Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Znači ovih 70 Turskih buseva ide u pogon Zemun... koji je odavno doduše na klocnama.... samo da vidimo kako će to mislioci iz GSP-a da rasporede po linijama... ovo što dodje Kinesko će verovatno završiti po pola u Kosmaju i Karaburmi verovatno...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Kad već kupuju 70 dizel BMC Procity 12 za Zemun ukoliko se pokažu dobro neka kupe desetak BMC Neocity 8,5 Electric za nove linije po pešačkim zonama u centru koji su već odsekli od sveta.

https://www.bmc.com.tr/en/bus/neocity/technicial

I ovih 170 Higera bi verovatno trebalo da budu D12?, tj. dizel verzija ovog Evropskog E12:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qrmZwCe0x9I[/youtube]

Sad samo da se nadamo da će da izdrže 10+ godina sa održavanjem pogona kojim su namenjeni.

Umalo da zaboravim. U međuvremenu u Tbilisiju:

https://www.skyscrapercity.com/show...7da0f25d157a214fcfb&p=156640882&postcount=250

I da, za to je kriva bahata vlast koja je čekala do 5 do 12. Iveco je diskvalifikovan tenderskom dokumentacijom (kruta prednja osovina) zbog toga što ide preko Hrvata a Scania je prebukirana.

Sad nam ne preostaje ništa drugo nego pamet u glavu, odmah raspisati tender za 200+100 opcija zglobnih. Tako bi zauzeli slotove u Slupsku za Scania Citywide LFA, dostojnog mlađeg kolegu već sredovečnih Solaris Urbina. Kako vreme leti.
 
,,Хајгер"? ,,БМЦ" ?
Какав кич мааааааајко мила... :bash: Па ИК-103 #10 је лепши од ових дечијих играчкица! Надам се да је још незванично.
Плакаћемо ми за ЛЕ и М серијом за пар година. Ко не верује сада, увериће се за две-три године, или већ на јесен.
П. С. Овај електрични са клипа и није тако ружан, ако буду такви, још смо и добро прошли...
 
Svih 240 su solo... Turci+Kinezi.... uz onih 50 zglobnih koje je najavio do kraja godine koje će kupiti od Ikarbusa.. I 50 u 2020 godini takodje zglobnih... jedino nije razjasnio da li misli na 50 običnih ili na 50 elektrobuseva iz novog Ikarbusa... hahaha...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Leleee, pa ja nisam u toku. Stvarno tako malo zglobova planiraju?

Katastrofa u najavi.

Znači kupuju solo na stotine a zglobove će da šalju u inos. Umesto da vrate stari odnos 2/3 zglobnih koji je smanjen na 40% uvođenjem solo privatnika oni sad rizikuju da marginalizuju zglobne autobuse. Gospode!
 
Realno, potrebni su solo autobusi, ali uvek su veće isporuke autobusa podrazumevale da se isporučuju i jedni i drugi.. a obzirom da kod privatnika sve što ima zglob je na 511,onda je jasno da ove nabavke idu kao podrška nekom burazerskom dilu.. da se kupuju samo solo busevi...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk
 
Sramotno je ako se stavi svih 70 u najgori pogon u gradu u kom će se raspasti za godinu dana
 
Realno većina solo autobusa je odavno zrela za penziju, tako da neće doći loše.
Veći je problem što su se kasno setili da im fali autobusa. Zbog toga je izgleda jedini kriterijum na tenderu vreme isporuke, a ne kvalitet autobusa.
 
Kič i šund? Šok? Katastrofa?
Ja stvarno ne znam šta očekujete za tako male i pare i tako kratak rok. Mečke? Lavove? Svi veliki proizvođači imaju narudžbine iz celog sveta i proizvode u normalno zadatom roku. Traženo je nešto na lageru i neko ko može da proizvede toliko autobusa za ovakav kraći rok. Ništa ne fali Turcima, odlično su se pokazali sa Akijama i Otokarima. Higer je isto odličan sa elektrobusima, daleko novijom i težom tehnologijom od klasičnih autobusa. Bolje je nabaviti i zameniti što veći broj autobusa nego čekati da nam padnu neke pare sa neba ili krediti pa da se bahatimo sa većim proizvođačima. Jedino je šteta što će vozni park biti baš raznolik.
 
