Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 290 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    305
Ipak čitaju šta se piše na Beobuildu.

https://www.telegraf.rs/vesti/beograd/3 ... e-autobusa

247 vozača dalo otkaz u GSP-u za samo godinu dana: Sve manje ljudi želi da sedne za volane autobusa

Planirano je da se tokom 2019. u ovo preduzeće primi 347 novih vozača.
Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd je prošle godine napustilo 433 zaposlenih, od čega 247 vozača koji su sami dali otkaz.
To je skoro 10 odsto vozača u ovom gradskom preduzeću koji obavljaju linijski prevoz u Beogradu.
U Programu poslovanja za 2019. godinu navodi se da preduzeće već neko vreme ima problem sa konstantnim nedostatkom vozača, a na kraju 2018. im je nedostajalo 156 vozača.

Kako se navodi, na tržištu nedostaju vozači D kategorije, a i sve je slabiji odziv na oglase za posao koje objavljuje gradsko saobraćajno preduzeće.

Planirano je da se tokom 2019. primi 347 novih vozača, između ostalog i kroz dokvalifikaciju vozača D kategorije.

U Programu se navodi da je na kraju 2018. u GSP ukupno zaposlenih na neodređeno i određeno bilo 5.915, od čega je 2.911 vozača koji obavljaju linijski prevoz.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605177#p605177:1cer9r05 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 28 Феб 2019 12:13 pm[/url]":1cer9r05]Ni ja ne vidim po čemu se to razlikuju vozila u ''krugu dvojke'' od drugih po gradu. I centar i predgrađa imaju manje više isti odnos raspada i solidnih vozila.

Путници са "потеза 300" су се жалили у последње време на екстремно лоша возила у јутарњем шпицу. Према информацијама које су добили од запослених у самом ГСП, наређење из врха власти у граду јесте да сва иоле нормална возила МОРАЈУ да шаљу на градске линије "због туриста" а за приград сав остали крш нек вози ...
 
Nisi pročitao post do kraja. Kosmaj i njegove linije jesu katastrofa. Ali ideja da je ''u krugu dvojke prevoz fantastičan, a svuda van njega užas'' ne stoji. 23ka koja je krš na Karaburmi i Vidikovcu biće krš i u centru. Isto tako, ona koja je cakum pakum u centru, biće takva i na periferiji. Isto važi i za linije na potezima 50, 70, 500, 600, 700 i svim drugim koje kreću iz/ka centru, dakle jedno 60% linija JGPa.

A moj post je samo reakcija osobe koja je umorna od slušanja večitih balkanskih izmišljotina i zajedljivih izgovora, pošto se te priče svake godine pomere još malo, pa tako dođosmo i do insinuacija da je prevoz u ''u krugu dvojke'' fantastičan dok ostatak grada pati. Još samo kad bi postojale linije koje voze unutar kruga dvojke, pa da na trenutak i poslušam takve priče... :roll:

Kao što rekoh, Kosmaj i Zemun su ti koji su problematični, i više je nego jasno da njihovi korisnici imaju problema i ispaštaju. Da postoje razlike u kriterijumima među pogonima, to znam. Ali uopšte nemam nameru da odvajam svoje vreme i trud da dublje analiziram to. Da upoređujem prosečno stanje japanca na 88 sa prosečnim stanjem japanca na 53. Pogotovu ne radi izvlačenja zaključaka kako je u centru Beverli Hils a svuda okolo jad i čemer.
 
Nije baš za krug dvojke ali se gledalo za centar i za linije koje idu pored arene da budu bolja vozila. Ništa novo.
 
3281
IMG-20190301-152533.jpg
 
Kakav je on? Ja ako se ne varam, u njemu vidjam jednog starijeg vozaca, uvek u odelu, sako, kosulja.. Deluje mi da bas pazi bus..
 
