Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Spekulise se oko dosta varijanti,mada meni se cini da ni oni ne znaju sta ce..
Ali cinjenica je da nekoliko privatnih prevoznika ima solo i zglobne autobuse oko 2006-og godista koji cekaju trenutak da udju u saobracaj..
Poslednje sto sam ja cuo od vlasnika jednog privatnog prevoznika da ce preuzeti potez 700 ili od 01.01 ili od 01.03...
Posto je 01.01 prosao,videcemo sta ce biti za 01.03...
A takodje,uzimanje poteza 700 bi manje-vise znacilo gasenje pogona Zemun jer za 15,73 i 612 ne treba ceo pogon..
 
Овде има истине што си написао и све је тачно. То је прича од мало раније, типа од пре месец дана. Сада од пре неколико дана добили су идеју да се само заротирају са градским линијама, што је мени феноменално јер на 25, 26, 33, 37, 46, 59, 84 ја мислим да би била потребна дуга возила. Исто ме брину неке линије као нпр 601, 610, 704, 706, 707 шта ће да раде са соло возилима.
У земуну у случају узимања потеза би остало:
15- 14 возила
73-13 возила
606- 1 возило
610- 9 возила
612- 2 возила
 
Ako bi privatnici otisli na te poteze onda bi Zemun mogao da uzme 45,81,81L,83...Da li bi privatnici otisli sa svih gradskih linija koje su u gradskim naseljima?
 
Земун: 15, 45, 81, 81л, 78, 84 и може да се деси ротација типа да 82 буде Земун и требала би да се уведе једна нова линија, број не знам. Значило би да би сви прив из града отишли.

•Карабурма: 25, 26, 32, 35, 37, 66. Пошто 25 и 26 захтевају доста возила таман би се поклопило са потезом 100.
•Нови Београд: 42, 46, 51, 54, 55, 58 може бити и Карабурма овог пута, 59, 71, 74, (91, 92 можда) и 94.
•Космај: 20, 25П, 33, 39, 47, 48, 49, 50, 79
•Земун: 15, 73, 78, 81, 81л, 82 (могуће), 84
.
.
Колико сам чуо, граћани су баш попљували 302, 303, 405, 610, 706...тако да би ту прво дошли проватници, остало од средине године или с пролећа, као што смо и овде рекли од 1.марта.
 
ne bi bilo to lose, cini mi se da je 59 funkcionisao bolje dok nije bio privatan, secam se da je isao zglobni, solaris
 
Који то грађани пљују 302 и 303? Ако није проблем, волео бих да знам :D

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Ja ne znam kako su isplanirali potez 700 da bude na solo vozilima ali dobro, nadam se da ce biti zglobni. Inače, Zemun nema toliko solo. vozila da bi mogao da preuzme 45,81, 81L i 84. Mogu tu i zglobovi ali opet prolaze bar nekim delom kroz uske ulice.
 
Треба смањити број возила с линија које раде полупразне и послати их на линије попут 50.
 
На 26 могу само да раде ИК 201 због скретања из Пеке Павловића на Душановачли мост и система улица у близини Друге економске тако да мислим да ће на 26 остати приватници.
 
Какав 94 са Новим Београдом, када су приликом тестирања и Јапанце склонили са трасе због проблема са Драјзеровом... 94 је пре за враћање до Миљаковца или Кнежевца, јер од Кнежевца иде са највише 10 људи... Нека само приватнике врате на потез 600 и то је то, јер генерално задњих 6 месеци има проблема са вечерњим поласцима нарочито 604 и 605, а права је лутрија дочекати 601 и 610...
 
Бураз, 601 иде редовно ја идем често њим баш иде океј, не знам где га чекаш али мени наиђе за 15 минута највише, зависи колико си нестрпљив. Ако увале само потез 600 приватницима то би значило да очекујемо постепену приватизацију гсп-а што мислим да се неће десити. Између осталог, можда на потезу 600 има више људи који галаме и дижу дреку како не ваља превоз, али има више пријава на 405 и 302, далеко више. А што се тиче Ик-201 и 26ице на Карабурми их има бар 30 и 15 солаћа Икарбуса тако да би опслужили 26ицу а за веће линије (26, 25, 46, 94) могуће је мешање са приватницима као пре 2016. Начи два поласка гсп трећи приватник. На 94 ће ставити можда нове Ик-218М и понеког старог, Ик-218Н, неког соло јер је 94 душу дала за соло возила буквално сећам се ишли ду празни Ик-201 пре неколико година.
 