Ne znam koliko su Akije dobre, cuo sam da su neke Banbusove propale dosta ako se ne varam...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617168#p617168:2igedgif je napisao(la):
predrag1978 » 17 Apr 2019 04:40 pm[/url]":2igedgif]Realno, potrebni su solo autobusi, ali uvek su veće isporuke autobusa podrazumevale da se isporučuju i jedni i drugi.. a obzirom da kod privatnika sve što ima zglob je na 511,onda je jasno da ove nabavke idu kao podrška nekom burazerskom dilu.. da se kupuju samo solo busevi...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

Potrebni su solo ali u verziji s dvoja vrata za slabe linije i to ne više od 100 komada. Problem nastaje kada hoće da trpaju stočne vagone na sve preostale linije koje nisu trenutno zglobne. Šta će trovrataš na 87? Ili na 110 ili 202? Mislim da se radi o "one size fits all" ideologiji.

Realno linije (maksimalan broj angažovanih vozila u zagradi) 30 (3), 32E (2), 35L (1), 36 (1), 38 (1), 38A (2), 38L (1), 44 (4), 54 (2), 57 (2), 68 (3), 76 (2), 87 (1), 92 (4), 102 (2), 105L (3), 106 (3), 107 (1), 109 (1), 110 (1), 202 (3), 404 (1), 501 (1), 502 (3), 503 (2), 504 (3), 512 (3), 521 (3), 533 (2), 553 (2), 602 (3), 606 (1), 607 (1), 612 (2), 700 (2), 702 (3), 705 (2), 706E (2), 709 (3), 711 (3) skupa ne zahtevaju 85 solo vozila sa troja vrata, a kamoli zglobna sa četvora. Solo sa troja vrata je dovoljno uz povećanje broja vozila na pojedinim, recimo na 30 sa 3 na 4. Mada neke od ovih mogu lepo biti ukinute, recimo 35L.

Gde ne može zglob neka daju privatne solo s troja vrata, sve ostalo zglob kako bi uštedeli na osoblju.

Produžavaju se linije, zatvaraju ulice, radovi na svakom koraku istovremeno i kao šlag na torti sve solo vozila. Neko treba da odgovara za to.

Inače ovih 170 Higera mi smrde forsiranje Kineza.
 
marrecar":3kh619o0 je napisao(la):
Ništa ne fali Turcima, odlično su se pokazali sa Akijama i Otokarima. Higer je isto odličan sa elektrobusima

Otokar je relativno dobar, dok je Akija teški krš. Higer je bolje i ne komentarisati, već u prvoj godini otipsan jedan, a i ostali se prilično često kvare pa vozi Maz na metan umesto njih.
 
Kič i šund? Šok? Katastrofa?
Ja stvarno ne znam šta očekujete za tako male i pare i tako kratak rok. Mečke? Lavove? Svi veliki proizvođači imaju narudžbine iz celog sveta i proizvode u normalno zadatom roku. Traženo je nešto na lageru i neko ko može da proizvede toliko autobusa za ovakav kraći rok. Ništa ne fali Turcima, odlično su se pokazali sa Akijama i Otokarima. Higer je isto odličan sa elektrobusima, daleko novijom i težom tehnologijom od klasičnih autobusa. Bolje je nabaviti i zameniti što veći broj autobusa nego čekati da nam padnu neke pare sa neba ili krediti pa da se bahatimo sa većim proizvođačima. Jedino je šteta što će vozni park biti baš raznolik.
Разуме се да нисмо очекивали ништа маркирано. Али, не треба се ни срозавати! Ту су релативно јефтини и пристојни Отокари нпр. ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617193#p617193:3hn6kx5g je napisao(la):
Express » 17 Apr 2019 05:40 pm[/url]":3hn6kx5g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617168#p617168:3hn6kx5g je napisao(la):
predrag1978 » 17 Apr 2019 04:40 pm[/url]":3hn6kx5g]Realno, potrebni su solo autobusi, ali uvek su veće isporuke autobusa podrazumevale da se isporučuju i jedni i drugi.. a obzirom da kod privatnika sve što ima zglob je na 511,onda je jasno da ove nabavke idu kao podrška nekom burazerskom dilu.. da se kupuju samo solo busevi...

Sent from my SLA-L02 using Tapatalk

Potrebni su solo ali u verziji s dvoja vrata za slabe linije i to ne više od 100 komada. Problem nastaje kada hoće da trpaju stočne vagone na sve preostale linije koje nisu trenutno zglobne. Šta će trovrataš na 87? Ili na 110 ili 202? Mislim da se radi o "one size fits all" ideologiji.

