Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 257 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,8%

  • Ukupno glasača
    270
Pre neki dan sam od vozača na 95 čuo da će ih prebaciti na drugu liniju,a 95 dati nekom privatniku.Da li neko zna nešto o tome?Usput da se predstavim ja sam Mitroslav(ime dobio po prezimenu najboljeg prijatelja(Mitroslavić)mog dede,a ja ovde jer sam zaljubljenik u autobuse.Usput ako možete svratite do ovog foruma koji sam otvorio:http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?f=18&t=4274
 
Поздрав и добро дошао. Хм, то је нешто што до сада није нико спомињао. Једино ако на 95 буду МАЗови 215 са петора врата, па да кажемо да је то неко побољшање, све остало ми звучи и нереално и опасно.
 
Dobrodosao.. Malo si otvorio dve iste teme ili se meni cini? Polako sa tim, treba da pitas i Igora(admin) za takve stvari, ipak si nov..
 
Hvala na savetu!Slučajno sam otvorio dve teme da li neko zna kako da izbrišem?
 
Sacekas Igora i problem resen ;) Koliko imas god, odakle si, koja skola(ako ides..)?
 
Hvala.35 godina,Prelaz Karaburme i Mirijeva.Školu sam završio,a posao neke sitne dostave za rodbinu,obavim i koji posao po kući i tako
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601135#p601135:18unon1n je napisao(la):
Mitroslav » 09 Feb 2019 10:56 pm[/url]":18unon1n]Dve smešne,ali istinite slike.
file.php

file.php

O, pa to je pokojni Karaburmin NL202 #750 slikan na Trgu Republike dok je radio na liniji 26 tamo 2000 i neke.

Rasplakaću se sad. Poslednji put sam se vozio oko 2010. valjda ako ne i ranije u Kosmajevom #207 na 37. To je bio poslednji oproštaj. Morao sam sesti u njega makar crko. Otišao od Brda do P.Mosta i nazad. ZF 4 ili 5?HP500 odavno bio izvađen, zamenjen Voith-om. Autobus totalno izgubio zvučni karakter. Motor (D 0826 LUH) se čuo kao traktor. Karoserija je pak više ličila kao da je došla s ratišta nego iz Kneževca.

Inače taj je bio jedan od poslednjih ako ne i poslednji NL202 u funkciji. Unakažen je bio "mackanom" žuto-tamnoplavom bojom. Poskidan tapacirung sa sedišta. Raga od onakvog "konja".

Nikad mi nije jasno kako su pobogu smeli da polovan autobus u odličnom zatečenom stanju puštaju na linije koje su toliko bile preopterećene da je samo zglobna Avtomontaža u to vreme mogla valjano da obavi posao prevoza (ili zglobni Conecto koji nikad i nije bio naručen)? NL202 je svakako bio najnežniji od svih modela iz donacija i neadekvatne snage za brdske opterećene linije. Bilo ih je najviše (od polovnih donacija, dakle ne računajući Japance) i to u čak 3 pogona. To im je praktično bila smrtna kazna. Visokopodni su mogli da izdrže donekle teže uslove ali i Karaburma i Kosmaj su mazili samo mali broj vozila O405N/N2.

Autobus u konfiguraciji sa dvoja vrata (izbačajna), horizontalnim motorom/rampom, 40 sedišta i prostorom za kolica ispred drugih vrata/iza prve osovine poput NL202 i dan danas je neprevaziđen konceptualno za slabo opterećene linije. Čudio sam se zašto su tramvaji na 13 zvrjali prazni kad je 13A lepo sa NL202 mogla voziti do Dorćola SRC, 87 je isto bila zgodna za taj tip autobusa. Ima još ne tako mali broj linija na kojima su mogli da funkcionišu bez preteranih naprezanja.

Sam NL202 iz donacije Minhena zamišljen je kao vozilo kapaciteta 80 putnika (50% Urbina 18 sa duplo manjim brojem vrata uz isto vreme zadržavanja na stajalištima) sa odnosom sedenja/stajanja 50/50. Kao takav je zaista predstavljao niskopodnu verziju starijih koncepta "standardlinienbusa".

MVG #4843 kao muzejski primerak:

man-nl-202-ehem-muenchner-65855.jpg


Slika sa http://www.bus-bild.de.

