Па им и ђубрета има и добрих и поузданих после толико година. 3221, 8, 11, 5 којем су отишле кочнице после 23 дана рада и скуцао се и разбио ко звечка, затим 1354, 1356, 1347, 1350, 1278, 1279, 1294, 1299. Али може итекако да се похвали са појединим који су стварно солидни и после толико година, рецимо 2, 10, 18, 20 који иза себе имају по 2,5-3 милиона км, а 10 и 20 редовна задужења. Онда 410, 421, 980, 1039, 1041, 1051, 1059, 1124, 1283, 1285, 1289, 1292...410 и сад редован и још понеки који су прешли неколико милиона километара у различитим условима, некад и по три смене, бахата вожња, мањи удеси, кварови...па ето возе 18-22 године. Само кад се сетим 706 који је служио Карабурму 26 година и био редован до последњег дана док није истекла таблица.