoro 40 u nazad.

Stavi onda fotografije. Šta je imao od motora , menjača.
 
Meни се све чини да је тај Необус на ФАП шасији био дуго беле боје и да се мотао по Булевару ослобођења.
 
И то ће све лепо ићи преко леђа путника и погођених корисника... Опет вечерас, М серија на 89 треба да ради последњи полазак, кад оно О345 Конекто на 89????? Шоми објасни ми то молим те? И твоје и моје паре од пореза иду за тај Икарбус, и ти поврх свега тога волиш да се одржи у животу, а главно питање од милион евра гласи... ШТА ТО ИКАРБУС ПРОКЛЕТИ ИМА У ПОНУДИ? По чему је непрофитно и губиташко предузеће профитно? Ко овде мене прави по питању тога мајмуном?
 
Ne pravi se nešto što je već napravljeno..

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Ок, онда ти лепо објасни становницима лево од Саве, како да прихвате појаву и прелаз са О345 супер удобног Конекта на оне скаламерије од Икарбуса, које се распадају након једва две године рада на 89? Како је могуће да ти се нов аутобус две године радећи на 89, не исплати да ради, а Конекто исплати, а године су драстичне по питању старости?
 
Primetio sam da mnogi gaje stereotipe o kineskoj tehnologiji i zapravo svemu što dolazi sa istoka. Da li je to pomodarstvo ili nešto drugo ne znam, samo znam da je KIna u polju tehnologije i informatike 20 godina ispred mnogih evropskih zemalja, članica Evropske unije. Imam poznanika u Kini i on mi reče da su ovi autobusi sasvim dobri. To što bi neki voleli da se više vozimo vozila marke MAN, IVECO i slično, to je druga stvar. Oni imaju bolju reklamu, možda vizuelno lepše izgledaju, ali ni po čemu nisu bolji od kineskih autobusa. Nama bliske susedne države su deo politike koju zastupa EU, a ona se odnosi i na to da se ne kupuje kineska tehnologija, već samo njihova. To je sve politika i nema veze sa kvalitetom robe. Upravo se svi plaše Kine, najbrže rastuće ekonomije u svetu. Baš bih mi bilo drago da se uzdrma EU.
Primera radi, telefon marke "Xiaomi" je bio pravi "bum" u Evropi. Ta marka u Kini izaziva blagi podsmeh. Kod njih prevaziđeno.
 
Kinezi imaju drugu filozofiju od evropljana drugi nacin razmisljanja
Vjerujem da ce unaprediti podignuti ikarbus na zadovoljstvo svih pogotovo
Gaspara
 
Mogu oni da dovedu tehnologiju i filozofiju, ali ako ne uvedu red, i u poslovanju i medju svim radnicima, onda dzaba dolaze. Ranije sam pricao da je drugar, master ETF-a, koji je radio u fabrici, bio zgrozen politikom i nivoom profesionalizma (ili bolje reci manjkom). Tako da, kinezi moraju da se pozabave celokupnim problemom, a ne samo da dodju i da proizvode vozila.
 
Ma lako će kinezi da uvedu red kod tri radnika koliko je ostalo u Ikarbusu.
Mislim da su kinezi još uvek daleko što se tiče kvaliteta u odnosu na evropska vozila. To što imaju kvantitet i to gura ekstremno nisku cenu to je priča za sebe i evropa treba da stavi debele barijere. Bojim se da će evropa naći način da sebe zaštiti od preopasne kine.
Šta bi sa onim dušebrižnicima za Ikarbus kad su se kupovali Solarisi ???????? Uspeli su da dovedu fabriku na nulu i GSP sa njom. Dobar scenario, GSP ništa ne kupuje , građani se pate a Ikarbus kriv i dužan debelo nadrlja.
 
Ziko prelistaj temu isto sam i tad pricao da je bolje da se kupe ikari ...
 
Cela šasija je mercedesova, što znači i da je mehanika istovetna original Mercedesu 0405N2 (motor OM447hla od 250ks, menjač Zf Ecomat sa šest stepeni prenosa).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618830#p618830:2yblay66 je napisao(la):
Дошљак » 25 Apr 2019 10:20[/url]":2yblay66]Meни се све чини да је тај Необус на ФАП шасији био дуго беле боје и да се мотао по Булевару ослобођења.
Jedno vreme je bio redovan na 403. Zatim se pojavljivao na 20, 25, 25P, 33, 38, 41A, 47, 48, 302, 305, 306, 307, 309, 403, 408 do 2014. kad je rashodovan. Njegov motor dobio je FAP garažni broj 123, koji je rashodovan oktobra 2015.
 
Ja se ne razumem najbolje u ove autobuse...ima li neko neke bolje info o ovim Turskim sto se kupuju...?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hristos Voskrese svima!! Danas sam video IKARUS 415 u JGSP Priština-Gračanica.Ali jedan od njih služi kao školski autobus.4 IKARUSA 415 su stigli kao donacija iz Budimpešte.Imam slike i jedan snimak,ali je velika memorija fajla.
 
Vrh