Neće biti mesanja sa privatnicima to jedino moze nekim tenderom.Pitanje je da li ce doći do privatizacije poteza 100+202,300...posto su to samo nagadjanja.
 
Danas 3026 :D
IMG-20190101-110822.jpg

IMG-20190101-131813.jpg

IMG-20190101-110955.jpg

IMG-20190101-110946.jpg
 
Juce je bio na 56.Bio mi je drag kada je bio na 53,sada ne posto motor ima cudan zvuk pri startu.
 
Јел то онај којег су вукли са зелењака средином августа? Тај 3026.
 
Bučniji je i trza pri startu ali je dobar, očuvan koliko toliko, redovan je on na 56. Inače danas sva tri busa na 605 solarisi. Na 601 i 604 dva. Iznenadio sam se kad sam došao na smenu na Blok 45, bilo 7 solarisa, to se retko viđa.
 
Лепо, сад се доказују кад су чули да ће их сменити.
 
Znam da imaju al opet zasto menjati GSP sa vec uigranom ekipom i dovoditi privatnike? Moze se desiti da privatnici daju mnogo losiju uslugu nego sto to radi GSP sada. Iskreno ja nemam nekih prevelikih zamerki na GSP. Desava se da ujutru ne bude jedan polazak, ali to je zato sto nema drugi bus da popuni njegovo mesto. Redovni su, retko krate... Pre neki dan 3275 je kasnio 10min u startu i nije kratio nego je kupio putnike redom.
 
pa iskreno smatram da bi usluga privatnika bila losija od gsp-ove na prigradskim >100, ali bi gsp bio bolji za ove gradske <100 linije, a smatram da su (centralne) gradske linije tipa 17,23,31,95 koje hvala Bogu jos uvek drzi gsp apsolutni prioritet u odnosu na potez >100
 
Ово је истина да ће ти приватници пружити ужасну услугу. Ето рецимо на 48-ици су приватници, а сваки дан користим линју. Чекаш аутобус 25-40 минута, наиђе препун, лижеш врата колико има људи унутра. Возачи немају стрпљења 5 секунди да сачекају, на 610 ме је чекао 15 секунди да дотрчим. На 48 има редовно 9-11 возила у шпицу а требало би да их буде 16. Ван шпица 7-9. На окретници их буде по 5, сви чекају следећи полазак јер су боже мој овај испустили. То што имају новија возила, не значи да су исправна мало мало па се неки запали, на 47 и 50 редовно остају у квару. То што ће бус бити П41128 из 2018 или 442 из 2000 у ком расте маховина, није битно уопште, ако гледаш као просечан путник јер ти је битно да се превезеш до жељене дестинације, да не касниш свако јутро на посао и у школу, да своје време проводиш како изабереш сам а не на станици чекајући приватника који је забога спавао (честа појава на 48) и да се не гураш у соло бусу. На 704, 706, 707 су потребни зглобови који су сада ту и мислим да их не треба дирати. Што се тиче купобине зглобова, тежи слуај, на 601 и 610, 2017 су радили обични соло. Што би неко куповао аутобус који кошта бога оца јер је то забога линија лупам сад 707, ионако смо ми за њих ст*** која никад није задовољна, дођу приватници ми пљујемо, дође гсп нама неваљају стара возила, не ваља нам што нема климе а пола људи не плаћа карту нема ни од чега било шта да се одржава, па ни те буђаве климе и грејалице које не раде.
Немам идеју да се убеђујем ко је бољи приватник или гсп, али само да знате да вас очекује с*ање ако дођу прив, мада врв и сами знате.
 
Na 601 i 610 su bili i zglobni autobusi privatnih prevoznika..
Samo treba pojacati kontrolu iz DJP i pratiti autobuse i ne bi trebalo da bude problema..
U poslednjih nekoliko meseci koristim dosta 71 vikendom u prepodnevnim casovima i mogu Vam reci da privatnici odradjuju sjajan posao...
Ali zato radnim danom je ne daj Boze zbog kratke turaze i guzve..
 
Питање је имају ли приватници довољно зглобних аутобуса. Искрено мислим да набавка нових МАЗ 215 за потезе 100, 600 и 700 би била добра прича.
 
Vrh