Na 405 ni jedno novo vozilo ,ni jedno novije do skoro sve sami ik 103f od skoro najnovij je na linij ik sa garaznim brojem 506.
Nemam nista protiv ikara bitno mi je da u busu radi grejanje da se vrata zatvaraju kako treba i pomogucnosti da leti radi klima i da je koliko toliko cisto na 405 ni jedno od 8 vozila ne ispunjava te uslove
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605442#p605442:2f6o2s0w je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Mar 01, 2019 5:19 pm[/url]":2f6o2s0w]Nisi pročitao post do kraja. Kosmaj i njegove linije jesu katastrofa. Ali ideja da je ''u krugu dvojke prevoz fantastičan, a svuda van njega užas'' ne stoji. 23ka koja je krš na Karaburmi i Vidikovcu biće krš i u centru. Isto tako, ona koja je cakum pakum u centru, biće takva i na periferiji. Isto važi i za linije na potezima 50, 70, 500, 600, 700 i svim drugim koje kreću iz/ka centru, dakle jedno 60% linija JGPa.

A moj post je samo reakcija osobe koja je umorna od slušanja večitih balkanskih izmišljotina i zajedljivih izgovora, pošto se te priče svake godine pomere još malo, pa tako dođosmo i do insinuacija da je prevoz u ''u krugu dvojke'' fantastičan dok ostatak grada pati. Još samo kad bi postojale linije koje voze unutar kruga dvojke, pa da na trenutak i poslušam takve priče... :roll:

Kao što rekoh, Kosmaj i Zemun su ti koji su problematični, i više je nego jasno da njihovi korisnici imaju problema i ispaštaju. Da postoje razlike u kriterijumima među pogonima, to znam. Ali uopšte nemam nameru da odvajam svoje vreme i trud da dublje analiziram to. Da upoređujem prosečno stanje japanca na 88 sa prosečnim stanjem japanca na 53. Pogotovu ne radi izvlačenja zaključaka kako je u centru Beverli Hils a svuda okolo jad i čemer.

pa i da jeste tako da su gradske linije bolje od prigradskih, to je valjda normalno, valjda je bitnije da dovedes normalne autobuse kroz normalne ulice u normalna plansi gradjena naselja tipa miljakovac, konjarnik, petlovo brdo... nego do naselja gde bus jedva prodje jer grade kuce na trotoarima tipa kaludjerica, to sto nisu hteli da izdvoje pola metra placa radi bolje infrastrukture pa im je sad prevoz uzasan je, po meni, njihov problem, isto vazi i za onu selendru od senjaka gde jugom ne moze da se prodje kako su nacickali kuce i parkiraju sa obe strane, ako hoce da zive ko u turskoj kasabi, slobodno
 
Kaluđerica ima jedan od najčistijih, najredovnijih i najboljih prevoza u gradu, sa odličnim i održavanim autobusima.
Slažem se sa navedenim razlogom, delimično, jer to onda znači da je okej da se diskriminiše jedan deo grada zbog navedenih problema. Uostalom, linije koje postoje danas većinom prolaze kroz dovoljno uređene ulice koje zadovoljavaju zahteve i propise za gradski prevoz. Stanje ulica je druga priča i to je samo krivica vlasti koja je kupovala glasove tih građana tako što su uveli linije tu gde stanje nije kako treba. Isto tako i što se te ulice kasnije ne poboljšavaju da zadovolje uslove. Slažem se i delimično sa Gasparovom konstatacijom za bolje autobuse u krugu dvojke, u takvom smislu da ako neki autobus zađe u grad, koji je uglavnom do sada bio u prigradu, pojavljuju se senzacionalistički naslovi u novinama. Na primer, pre par nedelja je na nekoj gradskoj liniji, čini mi se neka zamenska, bio neki MB O405, koji ima dvoje vrata. I onda naslov kako je to čudan autobus sa dva vrata, kako je katastrofa stanje i ne mogu sopstvene misli da se čuju u njemu, i onda se pitaju kako taj autobus može da vozi putnike. A dok je bio u prigradu, niko ništa, i to je bilo normalno. Isto je bilo i za Fap kada je bio na nekoj gradskoj liniji, i opet sličan naslov, čude se koji je taj autobus, odakle on i zašto još uvek vozi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605545#p605545:1dz4y3sj je napisao(la):
Miroslaves » Sub Mar 02, 2019 2:37 am[/url]":1dz4y3sj]1289 je dobar auto, skoro sam ga terao, zmaj.