Realno linije (maksimalan broj angažovanih vozila u zagradi) 30 (3), 32E (2), 35L (1), 36 (1), 38 (1), 38A (2), 38L (1), 44 (4), 54 (2), 57 (2), 68 (3), 76 (2), 87 (1), 92 (4), 102 (2), 105L (3), 106 (3), 107 (1), 109 (1), 110 (1), 202 (3), 404 (1), 501 (1), 502 (3), 503 (2), 504 (3), 512 (3), 521 (3), 533 (2), 553 (2), 602 (3), 606 (1), 607 (1), 612 (2), 700 (2), 702 (3), 705 (2), 706E (2), 709 (3), 711 (3) skupa ne zahtevaju 85 solo vozila sa troja vrata, a kamoli zglobna sa četvora. Solo sa dvoja vrata je dovoljno uz povećanje broja vozila na pojedinim, recimo na 30 sa 3 na 4. Mada neke od ovih mogu lepo biti ukinute, recimo 35L.

Gde ne može zglob neka daju privatne solo s troja vrata, sve ostalo (što nije nabrojano gore a trenutno je solo) zglob kako bi uštedeli na osoblju.

Produžavaju se linije, zatvaraju ulice, radovi na svakom koraku istovremeno i kao šlag na torti sve solo vozila. Neko treba da odgovara za to.

Inače ovih 170 Higera mi smrde na forsiranje Kineza.

Ne može da se ispravi, podebljano ispravljeno ili dodato.
 
U tenderu lepo pise:
Min 3 vrata,1200 mm,dizel rezervoar 240L,ad blue 50L..
Znaci higer sa dizel motorom i 3 vrata..
Ne gledajte E-buseve...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617086#p617086:2jbk4tuw je napisao(la):
Bostos » 17 Apr 2019 12:07 pm[/url]":2jbk4tuw]GSP KUPUJE KINESKE AUTOBUSE Čak 170 vozila biće marke "Higer", a preostalih 70 STIŽE IZ TURSKE

https://www.blic.rs/vesti/beograd/gsp-k ... iz/bllr6qe

Eto kako upropastiti domacu industriju autobusa.
Ikarbusu dakle sledi uskoro katanac posle ove izjave, a vozni park sarenolik da ne moze gore od toga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617256#p617256:1c6fkh9u je napisao(la):
spatiotecte » Сре Апр 17, 2019 10:35 pm[/url]":1c6fkh9u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617086#p617086:1c6fkh9u je napisao(la):
Bostos » 17 Apr 2019 12:07 pm[/url]":1c6fkh9u]GSP KUPUJE KINESKE AUTOBUSE Čak 170 vozila biće marke "Higer", a preostalih 70 STIŽE IZ TURSKE

https://www.blic.rs/vesti/beograd/gsp-k ... iz/bllr6qe

Eto kako upropastiti domacu industriju autobusa.
Ikarbusu dakle sledi uskoro katanac posle ove izjave, a vozni park sarenolik da ne moze gore od toga.

Већ виђен сценарио са ФАПом када су средином 2000их ватрогасци и комунална предузећа прешли прво на Мерцедесе а потом на МАН камионе.
 
Eh da bar GSP ide njihovim koracima pa i ajde, al BMC ce se valjda dobro pokazati, dok je Higer po meni svasvim okej, bar po onome sto se moze videti u EKO1, klima leti ubija, ne znam jel to zato sto motor ne greje toliko ili zbog čega već... Svakako im je dobra izolacija, što na IK ne valja, to je bar ovde dobro utvrđeno gradivo :D
 
Nikola '93":2mqrwqgs je napisao(la):
Takodje,
Kineski bus izadje 205 000e po komadu..Solo..
Za manje pare kupovani su zglobi autobusi..
Uzas!
To je maksimalna cena na tenderu, a koliko je ko ponudio znaćemo tek kad objave odluku o dodeli ugovora.
 
Само се надам да Турски аутобуси не долазе у Космај, јер би то значило трајно уклањање Конекта са 89, а ту их уместо два буде неретко и 5... Конекто 154 и 168 су прегазили преко 2.милиона километара и сем ремонта унутрашњости и нешто око механике изгледају као да могу на линији попут 89 да пеглају још 15.година... Конекто 174 скоро иста посада вози на 402, скоро 2.милиона км, и скоро ме исти возио и на 67 и 89, да човек може са пода јести истог секунда. Да скратим, Конекто је на 89 призван божанством, и такав аутобус са таквим ентеријером може парирати било којој Икарбусовој грбавој шклопоцији истог годишта... Нека и дају и тај назови распад 152 на 89, а оданде да пошаљу М и ЛЕ са 89, оберучке је такво возило добродошло на леву обалу Саве, јер ЛЕ називају Хималајским аутобусом!
 
Vrh