Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Па отприлике године и квалитет земунског одржавања.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594993#p594993:30hl7m50 je napisao(la):
Дошљак » Mon Jan 14, 2019 1:52 am[/url]":30hl7m50]Што се тиче претумбавања линија, најлогичније би било да Земун преузме 78 и 83, НБГ да узме 27Е, Космај 33, 37, 48, а за 46 и 55 видети од кога где могу да се накупе стари зглобови,НБГ, Земун или Карабурма. Ако негде грешим, можда за 33 и 37, ако би ту могли исто зглобни аутобуси, онда ме исправите .
Tim starim autobusima je rok upotrebe odavno prosao, i to vise nije bezbedno na ulicu da ide, e to sto mora na ulicu je problem neadekvatne i stihijske nabavke autobusa... Sto se 46 i 55 tice u originalu su SOLO autobuske linije, isto vazi i za 25, 25P i 26... Zglob sto se 78 i 83 tice ne znam gde je potrebniji, ali pre je 83 za zglobne autobuse nego 78... Za 94 je dovoljan solo autobus, jer Solaris ne bi mogao da smota od Milosevog Konaka do Pinka, isto vazi i deo iza kamenoloma u Knezevcu, jer taj deo ide maltene posle brzog pravca, i krivina je jako nezgodna za manevrisanje sa Solarisom, ko mi ne veruje neka se uveri. Sto se tice 27E, mislim da bi previse bilo da i 27E bude zglobna linija, obzirom da kroz Mirijevo prolaze 20, 25P, 27, 46, 74 i 79... Dosta linija za takvo naselje, i sad mora i 27E zglobna da bude? Ok, onda 27 solo vozila i cao ;)
 
Де ћеш живота ти са соло на 27. И то што кажеш отигинал соло линије, било некад давно, пре 40 година, не мора да значи и сад да је исто за соло возила. Надам се да некад уђеш у аутобус у 7 ујутру или у 1/2/3 поподне па чак и у 8 ујутру и 5 поподне. 46 људи једни на другима ткд мора барем мешано. На 94 се слажем, евентуално у шихти би морао бити по један дугачки. На 37 не можеш да удахнеш поподне у приватном соло. За 46 би мени Карабурма била логичнија јер Космај су соло возила а нбгд би имао проблем са шихтама на већим линијама (17, 18, 56, 88), Карабурма би то сасвим солидно одрадила има 30+ старих и 20ак комада Н серије.
Ма да не тупимо више, будимо стрпљиви још месец дана видећемо сами.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595046#p595046:k75csf5y je napisao(la):
Gaspar18 » Pon Jan 14, 2019 12:19 pm[/url]":k75csf5y]Zglob sto se 78 i 83 tice ne znam gde je potrebniji, ali pre je 83 za zglobne autobuse nego 78...
78 pre 83 , moje mišljenje na osnovu viđenih stvari na terenu.
 
83ка је супер, људи су много задовољнији са 16 космајских соло бусева него са 11 дугачких Земунаца. Пре је било много више пријава, сада бусеви јесу пуни, али иде много боље и мање испадају.
 
46 је за комбинацију соло+тглоб. На њој могу да раде ИК 201 и ИК218Н и још по који ИК 103. Није за соло, дођи да видиш шта је на Мостару и Аутокоманди у било који део дана. Не може да се дише, људи чекају било шта до Звездаре, Максима Горког итд. 55 може да остане соло. 37 Карабурма само то и има логике и 59 НБГД са минимум 15 зглобова.
 
Videh ja oko 13:20 kod starog Merkatora 958 kako ide ka blokovima, a jutros me izbacio 1387 kod trga Branka Radicevica, opet ista prica, visina pada, harmonika struze o put... Nastavio je on dalje ka vencu posle 2 minute, dok je samo nadrukao vazduha i podigao madnji kraj i ode.. Radio je kasnije, video sam ga.
 
Ево га новобеограђанин 3072, редован на 52, са плавим браником од неког расховоаног врв 3019 или 3027. Искрено, свиђа ми се како му чучи овај браник :kk:
 
I na kraju 3023 koji teže nadruka ali ide lepo, dobar busić, prešao oko 550.000
IMG-20190114-153931.jpg
 
Који је оно ван саобраћаја или расходован не знам колико је огуљен тамо иза 3023 без табле? Да ли је 3051, 3052 или?
 
Danas 204 na 38L.

Iako mator i iskrpljen konstruktivno je robusniji od novih niskobudžetnih. Svim novim modelima istočnih proizvođača (u čiji rang kvaliteta spada i Ikarbus) stubovi se tresu po 5mm, sedišta po centimetar. Sedišta u ovom O405 kao da su od kamena, ne mrdaju uopšte. Rupe ne osećaš što se za M.A.N i Solaris ne može reći. Teže vuče ali ovako s obzirom na održavanje za takvu liniju nije izrazito loš. Daleko je udobniji od bilo kog FAP-a i Ikarbusa čak i sa skinutim tapacirungom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595124#p595124:3tv6ftq4 je napisao(la):
Miroslaves » Pon Jan 14, 2019 2:58 pm[/url]":3tv6ftq4]Dali mi 3272 kad ne rade vrata, bem mu sunce.

Drugar je radio pre neki dan taj, slavi dan kad je otišao Ikrabus u stečaj. Elektrika rasulo, aljkavo, dok poluge , biksne cilindri ne bi izdržale ni dva dana na mlinu za kafu. Katastrofa loši materijali.

Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7

suparnik Solaris

Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595194#p595194:2ex8yw9i je napisao(la):
Mare111116 » 14 Jan 2019 09:11 pm[/url]":2ex8yw9i]On je na 38L oko dve i po godine.


Nije jedini. Na 38L daju i konekte, 103-ke i N seriju. Nije mi ovo prvi put da mi naiđe u skorije vreme, nekoliko puta sam se vozio njime prošle godine (2018).

Ne znam koliko ih je ostalo, radili su i na sezonskoj 400 do vrha Avale.
 
200 i 201 su rashodovani, preostali su 202, 203 i 204. 202 radi na liniji 402, 203 na liniji 401, a 204 na liniji 38L.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595155#p595155:3hzy1nkm je napisao(la):
Arsa » Pon Jan 14, 2019 5:20 pm[/url]":3hzy1nkm]Ево га новобеограђанин 3072, редован на 52, са плавим браником од неког расховоаног врв 3019 или 3027. Искрено, свиђа ми се како му чучи овај браник :kk:
file.php
I na kraju ispade da su problem bili žuto - plavi "DS" autobusi. :roll:
 
Meni bi bilo sasvim uredu da autobusi budu plave boje, samo odgovarajuće nijanse.
 
Јао мајко мила на штал иче они каблови онако раскупусани, није ни чудо да се нешто покида, ишчупа, изгуби контакт.
.
Гбр 203 је био пре пар дана на 53 беше петак мислим.
.
Или плави као новосадски или жути као пре, само не ови црвени овако јако црвено ко крв много су некако мрачни нзм ја не волим те боје тако мрачне да су мало светлији мени би се више свиђали, довољно да су по 10кг боје додавали 1кг беле.
 
Да знаш да јесте, смирена боја и лепа овако у две нијансе. Сад само још фали да обоје неки у флуросцентно розе како су са овом црвеном кренули. Мада ајде ако је тако већински изгласано (мада никад нису никог ни анкетирали) против политике не можемо баш много.
Лепа је била и стара колор схема као на гбр 52 са том мало смиренијом црвеном, ал зелена и жута су мени лепше, на Саносу зелена је ја бих рекао најлепше чучала.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595196#p595196:1g72a6ug je napisao(la):
Žika » Mon Jan 14, 2019 9:19 pm[/url]":1g72a6ug]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595124#p595124:1g72a6ug je napisao(la):
Miroslaves » Pon Jan 14, 2019 2:58 pm[/url]":1g72a6ug]Dali mi 3272 kad ne rade vrata, bem mu sunce.

Drugar je radio pre neki dan taj, slavi dan kad je otišao Ikrabus u stečaj. Elektrika rasulo, aljkavo, dok poluge , biksne cilindri ne bi izdržale ni dva dana na mlinu za kafu. Katastrofa loši materijali.

Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7

suparnik Solaris

Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 1
file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php

file.php
Извињавам се за цитат, али генерално овај Икарбус је стање, слика и прилика на потезу 600... Имам једно питање, ко Икарбусу добавља врата? На аутобусу М серије соло верзија који ради последњи 610, већ 2 месеца не ради једно крило задњих, и једно крило последњих врата... На сву ту муку, тај аутобус који ради тај последњи полазак из Јакова, већ има проблем са лонцем или ауспухом па се од Гранд Кафе чује да се спушта на Козару... Ем платиш толике паре за неопевани крш, ем га рекламираш, и из матичне фабрике врате га ГСПу, па на линију као да ништа није било...? Где је ту ланац одговорности? Да ли ико мисли о безбедности? Шта треба да ради возач? Да лепо тужи Икарбус што му је глава у торби, што не дај Боже крило врата или неки део конструкције неког повреди њему иде на душу? Ту полиција лепо треба да претресе тај Икарбус, па лепо шта је било фалично од 2008.године па до последње серије, па све лепо камата на камату, сви фалични примерци да се утефтеришу, да више не иде на душу возача, већ Икарбуса и сви задовољни!
 
Dve moje fotke iz 2008. godine, vezane za autobuse, kada sam isprobavao novi aparat: :D

Eeeee moj Žile, i ti pričaš da ja mrzim vozače, pa čak i vozila... :mrgreen: :lool:


Pogledajte prilog 1

 
Kad god u Beogradu vidim vozača autobusa koji vozi u košulji, odelu ili tako nekoj reprezentativnoj kombinaciji, uvek pomislim ''svaka čast''. Ne kažem da ostali ne zaslužuju poštovanje. Samo kažem da posebno poštujem ove što drže do toga. A viđao sam takve, kako u (nekada) novim Solarisima, tako i u starijim istrošenim vozilima s početka prošle decenije, kao ovaj na prvoj slici. E to je za svaku pohvalu.

S druge strane, viđam s vremena na vreme i onog hipstera (mislim da je sam sebe tako nazvao u intervjuu) što vozi Solarisa na 31.
https://www.blic.rs/vesti/beograd/brada ... -a/bnv3kh4
On nije baš formalan na konvencionalan način ali je opet uvek uredan. :D Dobro vozi, lepo se ponaša i vidi se da vodi računa o vozilu koje duži. :)

Kad smo kod vozača, setih se sad i onog starijeg iz Somalije što je vozio trolejbuse. Takođe čovek za primer. A beše 90ih i 2000ih i jedan sa dugačkom crnom kosom, isto na trolejbusima. Uvek je nosio neki teksas i izgledao kao farmer iz španskih serija. :D Mogu da se zakunem da sam par puta čuo kako ga kolege zovu ''Kasandra''. :lol:
 
Vrh