Videvši taj 750 u >>pravilno izvedenoj<< crvenoj kolor šemi (gornji deo beo umesto krem) zaista budi sećanja. Kao da je juče bilo. I ne ponovilo se s obzirom na tadašnje stanje javnog prevoza. Mada koliko vidim ovi nesposobnjakovići 20 godina kasnije nisu mnogo daleko od scenarija iz 2000.
 
Сличан аутобус у оваквој колор шеми је био присутан код Ива Шпеда, који је возио на 18 до доласка Ласте! Са МАН Јапанцима чинио најбољи возни парк, али је имао једну ману, а то је двоје врата и солаћ је био...
 
Добродошао Мирославе, нисам чуо причу за 95ицу и криво ми је што чујем да мој омиљени погон посустаје чим би дао своју највећу линију :x .
С друге стране опет било је приче о набавци 220 аутобуса до краја 2017 па 2018, приче о доласку гсп-а на 511, а потез 600 преузимају приватници, па опет нешто ништа не видим да се десило, штавише углавном су се и ућутали на ту тему.
И последња ствар, ево га фебруар 2019, возе Јапанци још увек ткд мени ово све личи опет на неку тако просуту причу неког политичара. А ако је и истина, онда не могу замислити расуло које би настало, 95 је највећа линија у граду...
.
И увек гледај код предавања приватник-гсп и обрнуто неко покриће, рецимо 95 приватник, карабурма 37 или нешто слично томе. Међутм на 95 једино зглобни маз или неки отокар, главно неки тако моћнији зглоб, сигурно не може обичан Маз или ик103 приватан.
 
Zna li neko šta je ovo?Je l' ovo neka Ikarbus jedan jedini na svetu(Poput IK 103 sa 4 vrata ili IK 106)šklopocija,GSP šklopocija ili neki model njihov?Pošto vidim da ima GSP oznaku i garažni broj,da li je još uvek živ,koji je pogon i ako neko zna na kojoj liniji vozi?
 
Четвороосовинско ђубре хаххахахахахахахха добра фора
 
Koliko znam 753 je obican IK112N koji je reshodovan pre koju godinu, pogon Kosmaj... A ovo mi deluje na fotosop, pogotovo ovaj gb sto je skroz nazad, totalno druga nijasa zute... kod prednjih tockova ista senka, sve isto..
 
Mitroslav":1j2uxrtx je napisao(la):
Zna li neko šta je ovo?Je l' ovo neka Ikarbus jedan jedini na svetu(Poput IK 103 sa 4 vrata ili IK 106)šklopocija,GSP šklopocija ili neki model njihov?Pošto vidim da ima GSP oznaku i garažni broj,da li je još uvek živ,koji je pogon i ako neko zna na kojoj liniji vozi?
Prijatelju, ovo je tako losa montaza, da me cudi da si se upecao ;)



Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Autobus je snimljen na terminusu "Voždovac" verovatno MMXII godine jer se danas u ovoj zoni umesto zelenila nalazi Lidl.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601377#p601377:335pk089 je napisao(la):
Mitroslav » Ned Feb 10, 2019 9:13 pm[/url]":335pk089]Zna li neko šta je ovo?Je l' ovo neka Ikarbus jedan jedini na svetu(Poput IK 103 sa 4 vrata ili IK 106)šklopocija,GSP šklopocija ili neki model njihov?Pošto vidim da ima GSP oznaku i garažni broj,da li je još uvek živ,koji je pogon i ako neko zna na kojoj liniji vozi?
:lol: :lol: Nazalost samo lepa montazica steta to ne postoji u stvarnosti bio bi bas interesantan :D .Molim te mi reci gde si nasao ovu sliku?Kako se zove ovaj fotosop pomoću kojeg je ovo namontirano posto uporno trazim neki takav da bi namontirao cetvorokrilna vrata na neki autobus :mrgreen: :mrgreen:
 
Није чак ни лепо измонтирано, неко се играо.
 
Mali offtopic, pre neki dan u Amseterdanu Iveco autobus na nekoj aerodromskoj liniji, kao nov, wireless, USB punjači, sve što ti treba. Staje na stanicu, otvara vrata, medjutim kada je krenuo da zatvara prednja, neće. 3-4 puta ih čovek otvara / zatvara, ma nema šanse. Na kraju je ustao i rukom im "pomogao". Rekoh da vide ovo ljudi sa ove teme, već bi bila peticija da se Iveco prozivodnja autobusa ugasi. :D
 
Vrh