Tim starim autobusima je rok upotrebe odavno prosao, i to vise nije bezbedno na ulicu da ide, e to sto mora na ulicu je problem neadekvatne i stihijske nabavke autobusa... Sto se 46 i 55 tice u originalu su SOLO autobuske linije, isto vazi i za 25, 25P i 26... Zglob sto se 78 i 83 tice ne znam gde je potrebniji, ali pre je 83 za zglobne autobuse nego 78... Za 94 je dovoljan solo autobus, jer Solaris ne bi mogao da smota od Milosevog Konaka do Pinka, isto vazi i deo iza kamenoloma u Knezevcu, jer taj deo ide maltene posle brzog pravca, i krivina je jako nezgodna za manevrisanje sa Solarisom, ko mi ne veruje neka se uveri. Sto se tice 27E, mislim da bi previse bilo da i 27E bude zglobna linija, obzirom da kroz Mirijevo prolaze 20, 25P, 27, 46, 74 i 79... Dosta linija za takvo naselje, i sad mora i 27E zglobna da bude? Ok, onda 27 solo vozila i cao[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594993#p594993:30hl7m50 je napisao(la):Дошљак » Mon Jan 14, 2019 1:52 am[/url]":30hl7m50]Што се тиче претумбавања линија, најлогичније би било да Земун преузме 78 и 83, НБГ да узме 27Е, Космај 33, 37, 48, а за 46 и 55 видети од кога где могу да се накупе стари зглобови,НБГ, Земун или Карабурма. Ако негде грешим, можда за 33 и 37, ако би ту могли исто зглобни аутобуси, онда ме исправите .
78 pre 83 , moje mišljenje na osnovu viđenih stvari na terenu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595046#p595046:k75csf5y je napisao(la):Gaspar18 » Pon Jan 14, 2019 12:19 pm[/url]":k75csf5y]Zglob sto se 78 i 83 tice ne znam gde je potrebniji, ali pre je 83 za zglobne autobuse nego 78...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595124#p595124:3tv6ftq4 je napisao(la):Miroslaves » Pon Jan 14, 2019 2:58 pm[/url]":3tv6ftq4]Dali mi 3272 kad ne rade vrata, bem mu sunce.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595194#p595194:2ex8yw9i je napisao(la):Mare111116 » 14 Jan 2019 09:11 pm[/url]":2ex8yw9i]On je na 38L oko dve i po godine.
I na kraju ispade da su problem bili žuto - plavi "DS" autobusi. :roll:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595155#p595155:3hzy1nkm je napisao(la):Arsa » Pon Jan 14, 2019 5:20 pm[/url]":3hzy1nkm]Ево га новобеограђанин 3072, редован на 52, са плавим браником од неког расховоаног врв 3019 или 3027. Искрено, свиђа ми се како му чучи овај браник :kk:
Извињавам се за цитат, али генерално овај Икарбус је стање, слика и прилика на потезу 600... Имам једно питање, ко Икарбусу добавља врата? На аутобусу М серије соло верзија који ради последњи 610, већ 2 месеца не ради једно крило задњих, и једно крило последњих врата... На сву ту муку, тај аутобус који ради тај последњи полазак из Јакова, већ има проблем са лонцем или ауспухом па се од Гранд Кафе чује да се спушта на Козару... Ем платиш толике паре за неопевани крш, ем га рекламираш, и из матичне фабрике врате га ГСПу, па на линију као да ништа није било...? Где је ту ланац одговорности? Да ли ико мисли о безбедности? Шта треба да ради возач? Да лепо тужи Икарбус што му је глава у торби, што не дај Боже крило врата или неки део конструкције неког повреди њему иде на душу? Ту полиција лепо треба да претресе тај Икарбус, па лепо шта је било фалично од 2008.године па до последње серије, па све лепо камата на камату, сви фалични примерци да се утефтеришу, да више не иде на душу возача, већ Икарбуса и сви задовољни![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595196#p595196:1g72a6ug je napisao(la):Žika » Mon Jan 14, 2019 9:19 pm[/url]":1g72a6ug][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595124#p595124:1g72a6ug je napisao(la):Miroslaves » Pon Jan 14, 2019 2:58 pm[/url]":1g72a6ug]Dali mi 3272 kad ne rade vrata, bem mu sunce.
Drugar je radio pre neki dan taj, slavi dan kad je otišao Ikrabus u stečaj. Elektrika rasulo, aljkavo, dok poluge , biksne cilindri ne bi izdržale ni dva dana na mlinu za kafu. Katastrofa loši materijali.
Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
suparnik Solaris
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 1