Kako dobar ? Nije valjao kad je došao a ne sad kad je pun truleži.
 
Nekianonimnilik brate nije normalno da se prave podele i grad i prigrad trebaju da se podjednako razvijaju.Ja zivim u Ripnju i za svoju markicu koju redovno placam i godisnji porez koji takodje redovno placam hocu da imam normalan prevoz ,ali posto je situacija takva kakvaje trebalobi da se ravnomerno rasporedi ono sto imamo.Najveci je problem sto se politika mesa u organizaciju javnog prevoza trebaje izbaciti odatle .
 
nekianonimnilik":23jqattd je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605442#p605442 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Mar 01, 2019 5:19 pm[/url]":23jqattd]Nisi pročitao post do kraja. Kosmaj i njegove linije jesu katastrofa. Ali ideja da je ''u krugu dvojke prevoz fantastičan, a svuda van njega užas'' ne stoji. 23ka koja je krš na Karaburmi i Vidikovcu biće krš i u centru. Isto tako, ona koja je cakum pakum u centru, biće takva i na periferiji. Isto važi i za linije na potezima 50, 70, 500, 600, 700 i svim drugim koje kreću iz/ka centru, dakle jedno 60% linija JGPa.

A moj post je samo reakcija osobe koja je umorna od slušanja večitih balkanskih izmišljotina i zajedljivih izgovora, pošto se te priče svake godine pomere još malo, pa tako dođosmo i do insinuacija da je prevoz u ''u krugu dvojke'' fantastičan dok ostatak grada pati. Još samo kad bi postojale linije koje voze unutar kruga dvojke, pa da na trenutak i poslušam takve priče... :roll:

Kao što rekoh, Kosmaj i Zemun su ti koji su problematični, i više je nego jasno da njihovi korisnici imaju problema i ispaštaju. Da postoje razlike u kriterijumima među pogonima, to znam. Ali uopšte nemam nameru da odvajam svoje vreme i trud da dublje analiziram to. Da upoređujem prosečno stanje japanca na 88 sa prosečnim stanjem japanca na 53. Pogotovu ne radi izvlačenja zaključaka kako je u centru Beverli Hils a svuda okolo jad i čemer.

pa i da jeste tako da su gradske linije bolje od prigradskih, to je valjda normalno, valjda je bitnije da dovedes normalne autobuse kroz normalne ulice u normalna plansi gradjena naselja tipa miljakovac, konjarnik, petlovo brdo... nego do naselja gde bus jedva prodje jer grade kuce na trotoarima tipa kaludjerica, to sto nisu hteli da izdvoje pola metra placa radi bolje infrastrukture pa im je sad prevoz uzasan je, po meni, njihov problem, isto vazi i za onu selendru od senjaka gde jugom ne moze da se prodje kako su nacickali kuce i parkiraju sa obe strane, ako hoce da zive ko u turskoj kasabi, slobodno
Drugarski, smanji doživljaj.
Naselja koja su pomenu su u zadnjih 30 godina toliko devastirana, da činjenica kako su planski izgrađena nema više nikakvu težinu.
Sa druge strane, jedna Sremčica da je i 80 nelwgalna, ima 511 koji kroz apsolutno celo naselje ide glavnom ulicom, koja je u dobrom stanju.
Senjak je takav kakav je jer je nastao kao (gornji deo) rezidencijalno vikend naselja, ili kao (donji deo) sirotinjska naseobina uz nekadasnju industriju ovog grada.
Povlačeći paralelu sa tvojim predlogom, ispada da bi se i pola linija iz centra grada trebalo ukinuti, jer se provlače kroz uzane ulice

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605581#p605581:1ybr7ezc je napisao(la):
Žika » Sat Mar 02, 2019 1:03 pm[/url]":1ybr7ezc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605545#p605545:1ybr7ezc je napisao(la):
Miroslaves » Sub Mar 02, 2019 2:37 am[/url]":1ybr7ezc]1289 je dobar auto, skoro sam ga terao, zmaj.

