Грађани који користе потез 600 могу се осећати неугодно и имати утисак да су на неки начин грађани другог реда, али сваки дан се сусрећем са линијом 31 и могу да ти кажем да је 25.децембра на тој линији био:
Ик-103 (1999) 738
Ик-103 (2000) 761
Ик-201 (2002) 998, 1000, 1001, 1003, 1033, 1045, 1065, 1097
МАН СГ 313 (2003) 859, 884
Ик-218Н (2008) 946, 948, 969
Соларис Урбино18 (2013) 3103, 3109, 3131, 3181, 3188, 3195
Као што можеш да видиш, већину возног парка на 31цу чине старији модели, линија је мање више функционална и превезе дневно десетине хиљада људи. Сваки дан у шихти имаш једног солаћа са дрв. седиштима, на поласцима и понека још шихта су ти најмање 5 дугих из 2002, 3 Јапанца, 2 Н серије и остало су Солариси. Залута некада један М из 2017 и то је стварно част, док на 601, 605 и 611 имаш М скоро сваки дан. Не капирам поенту пљувања по Икарбусу и новим производима кроз предвиђања да ће се распасти за 5 година. Пре је било више солариса, али од пре две године је оваква ситуација. Возила нема довољно, вози се оно што се има, али то иде супер и не квари се много. Изгледа да Карабурма води више рачуна о возилима или постоји нека друга фора, најбитније је да линије функционишу. Није поента искључити 4 од 6 возила и не превести путнике, већина њих ни не види какав је аутобус, с друге стране Гсп није толико неодговоран да пусти воило које је 100% труло да путници погину. Или још горе расходовати 400 од 800 возила, повући Јапанце и рећи куку Тодоре немамо 5 линија да опслужимо, тек тад нам не би ваљало ништа.
Можда је то јер је највише волим и јер сам одрастао гледајући на тај погон преко улице, али мени је Карабурма најбоља и има најбоље бусеве и технички најисправније. Земун сам престао да зовем отпад од када сам почео да упознајем боље стање. Нбгд је океј, има понеког без грејања и хлађења и космај исто али боже мој, ја стичем утисак да нико од нас није толико осетљив да би му се нешто десило јер је хвалдно у аутобусу 40 минута док се возиш.
Ик-103 (1999) 738
Ик-103 (2000) 761
Ик-201 (2002) 998, 1000, 1001, 1003, 1033, 1045, 1065, 1097
МАН СГ 313 (2003) 859, 884
Ик-218Н (2008) 946, 948, 969
Соларис Урбино18 (2013) 3103, 3109, 3131, 3181, 3188, 3195
Као што можеш да видиш, већину возног парка на 31цу чине старији модели, линија је мање више функционална и превезе дневно десетине хиљада људи. Сваки дан у шихти имаш једног солаћа са дрв. седиштима, на поласцима и понека још шихта су ти најмање 5 дугих из 2002, 3 Јапанца, 2 Н серије и остало су Солариси. Залута некада један М из 2017 и то је стварно част, док на 601, 605 и 611 имаш М скоро сваки дан. Не капирам поенту пљувања по Икарбусу и новим производима кроз предвиђања да ће се распасти за 5 година. Пре је било више солариса, али од пре две године је оваква ситуација. Возила нема довољно, вози се оно што се има, али то иде супер и не квари се много. Изгледа да Карабурма води више рачуна о возилима или постоји нека друга фора, најбитније је да линије функционишу. Није поента искључити 4 од 6 возила и не превести путнике, већина њих ни не види какав је аутобус, с друге стране Гсп није толико неодговоран да пусти воило које је 100% труло да путници погину. Или још горе расходовати 400 од 800 возила, повући Јапанце и рећи куку Тодоре немамо 5 линија да опслужимо, тек тад нам не би ваљало ништа.
Можда је то јер је највише волим и јер сам одрастао гледајући на тај погон преко улице, али мени је Карабурма најбоља и има најбоље бусеве и технички најисправније. Земун сам престао да зовем отпад од када сам почео да упознајем боље стање. Нбгд је океј, има понеког без грејања и хлађења и космај исто али боже мој, ја стичем утисак да нико од нас није толико осетљив да би му се нешто десило јер је хвалдно у аутобусу 40 минута док се возиш.