Kako dobar ? Nije valjao kad je došao a ne sad kad je pun truleži.

Mislio sam za vožnju je dobar za rszliku od 1007 1022 1026:1089
 
Recimo Lakijev Rušanj je uvek imao dobar prevoz dok ga je držao Novi Beograd. Kako dođu novi autobusi tako se raspoređuju na 531/2. :D
 
nekianonimnilik":t0828voe je napisao(la):
pa i da jeste tako da su gradske linije bolje od prigradskih, to je valjda normalno, valjda je bitnije da dovedes normalne autobuse kroz normalne ulice u normalna plansi gradjena naselja tipa miljakovac, konjarnik, petlovo brdo... nego do naselja gde bus jedva prodje jer grade kuce na trotoarima tipa kaludjerica, to sto nisu hteli da izdvoje pola metra placa radi bolje infrastrukture pa im je sad prevoz uzasan je, po meni, njihov problem, isto vazi i za onu selendru od senjaka gde jugom ne moze da se prodje kako su nacickali kuce i parkiraju sa obe strane, ako hoce da zive ko u turskoj kasabi, slobodno

Јеси ли ти свестан да та Калуђерица или једна Заклопача имају улице које су у бољем стању него 50% улица којима пролази једна 26 рецимо?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Отприлике би неко рационално решење било да се коначно Ик-112ЛЕ прерасподеле само на линије потеза 300 и 400. 15 возила на један, 15 на други, и да свака линија која има 1-2 возила има искључиво Ик-112ЛЕ (типа 404, 406, 407, 409) а на осталим линијалам да се равномерно подели остатак за тај потез.
 
Па нека макну ЛЕ са 89, 83, 53 и 27Е за почетак, оданде пошаљи нешто нормално само да одради полазак... Уосталом, са пар возача сам причао, жале се на 27Е ненормално ни људски ВЦ немаш нигде, а о некој крштеној трафици да барем воду купе у Блоку 20 је неумесно говорити, па на шта су спуцали паре на окретницу на 1км од Трга, а основне ствари нема... Катастрофално!
 
Слажем се, и са 44 и 30 исто. Ти аутобуси су као створени за потезе 300 и 400, а на 89, 83, 53 и 27е нек ставе Конекте, мада ја сматрам да те линије заслужују зглобна возила.
 
Žika":1znuqv25 je napisao(la):
Recimo Lakijev Rušanj je uvek imao dobar prevoz dok ga je držao Novi Beograd. Kako dođu novi autobusi tako se raspoređuju na 531/2. :D
Potvrđujem.
Rušanj jeste "uvek" imao solidne autobuse.
Ali je imao i požrtvovane vozače, kojima nije bilo teško da 4-5 puta istresaju kućište filtera nafte i nadrukavaju ručnom pupicom pritisak nafte u sistemu, nebi li 93-94 prevezli putnike.
Takodje, linije za Rušanj su sigurno u kategoriji lakših i povoljnijih za vozila.

No da se osvrnem na to da je u zadnjih 6 godina na linijama za Rušanj vozilo od svih modela IK, preko solarisa, conecta, LE i M serije poslednje generacije IK pa do MAZ Akia i Cobra i fapa.
I nije tolika drama

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605717#p605717:2yb58c5u je napisao(la):
Дошљак » Ned Mar 03, 2019 1:03 am[/url]":2yb58c5u]Слажем се, и са 44 и 30 исто. Ти аутобуси су као створени за потезе 300 и 400, а на 89, 83, 53 и 27е нек ставе Конекте, мада ја сматрам да те линије заслужују зглобна возила.
U petak je vozio 3223 na 307 i mogu da kažem da je stvarno odlično vozilo za ovu liniju i skoro uvek ima dovoljno mesta za sedenje
 
Vrh